• Nou jongens, komt ie hoor: CYBBEEEERHUG! [: Meer even serieus, hoe kom je erop om een nationale knuffeldag in te lasten? Ik wil nu wel vrij van school hoor, dan begint mijn weekend vandaag want morgen ben ik ook vrij. Hell yeah. *O*

    Off-topic: wie gaa er vandaag doodknuffelen en doodgeknuffeld worden? x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een knuffel van mijn vriendinnen gehad, maar dat is standaard ^^. En ik heb Jim, een schattige, slungelige, vriend van me, helemaal plat geknuffeld, maar dat doe ik eigenlijk ook altijd :3. Een vriendin van me is vandaag jarig, dus die gaat zo extra veel knuffels krijgen!
    *Cyberhug*


    i put the fun in funeral

    Ik ben doodgeknuffeld door de halve school. Ik loop gewoon door de gang als 3e klasser komen er ineens allemaal 5e klassers naar me toe,(incl. de broer van me bijna vriendje) willen ze allemaal een knuffel. LACHTE ME KAPOT. Dus heb de hele dag mensen dood lopen knuffelen xD


    even a white rose has a black shadowx

    HUGS YOU ALL.
    Maar, ik heb 1 of 2 mensen vandaag een knuffel gegeven. Maar ik was wel vergeten dat het vandaag nationale knuffeldag was.
    Ik kan ook al mijn oude knuffels uit de kast trekken...(:


    Food.

    Mijn vriend komt er zo aan dus die knuffel ik wel even dan. :Y)


    -

    Mordin schreef:
    ik wil ook knuffels :C

    *cyberhug* *O*

    KnuffelxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh ik heb de hele dag mensen lopen huggen en de dag verspreid. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cyberhug! (:
    Ik heb mijn mama geknuffeld! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ohja, ik loop dus vanmorgen de school binnen en wordt meteen aangevallen door een paar 2e klassers. Lol :3


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Volgens mij buurmeisje is het vandaag International Chocolat Day. I like that ^^

    Maar je krijgt van mij een knuffel hoor en een stukje chocolade.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik doe verder eigenlijk niets met zo'n soort dag, lol.


    26 - 02 - '16

    Mombasa, dat is heel aardig van je! Cyberhug terug!
    Feline, lol, nee, ik vind het ook dikke onzin. Maar er zit naar mijn mening humor in. ik hoorde het via twitter van een klagenoot, dus 's morgens kwam zij aanfietsen met klasgenoten en toen begonnen de knuffels al. En dan stopt 't ook niet, mwuhuhuha. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    waar vind je zo'n lijstje met al die dagen? (;


    Swag,♥ Van Inge(L)