• het niewe schooljaar is juist begonnen en BAM ik heb weer een crush.
    Het probleem is
    1. HIj heeft mij al eens gezien maar hij kent mij voor de rest niet eens.
    2. Hij is samen met een vriendin van mij.
    ik wil hem gewoon eerst leren kennen ...

    oke deze vrijdag was het sportdag.
    hij keek een paar keer naar mij maar als ik dan terugkeek keek hij weer weg....
    en die middag liep ik met een vriendin naar de eetzaal,die jongen liep voor ons,mijn vriendin ging naast hem lopen en fluisterde iets van wanner ga je het zeggen ,maar ik had mijn naam precies gehoord.Toen mijn vriendin terug naast mij liep vroeg ik wat ze had gevraagd en ze zij geheimzinnig en doodleuk niets...noormaal zegt mijn vriendin zo'n dingen altijd wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:22 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Je bent 12, wat maakt 't uit >_>


    It's high noon.

    Wel euhm, als je al zo snel een 'crush' hebt, in 2 weken, is de kans groot dat je er over een week niks meer voor 'voelt'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    LogitG27 schreef:
    Je bent 12, wat maakt 't uit >_>

    Wat bedoel je daarmee??


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dat is toch geen crush?
    Blijf maar van wat van je vriendin af, je kent hem niet eens goed, dat is geen ruzie waard...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kunt hem natuurlijk proberen beter te leren kennen, maar als ik het zo hoor denk ik niet dat het iets wordt. Ten eerste ken je hem helemaal niet en is het dus onwaarschijnlijk dat je verliefd op hem wordt en hij op jou. Ten tweede is hij de vriend van je vriendin en dat is toch een feit dat moeilijk te passeren is.
    Soms is van een afstandje dromen echt een stuk leuker, hoor. De werkelijkheid valt vaak tegen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken dit probleem al maar te goed, dus ik kan je maar één goede raad geven: gewoon jouw poten ervan afblijven en hem vergeten, hoe moeilijk het is ook is. Oké, hem leren kennen en vrienden worden is oké, maar niet meer dan dat.

    En daarbij, hun relatie zal niet eeuwig duren én je bent twaalf, dus nog zo jong, geniet nog als "happy" single :]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:07 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Cloelia schreef:
    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.


    Ja, dat dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.

    Cresseyde schreef:
    Dat is toch geen crush?
    Blijf maar van wat van je vriendin af, je kent hem niet eens goed, dat is geen ruzie waard...


    dus ik mag hem ook niet leren kennen?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)

    dus ik mag hem ook niet leren kennen?


    Zolang het alleen bij vrienden blijft lijkt me dat geen probleem. Het enige wat wel kan gebeuren is dat je hem nog leuker gaat vinden en dat zal voor jou geen pretje zijn omdat hij al iets met je vriendin heeft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je bent 12 dus je zal vast nog veel jongens tegenkomen, de tijd dringt niet en ik zal deze laten voor wat het is. Je mag hem altijd leren kennen natuurlijk, maar meer zou ik niet doen. Stel je voor dat jou vriendin met jou vriendje zou gaan lopen dat zou jij ook niet leuk vinden^^


    The soul needs autumn.

    Wait, wat bedoel je met 'na jongen op Quizlet'?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    LogitG27 schreef:
    Je bent 12, wat maakt 't uit >_>

    Dat vind ik wel oppervlakkig hoor. Misschien is het wel minder serieus, maar ze is nog steeds verliefd. Kalverliefd of niet.

    Maar alsnog ben ik wel een met het feit dat je gewoon van je vriendins' vriend afblijven. Leren kennen mag best, maar gewoon vriendJE... Draai de situatie om. Jou vriendje gaat met jou vriendin. Zou je dat leuk vinden
    Good luck!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:16 ]


    Tijd voor koffie.

    Beckett schreef:
    Wait, wat bedoel je met 'na jongen op Quizlet'?


    Ik vroeg me al af waar die vraag bleef...


    Til hug og blod.