• Nu moet je toegeven dat het 'r dit jaar hard aan toe gaat. Ik mag niet afkijken van mijn ouders [maar mijn zus komt nog thuis van stemmen tellen, dus ik kan nog even vragen], maar ik ben ontzettend benieuwd.

    - Wilders heeft 11 zetels verloren, rest: 13. Er zijn nogal triomfantelijke reacties van o.a. Jolanda Sap over Wilders' verlies.
    - VVD heeft nog nooit in haar bestaan zo'n goede prognose [en winst] behaald. Prognose: 41 zetels. Oud-partijleider kwam ook nog langs.
    - PVdA heeft de prognose ook groot, na VVD de grootste prognose, namelijk: 40 zetels. Oud-partijleiders Wim Kok, Job Cohen en Wouter Bos zijn langs geweest om 't te vieren met huidig partijleider Diederik Samsom.
    - PVDD [Partij van de Dieren] heeft volgens de prognose geen winst en geen verlies gemaakt, namelijk: 2 zetels.
    - Christen Unie heeft ook weer wat verloren, weet niet precies hoeveel.
    - Roemer van de SP is in zijn stad nog grootste partij.
    - CDA heeft ook flink verloren. Volgens partijleider Buma zagen ze de bui al hangen en is er veel motivatie voor de toekomst.
    - D66 heeft winst gemaakt met volgens een prognose, voor tot nu toe geruime tijd, 2 zetels. Daarmee komen ze op: 12 zetels totaal.

    Ai, mensen, ik ben niet goed op de hoogte en kon maar vlug kijken. Maar ik moet zeggen dat ik bij Buma's interview met de NOS zonet onzettend moest denken aan Fietshumor: ''CDA humor: Geloven dat je best op het dak kan fietsen.'' Oké, ik ben flauw, haha. :W

    Meer mensen met updates en shit of de verkiezingen 2012?

    VDD wint met 41 zetels en op de voet gevolgd door PVdA! Er zullen coalities moeten worden gemaakt, en ik heb al nu.nl lopen bekijken. Welke coalitie ship jij? En welke niet? Waarom? Site nu.nl.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 8:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit het te kijken, maar ik begin in slaap te vallen xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik lees zo eens in 't uur de nieuwtjes erover, maar begin het nu zat te geraken. Bedtijd, ik lees het morgen wel in de krant. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Nâh, ik vind het daar te interessant voor. So screwed dat ik niet mag afkijken. D:

    Er zijn steeds meer steden bekend. Mijn zus is al een paar minuten thuis, lol'd en ze heeft van mijn woonplaats de plek waar zij stemmen telde, wel wat verteld en oh-en-ah, ik vind het echt opmerkelijk soms. Ik vind dat verhaal van de stemcomputer met die hacker die erop kon schaken wel humor. Maar je kan dus flink frauderen.

    - Opkomst dit jaar zat veel in de 70%, relatief weinig als je bedenkt dat er 100% is.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb voor de eerste keer gestemd dus ik kijk zo af en toe is even op de site. Er zijn op dit moment nog maar 26.7% van de stemmen geteld, dus ik ga morgen in de krant maar kijken wat het allemaal is geworden.
    En nog 1 ding. Het is Samsom en niet Samson:Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Crap, dat gaat dus nog wel even duren. Ja, dat gaat het toch wel worden want ik val in slaap. Ga nu.nl maar even openen zodat ik om de zoveel tijd uit bed kruip, mij naar de computer sleep en kijken wat die politieke yuppie's voor mekaar hebben gekregen. Oh hell no, ik ben een kneus, haha. Ik zal bijwerken. Thanks. *O*

    - Percentage definitieve resultaten: 31,0%

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil weten wat D66 heeft gehaald. I've been trying some googling, but I fail.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik wil weten wat D66 heeft gehaald. I've been trying some googling, but I fail.

    12 zetels, dus een winst van 2.


    I am an idiot, I move.

    SP blijft hetzelfde. Goed, goed, ik stemde namelijk SP.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ivan schreef:
    Ik wil weten wat D66 heeft gehaald. I've been trying some googling, but I fail.


    Ik ben daar ook benieuwd naar.

    - 45,6% is definitief geteld!
    - Prognose PVdA gedaalt naar 38 zetels!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:50 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    12 zetels, dus een winst van 2.

    Okeuhj.


    No growth of the heart is ever a waste

    - En PVdA heeft nu weer 39 zetels in het stemmingsbeeld. Dat is 1 zetel in de stijging van een paar minuten geleden.
    - 50,1% van de definitieve stemmen zijn binnen!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als dit zo door gaat betekent het dat de studiefinanciering om wordt gezet in een lening. Of te wel, nog meer schuld voor studenten. Yeah, maar niet heus. Vuile naaiers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Laatste gemeente kwam vlak voor 5 uur vanochtend binnen. Ook het eiland Texel wist het laat te maken en als één van de laatste alle stemmen door te geven.

    Jongens, de enige coalitie die ik wel echt ship is VVD - PVdA - D66. Maar VDD en PVdA zijn zo verschillend als de neten. MAar ik wil niet CDA omdat het tijd is dat het onderwijs wat meer aandacht krijgt, naar mijn mening. Plus dat ik D66 wel een prima coalitiepartij vind. Ik vond de toespraak van CDA gisteren van Buma nou niet vertrouwend effect op mij brengen, lol'd.

    Cyberlord, ja, het is allemaal één grote bende. De yuppie's zeiken alleen over economie en bezuinigen en studenten en scholieren zijn de lul. Het basisonderwijs gaat achteruit, rekenen wordt nu op de middelbare school weer opgetrokken, maar ook die ophokurenfiasco's hoorden er niet te zijn geweest. Onderwijs is de toekomst, studenten ook. Daarop bezuinigen is onvermijdelijk, maar sommige bezuinigingen zijn onnodig. Wij zijn een rijk land. Flinke bezuinigingen in het onderwijs zijn catastrofaal.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 9:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb maar één ding te zeggen:
    Kill me, it hurts to live.

    Svenka schreef:

    Cyberlord, ja, het is allemaal één grote bende. De yuppie's zeiken alleen over economie en bezuinigen en studenten en scholieren zijn de lul. Het basisonderwijs gaat achteruit, rekenen wordt nu op de middelbare school weer opgetrokken, maar ook die ophokurenfiasco's hoorden er niet te zijn geweest. Onderwijs is de toekomst, studenten ook. Daarop bezuinigen is onvermijdelijk, maar sommige bezuinigingen zijn onnodig. Wij zijn een rijk land. Flinke bezuinigingen in het onderwijs zijn catastrofaal.

    Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Het gaat echt niet helpen als je studenten met hoge schulden het leven instuurt. Alles behalve zelfs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.