• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom kunnen wij niet eens één hele fucking minuut samen in een ruimte zijn? ARGH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom ben ik altijd degene die alles verkeerd doet in andermans ogen? (no_chears)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Taak Frans EIN-DE-LIJK klaar!
    En door die taak en die schoolreis binnen twee weken ben ik nu ineens in de mood voor Franse liedjes? >.<


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hij vind je leuk. Ja, en who the fuck is 'hij'?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Waarom mag ik potverdikke niet mijn haar KNALROOD verven? Juist ja, omdat mama het niet mooi vindt terwijl het MIJN haar is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom kun jij nou nooit eens een keertje alleen zijn?


    There is nothing more badass than being yourself

    IK BESTA NU OFFICIEEL MEER DAN 7 MAANDEN. HIEP HIEP HOERAAAAAAA. (clown)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pretty please, just stop with lying


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soms snap ik niks van de wereld. xd Waarom bestaan wij eigenlijk? Hoe zijn we op deze planeet beland? Wat als de aarde vergaat, wat is er dan? Helemaal niks? Buhh.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    You are beautiful, you are love.

    Waarom zijn jongens zo verwarrend? T.T


    If you're going to hell, keep going

    I don't know what to do with you anymore...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omnivium schreef:
    Soms snap ik niks van de wereld. xd Waarom bestaan wij eigenlijk? Hoe zijn we op deze planeet beland? Wat als de aarde vergaat, wat is er dan? Helemaal niks? Buhh.

    Hahaha, die vragen ken ik. Interessant hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    IK BESTA NU OFFICIEEL MEER DAN 7 MAANDEN. HIEP HIEP HOERAAAAAAA. (clown)


    Je bedoelt zeker 6? :'D

    OT: Ik weet het echt niet meer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, die vragen ken ik. Interessant hé?

    Super interessant ja! Als er nou ook antwoorden waren... Haha, één keer in de zoveel maanden denk ik erover na en dan moet ik het wel weer opgeven, omdat het een zinloze strijd is. :')


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)
    Super interessant ja! Als er nou ook antwoorden waren... Haha, één keer in de zoveel maanden denk ik erover na en dan moet ik het wel weer opgeven, omdat het een zinloze strijd is. :')

    Hahaha, dat heb ik allang opgegeven. Als ik sterf zie ik wel wat er is of niet is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.