• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij is echt kwaad op me. En eerlijk, zo heb ik hem nog nooit gezien. 'Het enige wat ik verdomme gebroken heb is een nagel toen je me zo hardhandig vast gespte,' bijt ik hem toe. Eens zien wat hij daar mee zou doen. Ik zie de haat in zijn ogen en ik vraag me af dat, als hij me zo erg haat, waarom straft hij dan niet? Slappe zak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Wat je goed noemt. Ik doe maar wat.' ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en druk een kus op haar neus. Dan grijns ik. 'Als jij wilt zingen , mag je dat doen. ik ben bereid alle slechte eigenschappen ook te accepteren,' plaag ik. 'Maar zo erg zou het wel niet zijn.' Ik kijk haar aan en trek haar dichter op mijn schoot. 'Ik zing al vanaf toen ik zes was, dus tja... Ik gebruikte zingen meestal om de kleinere kinderen in slaap te krijgen.' Als klein jongetje was ik al best wel volwassen, bedacht ik me nu.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Amy keek me even teleurgesteld aan, maar werd daarna muisstil.
    "We...allemaal...vermoord is... goede bewaker...Francois heette," ving ik in vlagen op
    "Wie zou het gedaan hebben?" vroeg een van de mannen luid en duidelijk.
    "Ik weet het niet, doden kunnen niets navertellen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [No problemo Nowwii, de namen die ik de laatste tijd hoor over mezelf:

    Defloration, Jaimsel, Jaimster, Pukkie, Jaim-vork :Y), Jaims, Jaimes, Jaim :') dus ja :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en grijns. 'Nee, ik ga niet zingen dat doe ik je niet aan.' Zeg ik dan lachend. 'En wel lief, dat je dat deed.' zeg ik dan en glimlach naar hem en druk een kusje in zijn nek, zullen we weer terug gaan naar de slaapzaal, of wil jij nog ergens anders heen?' vraag ik dan en glimlach naar Ian en druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem daarna weer aan.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Droog XD
    @Jaims: Haha, ik vooral Nootje, Nowi en gwn Noa. Je hebt natuurlijk ook de zeer blije varianten, maar laat ik het daar maar niet over hebben XD No is ook populair, maar daar ben ik zelf meestal niet zo'n fan van]

    Marcell/Man
    Nu word ik echt boos. Ik pak een zweep zonder erbij na te denken en geef haar een tik op haar vingers. "Ik zal wel een nagel breken als je dat zo nodig wil.. Maar waarom draai je eromheen? Wat is de reden dat je de belofte brak?" Ik hou de zweep nog boven haar vingers, maar buiten haar bereik. Het is net hoe hard je ermee slaat hoeveel pijn het doet. En ik kan nog heel veel harder.

    [Hij 'snapt' haar niet :'D]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:52 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij geeft een tik op mijn vingers met een zweep en ik wil mijn hand weg trekken omdat het pijn doet maar dat doet pijn aan mijn polsen en ik kan ze sowieso niet weg breken. 'Dat was echt nergens voor nodig!' sis ik boos naar hem. 'Ik heb die klote belofte niet gebroken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Vaag kreeg ik mee waar het gesprek overging en ik vroeg me af of Luke dit wel wilde horen, maar ik verroerde me niet. Ik ving het woord 'Straffen' op. Geschrokken knipper ik mijn gedachtes weg en kijk Lhke aan. 'Wat,' zeg ik geluidloos en kijk hem vragend aan, waarna ik mij blik weer op de mannen richt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Het komt niet eens meer in me op om een opmerking als Wow, in oude misdaadseries hadden ze gelijk. Met martelen krijg je informatie los. te zeggen. In plaats daarvan houd ik de zweep stil boven haar vingers, maar buiten haar bereik. "Wil je soms zeggen dat je vriendje voor de lol op me af kwam stormen, precies toen jij er even bij stond?!" Ik ben echt pissed. En totaal niet bang om haar te chanteren of pijn te doen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Ten eerste is hij mijn vriendje niet,' zeg ik boos. 'Ten tweede, sla me verdomme niet met die zweep, en ten derde. Ik vond het niet zo leuk dat hij je sloeg.' ik heb Josh zelfs nog willen laten beloven dat hij Bob niet meer moet slaan. Maar van mij heeft Josh nu alle recht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik haal mij schouders op. 'Ik zong voor haar... Je weet wel dat meisje dat ik als zusje zag, maar iedereeen luisterde.' Ik haal mijn schouders Op en glimlach even naar haar. 'Ik wil nog even iets zoeken.' Ik zet haar van mijn schoot, ga staat en trek haar overeind. Dan pak ik Naomi's hand en loop na nog even om me heen te hebben gekeken het auditorium uit. Op zoek naT de trap naar het dak. Ik volg bordjes nooduitgangen en zie zie ineens een trap. Ik hoopte niet dat het alarm afging... Voorzichtig duw ik tegen de deur. Doodse stilte. Ik open hem helemaal en ren naar boven. Daar omvangt de wind Ons en verspreid kippenvel van koud zich op mijn lichaam, maar het uitzicht is adembenemend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik wilde dit eigenlijk niet horen maar ik dwong mezelf.
    "We zullen ze allemaal moeten straffen, tot ze lossen," zei één. Nee, NEE! dat laat ik niet gebeuren.
    "We gaan hun opslagplaats zoeken, die wapens zijn broodnodig," zeg ik ernstig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga slapen, DoeiDoeiX! Tot morgen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk Luke aan n knik alleen maar. 'Ik verraad je niet Luke.' Ik voel trane opkomen. Straks vermoordde ze hem nog... Het idee hem kwijt te raken deed zoveel pijn. Ik klamp mijn vingers om zijn schouder en kijk hem aan. 'verraad je zelf ook niet alsjeblieft Luke,' fluister ik schor. Een traan stroomt al over mijn wang. Ik druk mijn hand voor mijn mond om snikken te smoren. Mijn schouders beginnen te schokken. Vlug klim ik we bij het rooster. Iets verder op neem ik een houding Aan met opgetrokken knieën schOkkende schouders en twee handen voor mijn mond om het te smoren. Ik kon niet zonder Luke, ze mochten hem niet vermoorden..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat betekent 'tot ze lossen'?]

    Marcell/Man
    Ik weet niet waarom ze mijn vertrouwen opnieuw misbruikt heeft, maar haar kansen zijn helemaal op. OP! Ik ga haar niet meer helpen. En dus geef ik haar een tik op haar vingers als ze erover begint te zeuren. Dat mag niet. Als ze over andere dingen praat straf ik niet, zo leert ze het misschien. Maar ik reageer wel. "O, dus je wilde het hem vertellen waarna hij niks zou doen? Als een geheimpje?" Daag ik haar uit, maar het is ook meteen het eerste wat door mijn hoofd heen gaat. Met puur sarcasme, pure woede en pure haat.


    Stop acting normal. It gets bored.