• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ze deed vreemd.
    Niet vreemd op een goede manier, zoals gisteren, dat was meer vreemd op een manier van; Er is een hoek af.
    Maar nu deed ze vreemd-vreemd.
    Ze durfde me niet meer aan te kijken, wat me een raar gevoel gaf.
    Teleurgesteld ? Misschien kwam dat het dichtste erbij.
    Ik ging op de tafel zitten en keek vanuit mijn ooghoeken naar een meisje dat rechtstond.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en stond ook op.
    Ik nam haar hand vast en trok haar op, "Buiten is het zoveel leuker" zei ik grijnzend.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en sta op. Zijn aanraking verOorzaakt een warm en vrolijk gevoel. Ik glimlach. 'Oke laten we dan naar buiten gaan.' Ik grijns, Pak zijn hand en trek hen mee. Ik roep een snelle doei naar Anna en mijn broer. 'Wat gaan we buiten doen,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik glimlach en duw met mijn vrije hand de deur open. Lucas heeft de ander nog steeds vast en dat voelt wel fijn. Buiten blaast de wind in mijn gezicht. Gelijk sPringt het kIppenvel op mijn armen en gaan rillingen door je heen, maar Ik verman me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar enkele seconde aan. Ineens zijn Rodalie en Lucas weg. Ik kijk ze even na. Nu bleef ik alleen over met Anna en dat zag er voor mede docenten vast raar uit. Dus sta ik op. 'Hwt is raar als ik met je alleen aan een tafel zit. Ga je mee? Naar de hip hop zaal of iets.' Ik glimlach en kijk haar aan. Ondertussen kijk ik even door de zaal, maar niemand lette op ons. 'Weet jij trouwens wat er is tussen Lucas en Rose?' Ik kijk Anna aan. Mijn zusje deed vreemd. Dat was me ook al opgevallen. Was ze verliefd? Nee toch?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik knik als hij vraagt of ik mee ga. Ik sta op en ondertussen vraagt hij wat er tussn Lucas en Rose is. Ik begin naar de gang lopen en ondertussen geef ik antwoord. "Nou, ik denk dat Rose Lucas leuk begint te vinden" en ik loop de gang op en ga de trap op.


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik trok mijn donkerrode beanie wat beter over mijn haren en ritste mijn vest hoger toe.
    Ik bedacht me dat Rose het vast wel koud moest hebben waardoor ik haar meetrok aan haar hand die ik nog vasthad naar mijn tas toe.
    Ik haalde een zwarte Superdry uit mijn tas en gaf die aan haar.
    "Ik gok dat hij te groot gaat zijn, maar het is mijn pull aandoen en ruiken zoals mij of koud lijden" zei ik met een vrolijke lach om mijn lippen.

    Rosalie 'Rose' LaurencCampbell

    Ik glimlach en pak het aan. Vlug trek ik hem aan. Gelijk heb ik het een stuk warmer. 'Dank je' ik kijk hem dankbaar aan en glimlach. 'Wat gaan we nu doen?' Uit automatisme pak ik ziij hand weer en begin te lopen naar een bankje. Ik Ga erop zitten en Kijk voor me uit. Ik kruip weg in de pull van Lucas en sluit mijn ogen. Zijn geur dringt miij neusgaten in. Een glimlach speelt om mijn lippen. 'Dank je,' zeg ik en open mijn ogen. Ik kijk hem dankbaar aan en kijk dan weer voor me. Mijn gedachtes waren weer normaal. Zie je nou wel... Ik vind Licas niet leuk. Niet op die manier!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik schoof wat dichter naar haar toe en trok mijn knieën op.
    "Wel, ik dacht aan skydiven, maar aangezien ik geen plaats weet waar je dit kan doen met enige veiligheid, kies ik er toch maar voor om hier gewoon te zitten".
    Ik draaide mijn hoofd naar haar toe. Mijn groene ogen kruisten haar blauwe ogen. Ik lachte mijn tanden bloot en keek niet weg.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik voel dat hij dichter naar me toe schuift. Ik lach. 'Skydiven?! Ik kijk vanaf beneden wel naar je.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ik doe veel, maar nee. SKydiven niet. Hoogtevrees,' mimpel ik. Ik Kijk hem recht in zijn ogen. Ik wil wegkijken, maar ook weer niet. Een warm gevOel gaat door me heen. 'Wat ben je nou aa het kijken,' fluister ik schOr en zachtjes. Ik kijk hem Aan en glimlach even. Vanbinnen golfde van alles door me heen. Lucas ogen zijn mooi... Ik bijt hard op mijn lip. Daar gingen er weer.... Ik sla miij ogen neer en staat naar miij schoenen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Oké, de volgende keer zal ik naar je neus kijken, beter als ik dat doe ?" vroeg ik plagend.
    Ze keek naar haar schoenen, weer iets vreemds.
    Normaal bleef ze me altijd uitdagend aankijken.
    Mijn blauwe All-Stars tikten op een ritmisch type tegen de grond.
    Ooit had ik nog drum geleerd, zo'n 5 jaar achter elkaar, daarna vond ik dat ik het genoeg kon en was ik ermee gestopt.
    Ik sprong op en trok haar recht.
    "Ik moét je iets laten zien" zei ik enthousiast.

    [er staat een reactie van anna een stukje naar boven :p]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 23:37 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Nee niet mijn neus,' protesteer ik. Voordat ik het doorheb sta ik alweer overeind. Het enthousiasme was van Lucas zijn gezicht af te zien. Nieuwsgierig kijk ik hem aan. 'Oke laat maar zien,' reageer ik en Kijk hem Aan met een glimlach. Een oprechte glimlach. Misschien moest ik mijn gevoelens maar onderdrukken en negeren. Ik kijk hem aan en pak zijn Hand vast. 'Waarheen?' Ik kijk hem vragend aan. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk. Ongeduldig begon ik te bewegen. 'Je pull zit lekker,' grijns Ik en kijk hem aan. 'Maar wat moet je laten zien?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Guy Rchard Campbell

    Ik knik en denk na. 'Zou leuk voor haar ziij,' glimlach ik. We lopen inmiddels door de gang. Ik open de HipHop zaak en duw Anna snel naar binnen. De deur sluit ik achter me weer. Gelijk trek ik haar dicht tegen me aan en glimlach naar haar. 'Lekker geslapen vAnnaht?' Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en druk een zacht kusje op haar wang. 'Ik hen zin in het etentje,' glimlac ik en laat haar weer los. Ik loop naar het bankje en ga zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Wel, iets dat ik gisteren gezien heb, maar aangezien jij halfslapend tegen mijn schouder leunde zag je niet wat ik heb gezien".
    We liepen ondertussen alweer in het kleine dorpje en ik keek om me heen.
    Ik begon te grijnzen en trok haar mee naar de chocolatier op de hoek.
    Ik liep de winkel binnen en begon te glimlachen.
    "Heaven !".

    [Ik ga slapen, ben doodop]

    Anna Bailey Miller
    We lopen door de gang en bij de hiphopzaal duwt hij me weer naar snel naar binnen en ik grinnik even. Als hij ook binnen is doet hij de deur achter zich dicht en trekt me tegen zich aan. "Lekker geslapen vannacht?" vraagt hij dan en hij veegt een plukje haar uit mijn gezicht en drukt en kusje op mijn wang. "Ik heb zin in vrijdag" glimlacht hij nog en laat me los en gaat op het bankje zitten. "Ik heb wel eens beter geslapen" zeg ik dan en ik loop naar hem toe en ga op zijn schoot zitten met mijn benen aan een kant zodat ik hem gewoon kan aankijken. "ik heb er ook zin in" zeg ik dan met een glimlach en ik geef hem een klein kusje op zijn mond.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 0:09 ]

    [ik ga slapen. Reageer morgen! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne