• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ok :3 )
    Felix Mc.Down
    De bel was gegaan en ik had geen idee welk vak we nu hadden,maar had er allesinds al geen zin in.Ik zag Andrew en ging er naar toe."Hey."zei ik tegen hem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    Ik zie Felix al aanlopen en glimlach even naar hem. 'Heey' zeg ik en kijk hem even aan. 'Waar hebben we eigenlijk les?'vraag ik lachend, ik had echt geen idee waar we hadden en eigenlijk had ik ook helemaal geen zin in les.

    Emily Elizabeth Johnson
    Ik liep trots het lokaal binnen en keek rond. Alleen Dylan en Liam zaten er al. 'Ben ik dan zo vroeg?' Mompelde ik en keek op mijn horloge. Ik was zelfs wat te laat. 'Waar is de rest?' Vroeg ik, dit keer wel duidelijk.

    Felix Mc.Down
    Ik haalde mijn schouders op toen hij vroeg welke les we hadden."Ik heb geen idee"ze ik "En heb er ook geen zin in"vervolgde ik grijnzend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'Ik heb geen idee, die zullen zo wel komen'zeg ik en kijk haar even aan. Al vroeg ik me af of de jongens zouden komen, volgens mij hadden die er al helemaal geen zin meer in, en volgens mij waren ze allemaal al thuis. Ik besluit dat ik Niall even gauw sms waarschijnlijk zijn ze toch met ze alle.Heey Nialler, waar zijn jullie?

    Andrew
    Ik grijns even als hij zegt dat die geen zin heeft. 'Ik ook niet, gewoon niet gaan?'vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik had nu echt geen zin meer hoor.

    Emily Elizabeth Johnson
    'Ik heb geen idee, die zullen zo wel komen.' Zei liam waarna hij me aankeek. Ik knikte en liet me neerploffen op een stoel. Waarna ik mijn boeken tevoorschijn haalde en ze op mijn bank legde.

    Niall Horan

    Ik kreeg een sms van Liam. Heey Nialler, waar zijn jullie? Even dacht ik na. 'Vandaag ben ik een beetje te traag' mompelde ik. We lopen naar mijn huis, ik, Brianna en Harry. Harry heeft Austin gemept vanwege Brianna sms'te ik. Wat was nou het verhaal? Nouja, Liam zou het wel begrijpen. Ik mompelde zachtjes de tekst van Gotta be you en keek rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felix Mc.Down
    "Dat is het beste idee die ik al heb gehoort vandaag."zeg ik met een grijns en leun tegen de muur.
    (sorry voor de shorty :$ )

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Elizabeth Johnson
    De leerkracht kwam binnen en keek verbaasd rond. 'Waar is iedereen?' Vroeg ze met een norse stem. Ik zuchtte en begon met mijn vingers op het hout van de tafel te tikken. Dit ging nog een lange les worden.

    Andrew
    Ik grijns en kijk hem aan. 'Zullen we ergens naartoe gaan dan?'vraag ik. Als ik ging skippen was ik niet van plan op school te gaan hangen, straks wordt je nog betrapt in de gangen ook.

    Liam Payne
    Ik haal mijn schouders op naar de docent en pak rustig mijn mobiel. Ik snap er niet veel van maar ja, kom naar de les! Je mag niet zomaar wegblijven hé stuur ik hem en zucht even. Deze les ging nog lang duren.

    Felix Mc.Down
    Ik knik "Is goed waar wil je naartoe dan?"vraag ik hem.Ik keek even naar een groep meiden die passeerdde ,ik moest zeggen dat sommige echt een goed kontje hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik snap er niet veel van maar ja, kom naar de les! Je mag niet zomaar wegblijven hé stuurde Liam me. School is toch niet verplicht? stuurde ik verbaasd terug. Ik zag mijn huis al en rende ernaartoe. 'ETEN!' schreeuwde ik. Ik had erge honger, en als ik nu niet at ging ik dood.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Andrew
    Ik bekijk de meiden even en grijns dan naar Felix. 'Geen idee, zeg jij maar'zeg ik en kijk de gang even door. Op het groepje meiden na liep er eigenlijk bijna niemand meer, niet heel gek de lessen waren weer begonnen.