• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    ik knik even en kijk hem dan aan. 'is het een beetje een leuke school hier?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik wist niet echt hoe het op deze school was dus ging ik het maar naar een paar mensen vragen.

    Brianna Josephs
    Ik lachtte weer even. Harry was niet heel erg charmant als hij beatboxte. Ik grinnikte. 'Charmant hoor.' grijnsde ik. We waren bij het ziekenhuis naar binnen gereden, waarna er meteen hordes met zieke meisjes op ons af. 'Oh ma god! Harry Styles!' gilden ze. Ik zuchte. 'Isnt it annoying?' zei ik terwijl ik hem aankeek. 'Kijk, de rest van de band!' gil ik terwijl ik ergens naar buiten wijs. De meiden stormden naar buiten. Ik grijnsde. 'Naaaaar de röntgen dan maar.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik stopte met beatboxen toen we het ziekenhuis binnen kwamen en algauw zat het vol met fans rondom ons.'Isn't it annoying?'zei Bree en keek toen naar mij en ik knikte.'Kijk, de rest van de band!'gilde ze dan en wees naar buiten waarna alle meisjes naar buiten liepen.=en ze grijnsde'Naaaaar de röntgen dan maar.'zei ze en ik grinnikte even."Goede aflijdings vanouvre(ofzo)zei ik lachend terwijl ik haar naar de röntgen zaal duwde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    'Ik ben meesterlijk.' zeg ik terwijl ik een streng gezicht trek.
    ...
    'Hmm, ja, het is inderdaad gebroken.' zegtde zuster terwijl ze mijn voet in gips wikkelt. 'Het is het slimst dat je in deze rolstoel blijft. Deze kun je ook zelf besturen.' Ik knik en kijk Harry aan. 'Ik weet wel wie ik het als eerste ga vertellen.' zeg ik sarcastisch. Mijn hoofd gaat naar Austin, de klootzak.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 8:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily Elizabeth Johnson
    Liam begon een gesprek met Dylan. Ik volgde niet echt mee en keek wat rond. Eigenlijk was dit best wel een leuke school, op de lessen na dan. Mijn gedachten werden onderbroken door de bel. 'geschiedenis toch?'

    [wil wel reageren, maar wacht nog ff op reactie]

    [van wie?]

    [AgentP, dan kan ze nog antwoord geven en heb ik meer om op te reageren :P]

    [ok (:]

    [HONDERD:Y) ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    'Ik ben meesterlijk.' zei ze en trok een streng gezicht,waardoor ik even grinnikte.Niet veel later kwamen we dan toe bij de zuster'Hmm, ja, het is inderdaad gebroken.'zei ze en wikkelde Bree haar voet in het gips. 'Het is het slimst dat je in deze rolstoel blijft. Deze kun je ook zelf besturen.' Ze knikte en keek dan naar mij. 'Ik weet wel wie ik het als eerste ga vertellen.' zei ze sarcastisch.Naar dat gemene rotjong waarschijnelijk.Ik kon echt niet verstaan dat zei daar op is gevallen en het nu haar vriendje is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Taylor Josephs
    Terwijl ik al lachend met Harry het schoolplein op kom, zie ik dat Jennifer met iemand staat te zoenen. Ik trek een vies gezicht, ik háát Jenn echt heel erg. Als we dichterbij komen springen de tranen me weer in de ogen. Dit keer niet vanwege mijn voet, maar vanwege mijn hart. 'Austin?!' komt er schel uit mijn keel. Tranen rollen over mijn wangen. 'Je bent echt een zak! Eerst breek je mijn enkel en dan zoen je ook nog met degene die ik het meest haat van de hele school?!' Luide snikken verlaten mijn mond. 'IK HAAT JE!' snik ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    We kwamen lachend het schoolplein op ,maar Brianna stopte plots met lachen eerst trekt ze een vies gezicht en dan kkrijgt ze tranen ik haar ogen.Ik keek de kant op waar zei naar keek en woede borrelde op.Hoe kon die klootzak dat nou doen met Briannna!'Austin?!'kwam er schel uit haar mond en tranen rolden over haar wangen.'Je bent echt een zak! Eerst breek je mijn enkel en dan zoen je ook nog met degene die ik het meest haat van de hele school?!'gilde ze en daarna verlieten luide snikken haar mond.Ik liet Bree haar rolstoel los en liep naar die kerel en verkoopte hem dan een rake mep."En Dat is nog maar een milimeter van de pijn die Brianna voeld!"roep ik kwaat naar hem en keek dan ook noch eens naar die slet die daarnet met hem kuste."Zelf jij bent beter voor die kerel."zeg ik dan en loop terug naar Brianna en rij de school uit.Mijn eerste dag en volgens mij ook de laatste hier op school.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan Calvin Jackson
    'Nou euhm.. Best wel hoor,' antwoord ik. 'wat vindt jij er dan van?' Ik kon het wel leuk vinden hier maar ik vind school ook best wel leuk. Misschien heeft hij dat dan niet.


    Do what people say you can't.

    Brianna Taylor Josephs
    'Harry? Wat doe je?' roep ik in paniek als Harry naar Austin toe beent. Hij geeft hem een harde klap en roept dan nog wat tegen die slet. 'Harry!' zeg ik nog eens als hij me de school uit rijdt. 'Waar ga je heen?' ik zet mijn goede voet op de grond zodat hij niet meer verder kan rijden, hink naar hem toe en ga voor hem staan. 'Dankjewel.' fluister ik. Ik vlieg hem om de hals. Ik had veel eerder moeten beseffen dat Austin een gemene klootzak was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.