• Nu moet je toegeven dat het 'r dit jaar hard aan toe gaat. Ik mag niet afkijken van mijn ouders [maar mijn zus komt nog thuis van stemmen tellen, dus ik kan nog even vragen], maar ik ben ontzettend benieuwd.

    - Wilders heeft 11 zetels verloren, rest: 13. Er zijn nogal triomfantelijke reacties van o.a. Jolanda Sap over Wilders' verlies.
    - VVD heeft nog nooit in haar bestaan zo'n goede prognose [en winst] behaald. Prognose: 41 zetels. Oud-partijleider kwam ook nog langs.
    - PVdA heeft de prognose ook groot, na VVD de grootste prognose, namelijk: 40 zetels. Oud-partijleiders Wim Kok, Job Cohen en Wouter Bos zijn langs geweest om 't te vieren met huidig partijleider Diederik Samsom.
    - PVDD [Partij van de Dieren] heeft volgens de prognose geen winst en geen verlies gemaakt, namelijk: 2 zetels.
    - Christen Unie heeft ook weer wat verloren, weet niet precies hoeveel.
    - Roemer van de SP is in zijn stad nog grootste partij.
    - CDA heeft ook flink verloren. Volgens partijleider Buma zagen ze de bui al hangen en is er veel motivatie voor de toekomst.
    - D66 heeft winst gemaakt met volgens een prognose, voor tot nu toe geruime tijd, 2 zetels. Daarmee komen ze op: 12 zetels totaal.

    Ai, mensen, ik ben niet goed op de hoogte en kon maar vlug kijken. Maar ik moet zeggen dat ik bij Buma's interview met de NOS zonet onzettend moest denken aan Fietshumor: ''CDA humor: Geloven dat je best op het dak kan fietsen.'' Oké, ik ben flauw, haha. :W

    Meer mensen met updates en shit of de verkiezingen 2012?

    VDD wint met 41 zetels en op de voet gevolgd door PVdA! Er zullen coalities moeten worden gemaakt, en ik heb al nu.nl lopen bekijken. Welke coalitie ship jij? En welke niet? Waarom? Site nu.nl.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 8:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben allang blij dat die paarse coalitie de wereld uitgeholpen is en dat de VVD toch de grootste blijft. Good job Rutte.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Daar gaat mijn kans om nog HBO te doen na mijn MBO opleiding. Fuck this.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Daar gaat mijn kans om nog HBO te doen na mijn MBO opleiding. Fuck this.

    Je weet dat je de schuld waarschijnlijk kan terugbetalen met het salaris wat je na je HBO gaat verdienen? En als het echt niet lukt, wordt schuld je waarschijnlijk kwijtgescholden.


    I am an idiot, I move.

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Je weet dat je de schuld waarschijnlijk kan terugbetalen met het salaris wat je na je HBO gaat verdienen? En als het echt niet lukt, wordt schuld je waarschijnlijk kwijtgescholden.

    Moet ik in deze tijd wel aan een baan komen, maar ja. We zien wel. Ik heb nog drie jaar te gaan voor mijn MBO en we kijken wel waar ik terecht kom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou.. ben benieuwd hoe het verder gaat met VVD als grootste partij. Nederland moet de crisis uit en hopelijk gaan ze daar eens goede beslissingen over nemen. Bijvoorbeeld door te investeren in onderwijs in plaats van mensen 130 laten rijden op de afsluitdijk, wat een onzin vind ik dat.


    You are beautiful, you are love.

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Je weet dat je de schuld waarschijnlijk kan terugbetalen met het salaris wat je na je HBO gaat verdienen? En als het echt niet lukt, wordt schuld je waarschijnlijk kwijtgescholden.


    Dan moet je wel net het juiste beroep kiezen hoor. D: Voor leraar heb je ook HBO nodig, maar kijk maar eens wat je daarmee verdient. Ze verpesten het helemaal, dit zorgt ervoor dat weer minder mensen gaan studeren, een grotere scheiding tussen rijke en minder rijke mensen en veel schulden. Yeah voor de toekomst. Ik denk dat ik toch echt ergens anders ga wonen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan moet je wel net het juiste beroep kiezen hoor. D: Voor leraar heb je ook HBO nodig, maar kijk maar eens wat je daarmee verdient. Ze verpesten het helemaal, dit zorgt ervoor dat weer minder mensen gaan studeren, een grotere scheiding tussen rijke en minder rijke mensen en veel schulden. Yeah voor de toekomst. Ik denk dat ik toch echt ergens anders ga wonen.

    Ik zei al, als je het niet kunt terug betalen, hoeft het ook niet. En die schuld wordt heel langzaam afgeschreven en niet in 1x.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben er blij mee ik heb gestemd op vvd en dat is de grootste partij geworden


    Mijn geheim is geheim

    District9 schreef:
    Ik ben er blij mee ik heb gestemd op vvd en dat is de grootste partij geworden

    Je weet wel dat je dan geen studiefinanciering meer krijgt hé? En het een lening word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij hebben vandaag uitvoerig over de verkiezingen 'gedebatteerd' tijdens college. (niet zo raar, ik studeer Politicologie :P) Ik hoop op een Midden of Breed-Midden kabinet


    Life is hard and then we die

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Ik zei al, als je het niet kunt terug betalen, hoeft het ook niet. En die schuld wordt heel langzaam afgeschreven en niet in 1x.
    -> Ongeveer €12 per maand


    Life is hard and then we die

    Svenka schreef:
    MAar ik wil niet CDA omdat het tijd is dat het onderwijs wat meer aandacht krijgt, naar mijn mening.


    CDA is eigenlijk een van de weinige partijen die de studiefinanciering niet wil omzetten naar een lening. :')


    Life is hard and then we die

    Omnivium schreef:
    Nou.. ben benieuwd hoe het verder gaat met VVD als grootste partij. Nederland moet de crisis uit en hopelijk gaan ze daar eens goede beslissingen over nemen. Bijvoorbeeld door te investeren in onderwijs in plaats van mensen 130 laten rijden op de afsluitdijk, wat een onzin vind ik dat.


    En daarom hoop ik in een coalitie met D66. (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)

    CDA is eigenlijk een van de weinige partijen die de studiefinanciering niet wil omzetten naar een lening. :')


    Het is goed dat ze tegen de lening zijn, maar het betekent vooralsnog niet dat ik hun verkies boven een andere partij door die keuze. Het is een groot pluspunt, maar ik in die coalitie kies ik liever voor D66. Alleen ik erger mij dood aan Buma en zijn intervieuw gisteren. Ze zagen de bui al hangen en ze zijn zielig, maar zo gemotiveerd. Allemaal goed en wel, en het is geen slechte partij, maar dat schept geen vertrouwen in mij. Bovendien zou in mijn ogen D66 dingen in het onderwijs kunnen doen die het niet naar de knoppen helpen.

    Bij mij op school hebben we er niet over gepraat, ben er over begonnen maar niemand interesseert het heel erg. Het enige wat ze opmerkelijk vonden is dat PVV zo zwaar had verloren en zoveel zetels heeft verloren, dat was hun commentaar zo ongeveer. Godzijdank bestaan Quizlet, mijn ouders en zus. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het jammer van Wilders :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.