• het niewe schooljaar is juist begonnen en BAM ik heb weer een crush.
    Het probleem is
    1. HIj heeft mij al eens gezien maar hij kent mij voor de rest niet eens.
    2. Hij is samen met een vriendin van mij.
    ik wil hem gewoon eerst leren kennen ...

    oke deze vrijdag was het sportdag.
    hij keek een paar keer naar mij maar als ik dan terugkeek keek hij weer weg....
    en die middag liep ik met een vriendin naar de eetzaal,die jongen liep voor ons,mijn vriendin ging naast hem lopen en fluisterde iets van wanner ga je het zeggen ,maar ik had mijn naam precies gehoord.Toen mijn vriendin terug naast mij liep vroeg ik wat ze had gevraagd en ze zij geheimzinnig en doodleuk niets...noormaal zegt mijn vriendin zo'n dingen altijd wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:22 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij. Als je daar mijn ervaringen over wilt horen moet je me maar even PB-en, ik zet dat liever niet openbaar in het Topic.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ivan schreef:
    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Huntelaar schreef:
    Haha, hij is samen met een vriendin van je zeg je. Vergeten dus. :') En achh.. stelt op je 12e toch nog allemaal niet zoveel voor.. ;') Je ontmoet zo wel weer een nieuwe 'crush'.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ivan schreef:
    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.

    Ivan schreef:
    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En jij noemt jezelf een vriendin? Als die 'crush' van je samen is met je vriendin blijf je gewoon van hem af, punt uit.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hands off.
    En sorry na 2 weken alweer een nieuwe crush, gaat wel heel snel


    Miep

    Ivan schreef:
    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.


    Miep

    Beckett schreef:
    Wait, wat bedoel je met 'na jongen op Quizlet'?

    lees de topic van jongen op quizlet...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ivan schreef:
    Ik vermoed dat je verliefd bent op het idee van verliefd zijn.


    Ex astris, sciencia

    Skedaddle schreef:
    En jij noemt jezelf een vriendin? Als die 'crush' van je samen is met je vriendin blijf je gewoon van hem af, punt uit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ehw sorry maar ga echt niet achter die jongen aan, hij is samen met je vriendin dus je blijft van hem af. Dat zou iedereen doen in jouw possitie.
    Trouwens, sommige mensen zijn mentaal ouder, twaalf of niet. Het maakt dus niet uit hoe oud je bent. Maar inderdaad, al na twee weken een nieuwe crush ? Ik heb er niet eens één :'D
    Maar doe wat je niet laten kan, ik houd je niet tegen (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Blijf maar gewoon vrienden. Van vriendjes komt miserie! Zeker op jouw leeftijd, niet dat ik je te jong vind maar het is kalverliefde en om daar je vriendin voor ongelukkig te maken is een beetje zonde!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Mleh , ik ben ook 12.. (: Ben op dit moment ook een beetje 'verliefd' en ik word er op een of andere manier hyper en melig van. Maar hij zit 1 klas hoger en ik blijf gewoon lekker single :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.