• Nu moet je toegeven dat het 'r dit jaar hard aan toe gaat. Ik mag niet afkijken van mijn ouders [maar mijn zus komt nog thuis van stemmen tellen, dus ik kan nog even vragen], maar ik ben ontzettend benieuwd.

    - Wilders heeft 11 zetels verloren, rest: 13. Er zijn nogal triomfantelijke reacties van o.a. Jolanda Sap over Wilders' verlies.
    - VVD heeft nog nooit in haar bestaan zo'n goede prognose [en winst] behaald. Prognose: 41 zetels. Oud-partijleider kwam ook nog langs.
    - PVdA heeft de prognose ook groot, na VVD de grootste prognose, namelijk: 40 zetels. Oud-partijleiders Wim Kok, Job Cohen en Wouter Bos zijn langs geweest om 't te vieren met huidig partijleider Diederik Samsom.
    - PVDD [Partij van de Dieren] heeft volgens de prognose geen winst en geen verlies gemaakt, namelijk: 2 zetels.
    - Christen Unie heeft ook weer wat verloren, weet niet precies hoeveel.
    - Roemer van de SP is in zijn stad nog grootste partij.
    - CDA heeft ook flink verloren. Volgens partijleider Buma zagen ze de bui al hangen en is er veel motivatie voor de toekomst.
    - D66 heeft winst gemaakt met volgens een prognose, voor tot nu toe geruime tijd, 2 zetels. Daarmee komen ze op: 12 zetels totaal.

    Ai, mensen, ik ben niet goed op de hoogte en kon maar vlug kijken. Maar ik moet zeggen dat ik bij Buma's interview met de NOS zonet onzettend moest denken aan Fietshumor: ''CDA humor: Geloven dat je best op het dak kan fietsen.'' Oké, ik ben flauw, haha. :W

    Meer mensen met updates en shit of de verkiezingen 2012?

    VDD wint met 41 zetels en op de voet gevolgd door PVdA! Er zullen coalities moeten worden gemaakt, en ik heb al nu.nl lopen bekijken. Welke coalitie ship jij? En welke niet? Waarom? Site nu.nl.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 8:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je weet wat dat betekent hé? Veel plezier met je schulden door school :Y) En ook al worden die weg gescholden als je het niet kunt betalen en hoef je maar heel weinig te betalen per maand. Schulden zijn schulden en dat verlaagt je kredietwaardigheid bij de bank en beinvloed alsnog je leven.

    Misschien wel, maar je moet je ook niet doodkijken op geld. Ik vind het een heel onaangenaam idee dat mensen stemmen voor hun geld en niet voor andere dingen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Misschien wel, maar je moet je ook niet doodkijken op geld. Ik vind het een heel onaangenaam idee dat mensen stemmen voor hun geld en niet voor andere dingen.

    Ben ik het ook mee eens. Maar ik zit zelf best rechts. Ik wil mensen best steunen, maar dan moeten ze ook dingen zelf doen. En niet bijv. het land inkomen, uitkering aanvragen en niks meer doen. Dat soort mensen kunnen we hier niet gebruiken. We zijn al sociaal dat je hier kunt leven zelfs als je geen inkomsten hebt. Hoe sociaal wil je het hebben?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jammer van de SP.
    Ik gun de VVD hun succes niet zo.


    Tell me about it, stud.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ben ik het ook mee eens. Maar ik zit zelf best rechts. Ik wil mensen best steunen, maar dan moeten ze ook dingen zelf doen. En niet bijv. het land inkomen, uitkering aanvragen en niks meer doen. Dat soort mensen kunnen we hier niet gebruiken. We zijn al sociaal dat je hier kunt leven zelfs als je geen inkomsten hebt. Hoe sociaal wil je het hebben?

    Ach ja, ik zit zelf meer aan de linke kant. En het is altijd een moeilijke discussie om te bepalen wie onderdak 'verdient' en wie niet. Het is ook echt niet zo dat links zegt 'laat iedereen maar binnen en we zien wel'.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Whuut, snel aangebrand? Ik wilde je er alleen op wijzen. Meer niet. Jezus, hoef je niet meteen zo te doen.

    Klonk heel erg neerbuigend in mijn oren, en dan vind ik het wel nodig om zo te doen. Als je het niet zo bedoelde, oké, sorry dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alsof PVV de enige partij is waarbij we niks extra's hoeven te betalen wat betreft school. Als je stemt op PVV, stem je op een partij die gebaseerd is op angst. En uit die angst komen al hun ideeën over een veilig Nederland zonder islam en zonder immigratiestromen.
    Ik heb dan toch liever een partij die zich positief instelt over Nederland en die graag samenwerkt met partijen. Ik vond Wilders trouwens ook behoorlijk slecht in het debat. En telkens weer begon ie over een Islam-vrij Nederland. Rot toch op.


    You are beautiful, you are love.

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Klonk heel erg neerbuigend in mijn oren, en dan vind ik het wel nodig om zo te doen. Als je het niet zo bedoelde, oké, sorry dan.

    Sorry ook als dat zo over kwam.

    Omnivium schreef:
    Alsof PVV de enige partij is waarbij we niks extra's hoeven te betalen wat betreft school. Als je stemt op PVV, stem je op een partij die gebaseerd is op angst. En uit die angst komen al hun ideeën over een veilig Nederland zonder islam en zonder immigratiestromen.
    Ik heb dan toch liever een partij die zich positief instelt over Nederland en die graag samenwerkt met partijen. Ik vond Wilders trouwens ook behoorlijk slecht in het debat. En telkens weer begon ie over een Islam-vrij Nederland. Rot toch op.

    PVV heeft op zich hele goede standpunten hoor. Ik heb de vorige keer hun hele lijst met punten door gelezen en daar stonden heel veel goede punten in. De media zet de PVV alleen neer als een haatdragende partij wat ik echt onzin vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    PVV heeft op zich hele goede standpunten hoor. Ik heb de vorige keer hun hele lijst met punten door gelezen en daar stonden heel veel goede punten in. De media zet de PVV alleen neer als een haatdragende partij wat ik echt onzin vind.


    Achja, zonder Wilders zou ik het misschien nog best een goede partij vinden.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Achja, zonder Wilders zou ik het misschien nog best een goede partij vinden.


    Wilders zegt tenminste wat hij vindt. Iets dat veel ministers niet durven...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:35 ]


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    BreakUsInTwo schreef:
    Omnivium schreef:
    (...)

    Achja, zonder Wilders zou ik het misschien nog best een goede partij vinden.


    Wilders zegt tenminste wat hij vindt. Iets dat veel ministers niet durven...

    Ook weer waar. Maar misschien doet hij dat weer iets té.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahahaha die blijft leuk


    Life is hard and then we die

    Melonpan schreef:
    Ik heb maar één ding te zeggen:
    Kill me, it hurts to live.


    Trololol, dat plaatje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife