• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik staarde voor me uit en liet de woorden bezinken.
    Ze stond op, trok mijn pull uit en liet een sorry over haar lippen rollen.
    Daarna hoorde ik haar voetstappen die wegliepen.
    Oh shit.
    Zo vlug ik kon stond ik op en griste de pull mee.
    Na een paar seconden had ik haar ingehaald en sloeg de pull om haar middel heen.
    Dankzij de mouwen waarvan ik er 1 in mijn linkerhand had zitten en 1 in mijn rechterhand trok ik haar naar me toe.
    "Je trekt veel te snel conclusies" fluisterde ik, bij haar oor, waardoor mijn adem tegen haar gezicht aansloeg.
    Goddank dat ik nog een pepermuntje had gegeten voordat ik voortrok.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. Nog een traan stroomt over mijn wang. 'Conclusie waarover? Wa wil je dan? Leuk vrienden blijven? Dat kan ik niet normaal hoor! Ik kan niet normaal doen tegen je als ik verliefd op je ben. Je hebt zelfs een nummer van een of andere bitch op je arm staan, dat houd ik niet uit!' Ik zit nog altijd gevangen tussen de pull en hem. Ik kijk weg. Nog meer tranen stromen. 'Ik vond het super leuk met je, maar... Di soort dingen is zonde van je tijd en daarom is het beter als ik je met rust laat.' Ik kijk hem aan met een zwak glimlachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Surprise, surprise, het nummer is weg" zei ik.
    Mijn duim veegde voorzichtig de tranen van haar gezicht voor ik haar weer aankeek.
    "Conclusies over mij misschien ?" vroeg ik met een scheef lachje.
    Ik liet mijn hand op haar wang liggen terwijl ik de andere om haar middel heen sloeg.
    Door mijn actie waren er nog maar enkele centimeters over tussen onze gezichten, iets wat perfect was voor mijn volgende actie.
    Ik bracht mijn gezicht dichter bij het hare en plantte mijn lippen op de hare.

    [Nog 1 reactie hierna denk ik, daarna ga ik, ben echt moe van het paardrijden]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach even. Mijn hart bonste hevig door zijn lieve actie. Misschien moest ik gewoon beter me best doen op het proberen. Ineens ben ik nog maar een paar centimeter van hem verwijderd. Ik kijk hem aan en voel zijn lippen op de mijne. Ik reageer vrijwel gelijk. Ik sla mijn armen om zijn nek, heb mijn ogen gesloten en kus hem aarzelend terug. Hij deed dit hopelijk niet uit medelijden. Mijn hartslag gaat hevig te keer. Ik glimlah even tegen zijn lippen aan en laat die dan los. ik kijk hem aan. 'Is dot serieus of uit medelijden,' vraag ik toch maat aarzelend. Ik kijk hem aan. Mijn armen liggen nog om zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik begon te grijnsen, "Moest ik elk meisje kussen dat uit medelijden dan had ik vandaag alleen al 7 meisjes gekust. Sommige zijn echt hopeloos".
    Ik verlegde mijn hand die op haar wang lag, naar de andere kant van haar middel en trok haar wat dichter tegen me aan.
    "Uit die zin kan je uitmaken dat het dus niet uit medelijden was, anders was ik echt allang een mannelijke slet volgens sommigen".

    [ik reageer mOrgen. ik ga nu slapen. x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach gelukzalig. 'Mmm..' Ik druk nog een kusje op zijn lippen. 'Oké dan,' grijns ik. Ik wurm me los uit zijn omhelzing en pak zijn pull weer af. Vlug trek ik hem aan en spring dan op zijn rug. 'Waar gaan we heen,' vraag ik met een glimlach. mijn armen klem ik om zijn nek en mijn benen om zijn middel. Ik kijk vrolijk om me heen. Verdriet is nergens te bekennen. Ik veeg snel nog even de natte wangen van mij droog en wacht dan geduldig op Lucas die gsaat bewegen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Updates?]

    [Hallo :)]

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    We lopen door de gang en bij de hiphopzaal duwt hij me weer naar snel naar binnen en ik grinnik even. Als hij ook binnen is doet hij de deur achter zich dicht en trekt me tegen zich aan. "Lekker geslapen vannacht?" vraagt hij dan en hij veegt een plukje haar uit mijn gezicht en drukt en kusje op mijn wang. "Ik heb zin in vrijdag" glimlacht hij nog en laat me los en gaat op het bankje zitten. "Ik heb wel eens beter geslapen" zeg ik dan en ik loop naar hem toe en ga op zijn schoot zitten met mijn benen aan een kant zodat ik hem gewoon kan aankijken. "ik heb er ook zin in" zeg ik dan met een glimlach en ik geef hem een klein kusje op zijn mond.


    Lucas Samuel Salder.

    "Ik ga opzoek naar een winkelkarretje, aangezien ik mijn rug later nog nodig heb" zei ik doodserieus.
    Ik kwam in beweging en liep het park rustig uit.
    "Ah, daar is een winkel".
    Of ik het daadwerkelijk ging doen ? Nee, want je kon eigenlijk gewoon weglopen met je karretje voor 10 cent of meer.
    Hoe grappig eigenlijk.
    Maar dan nog ging ik het niet doen.
    Dat zou vast raar zijn tegenover anderen.

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach en kijk haar aan. Als er nu iemand binnen zou komen he... ik zet haar vlug naast me neer. 'Het is een beetje raar als iemand binnen zou wandelen en jouw op mijn schoot ziet zitten.' Ik kijk haar even grijnzend aan. 'Snap je?' Ik druk een kusje op haar lippen en pak dan mijn tas die ik naar me toesleep. Ik pak de planning van de les erbij en kijk het even vlug door. Dan leg ik het weer weg. 'Ik heb wel een ideetje voor een restaurantje. kleed je chique,' grijns ik en kijk haar aan. 'Maar waarom heb je niet zo lekker geslapen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan, maar zie zijn gezicht niet. Hij klinkt doodserieus. Ik trek een wenkbrauw op en kijk naar het winkeltje. 'Doe maar niet. We zijn al niet meer welkom in de bibliotheek, in het chocolade winkeltje en dan ook nog de supermarkt... Straks mogen we niet meer in deze straat lopen,' zeg ik lachend en kijk om me heen. 'Zet me maar neer, dan loop ik zelf wel. Ik wil je rug natuurlijk niet slopen,' lach ik en woel even lichtjes met mijn hand door zijn haren. Dat was gewoon leuk om te doen. Ik bijt op mijn lip en laat me van Lucas zijn rug afglijden. Ik ga naast hem lopen en kijk om me heen.
    'Gaan we terug? We moeten zo denk ik wel naar de les.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij zet me naast hem neer op de bank en ik kijk even sip naar hem. "Het is een beetje raar als iemand binnen zou wandelen en jouw op mijn schoot ziet zitten." zegt hij en kijkt me met een grijns aan. "Snap je?" en ik knik even. "Ik heb wel een ideetje voor een restaurantje. kleed je chique," zegt hij dan. Chique,, hmm dat word een jurk dus, die ik dus niet mee heb genomen. Dat word shoppen. "Maar waarom heb je niet zo lekker geslapen?" vraagt ie dan nog. "Ik had veel om over na te denken" zeg ik dan. "jij, dit.." zeg ik en ik haal even mijn schouders op en kijk hem aan.

    Guy Richard Campbell

    Ik bijt op mijn lip. Tuurlijk was dit ook raar voor haar... Ik kijk haar aan en glimlach. 'Over mij hoef je niet na te denken hoor.' Ik trek haar even dicht tegen me aan en druk een kus op mijn voorhoofd. 'Maar sorry. Sorry dat dit zo ingewikkeld is.' Ik kijk haar aan en laat haar weer los. Ik leun tegen de muur aan en staar even voor me uit. 'Heb je iets om aan te doen,' vraag ik nieuwsgierig en kijk haar aan. Een jurk stond haar vast mooi. Ik glimlach en kijk haar grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "heej, het is niet jou schuld" zeg ik dan en ik kijk hem aan met een glimlach. "het is gewoon lastig" zeg ik dan. "ik wil je gewoon dicht bij me hebben, maar dat komt wel." zeg ik en ik glimlach even. "heb je iets om aan te doen?" vraagt hij dan en hij kijkt me grijnzend aan en ik moet glimlachen. "Ik heb genoeg jurken, alleen ik heb ze niet hier" zeg ik dan. "Heb jij nog voorkeur voor een jurk? Lang of kort?" vraag ik dan.