• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "niet nodig joh, jij bent hier, mijn persoonlijk kacheltje" ik grijns even naar hem en ga plagend met mijn vinger over zijn neus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte lief naar haar en drukte kusjes in haar nek. Ze was echt schattig en lief. Ik sloeg de dekens nu tot haar ken om haar heen, zodat ze helemaal geen kou meer kon vatten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even om Logan "misschien moeten Finn en ik maar eens praten over Em hoe we dit kunnen doen" mompel ik en prik in zijn zei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Inderdaad, dat kun je altijd nog doen, maar nu heb je even rust nodig.' zei ik lief tegen haar. 'Maar dat is inderdaad een goed idee.' zei ik lief tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en por hem verder "kun jij tegen kietelen ofzo"grijns ik naar hem.
    grijnzend ga ik door. Het zou gemeen zijn als hij ertegen kon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Jij ook Jayden' zeg ik glimlachend en trots. 'Ik wil dat je mijn rechte hand word, dat je altijd achter me staat en alles in de gaten houd' zei ik gemeend en leg mijn hand op zijn schouder, dat ik het echt meen. 'We krijgen ze zeker terug en Bella weet niet wat haar overkomt' zeg ik lachend. Ik had zeker plannen met haar. 'Wat vind je als Bella wakker word, dat we haar als hoer kunnen gebruiken?' vroeg ik bedenkelijk gemeen en ging op een stoel zitten en keek hem aan. 'Of slaaf' zeg ik simpel.

    Dokter:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en dat deed nog veel meer pijn en keek hem meelevend aan. 'Het spijt me' zeg ik meelevend en zuchtte diep. 'Maar ik moet u meedelen, dat Isabella is overleden' zeg ik formeel en kijk hem aan. 'Haar hart heeft het begeven onder de zware druk van haar lichaam en kon het niet meer aan. We hebben ons uiterste best gedaan om haar in leven te houden, maar helaas het was niet zo' zeg ik meelevend en leg een hand op zijn schouder voor steun. 'Het spijt me voor uw verlies' zeg ik tenslotte en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat zou een eer zijn,' zei ik gemeend tegen hem, waarna ik hem een mannelijke knuffel gaf. Ik voelde me echt vereerd, dat hij me vroeg om zijn rechte hand te zijn. 'Natuurlijk wil ik dat.' zei ik gemeend waarna ik luisterde naar wat hij zei. Een gemene grijns vormde er rond mijn lippen. 'Of beide.' zei ik simpel waarna ik hem weer losliet en net als hem op een stoel ging zitten.

    Finn Hudson

    Ik keek de man aan, het leek alsof de wereld om me heen instortte. Nadat hij zei dat Bella was overleden, hoorde ik zijn andere woorden geen eens meer. Ik zag een soort van waas voor mijn ogen, en ik werd echt woedend. Ineens was ik mezelf niet meer en was ik woedend op alles en iedereen. 'Dat kan niet!' schreeuwde ik naar de dokter. 'Waarom hebben jullie haar niet gered?! Daar zijn jullie toch voor? Waarom niet!' riep ik woedend naar hem, ik besloot om mijn tijd niet langer meer te verdoen en stormde Kurt's kamer binnen. Even wist ik niet wat ik deed en schopte ik de schuiftafel naast het bed om, die met een knal tegen de vloer kwam. Ik was zelfs even vergeten dat Kurt, Blaine en Emily lagen te slapen. Emily's gehuil haalde mij uit mijn acties, waardoor ik me tegen de muur liet zakken en hopeloos begon te snikken. Ik plantte mijn handen in mijn gezicht en was even niet aanspreekbaar.

    Kurt Hummel

    Ik hoorde ineens een harde knal, gevolgd door Emily's gehuil. Was er iemand die ons pijn wilde doen?! Ik opende geschrokken mijn ogen en keek rond. Ik zag ineens Finn tegen de muur gezakt zitten en snikken. 'Finn?' vroeg ik nog bedwelmt door de slaap. 'Finn!' riep ik nu harder, maar hij hoorde me niet. 'Shhh, lieffie,' suste ik Emily, waardoor ze al kalmer werd. Maar Emily krijste maar door, eerst moest ik Emily even rustig krijgen. Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en zong zachtjes een slaapliedje voor haar, waardoor ze stil naar me luisterde en me met betraande oogjes aankeek, daarna keek ik naar Finn. Er was toch niets met Bella, he?

    Logan Hudson

    Ze gaf me weer een por, en ik moest mijn best doen om me in te houden. Stiekem kon ik niet tegen kietelen, maar dat vertelde ik haar dus mooi niet. 'Ja, ik kan tegen kietelen.' zei ik plagend, waarna ik haar een por terug gaf in haar zij, en keek hoe ze daarop reageerde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat is gemeen" mompel ik en hij pord me terug en ik maak een spastische beweging. Uit reflex begin ik hem terug te porren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om haar spastische beweging, maar ineens begon ze me terug te porren en hield ik het niet meer uit en begon ik te lachen en spastisch te bewegen. 'Oké, stop stop!' lachte ik waarna ik haar polsen probeerde te pakken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen hij ook begon te bewegen grijnsde ik.
    Snel ging ik op hem zitten "meneertje dus jij kunt niet tegen kietelen"

    lachend begon ik hem weer te kietelen en porren me3t mijn benen om hem heen geklemd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Inderdaad' lachte ik op zijn antwoord terug en kijk hem grijnsend aan. 'Ben benieuwd wanneer ze wakker word, kunnen we haar gelijk gebruiken' zeg ik nog lachend en wenkte iemand om drinken voor ons in te schenken. 'Heb jij nog ideeën voor haar, wat ze kan doen?' vroeg ik gemeen en keek de kamer rond. Ze zou boeten, wat ze tegenover Jayden gedaan had. Ik hoorde wel aan hem, dat zij iets had gedaan. Ze was niets en niemand kwam erachter dat ze ontvoerd was, maar dood. En ik ga haar zo mishandelen dat ze niet meer weet dat ze iemand heeft.

    Blaine Anderson:

    Ik schrok me een ongeluk, vanwege een harde knal en dat Emily huilde. Ik ging rechtop zitten. 'W-wat!' zei ik slaperig en keek eerst naar Kurt, die Emily probeerde te sussen en te troosten. Intussen riep Kurt Finn's naam en keek ik de kamer rond, waarnaar ik Finn huilend tegen de muur zie zitten. Ik kijk nog naar Kurt die Emily nu stil heeft gekregen en ik streelde over haar wangetje en kijk haar geruststellend aan, waarnaar ze bromde. Ik sla de deken van me af en kijk naar Kurt, doelend dat hij in bed moest blijven liggen en loop naar Finn. 'Finn?' vraag ik bezorgd en kniel naast hem neer en sla mijn arm om hem heen. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd en sussend.

    Dokter:

    Ik keek de jongen aan en vervolgens liep hij weg. Ik zuchtte gekweld en kon niets doen. Als ik zou vertellen dat het niet waar was, dan zouden ze mijn zoontje vermoorden en dat wou ik niet. Mijn kind was alles en dalijk komt mijn tweede kind eraan. Ik zou later nog wel naar hun toe gaan om alles te regelen met ze. Gekweld liep ik weg, richting andere mensen die ik moest onderzoeken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ze ging op me zitten en ging verder met kietelen. Snel pakte ik stevig haar polsen beet, zodat ze niks meer kon doen. Ik was toch sterker dan haar en keek haar lachend aan. 'En nu?' vroeg ik speels aan haar.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik kan niet wachten tot ze wakker wordt,' zei ik grijnzend tegen David, ik nam een slokje van mijn drinken en hoorde zijn vraag. 'We gaan haar gewoon, zoals jij zei mishandelen en naar beneden halen en zo. Het gaat leuk worden.' zei ik vals tegen hem.

    Finn Hudson

    Ik voelde hoe Blaine een arm om me heen sloeg en haalde langzaam mijn handen weg voor mijn gezicht. Dit kon toch niet echt zijn? Hoe kon het leven nu verdergaan zonder Bella? Ik was zo verward en boos, mijn gevoelens waren gewoon niet te beschrijven. Ik kon niet zonder haar, ik was gewoon helemaal niks zonder haar. Ik begreep gewoon niet hoe ze dood kon gaan. Waarom liet ze mij hier alleen achter?! Ik wist wel, dat het niet haar eigen schuld was, maar toch kon ik er niks aan doen en voelde ik me zo. Zo verward was ik. Het was gewoon zo moeilijk om te aanvaarden dat het leven gewoon door ging. Dat de klok gewoon door tikte. Dit mocht en het kon gewoon niet. Ze had nog zo'n bruisend en mooi leven voor zich. Ze hoorde helemaal niet hier dood te gaan, maar later als ze oud was samen met mij. We hadden samen nog een heel leven voor ons, we zouden trouwen en kinderen krijgen. Ik snakte een beetje naar adem en keek Blaine weer aan. 'Bella is overleden.' bracht ik moeizaam en met wanhoop uit, waarna het weer stil werd.

    Kurt Hummel

    Ik hield Emily stevig tegen me aan en probeerde om iets rechter te zitten in bed, wat wel ging, maar waardoor ik wel pijnlijker steken voelde in mijn hoofd. Blaine keek naar mij, doelend dat ik in bed moest blijven en knielde naar bij Finn. Ik keek naar ze en zag hoe Finn reageerde op Blaine. Ik wreef Emily zachtjes over haar ruggetje en zij keek me pruilend aan en ik drukte mijn lippen op haar voorhoofdje. Ik keek weer naar Blaine en Finn en toen ik hoorde wat Finn zei, stond mijn hart even stil. Ik ademde even niet meer en voor even leek het wel alsof ik bevroren of versteend was. Na een paar lange seconden stilte herinnerde ik me dat ik ook een levende wezen was en adem moest halen. Direct daarna stroomden de tranen van mijn wangen en sloeg ik geschrokken mijn handen voor mijn mond en trok ik wit weg. Dit kon niet waar zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    'Inderdaad' zeg ik knikkend tegen hem en grijnsde gemeen. 'In ieder geval, vertel eens hoe het met jou gaat. Persoonlijk, met jou' zeg ik glimlachend en benieuwd. 'Vertel me maar alles' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik was zijn beste vriend en ik wou gewoon weten hoe het met hem ging. In de tussentijd zal er heus wel wat gebeurd zijn.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij zei en keek hem alleen maar aan. Ik kon het niet geloven, ik kon het gewoon niet. Even was het doodsstil en niemand zei wat, totdat ik de stilte verbrak. 'Je maakt een grapje' zeg ik trillend en stond op. Op Finn's gezicht stond verdriet, verward, nog meer andere emoties en ik schudde mijn hoofd. Ik deed mijn ogen even dicht en deed ze weer open, waarnaar er tranen ontsnapten uit mijn ogen en zo over mijn wangen rollen naar beneden. Waarom moest dit gebeuren, Bella was alles voor ons. Alles voor Kurt, voor Finn en voor mij. Ze kon niet zomaar weggaan en achter ons laten. Ik draaide me om, zodat Kurt en Finn mijn rug zagen en ik steunde mezelf tegen de muur. Ik kon niets meer uitbrengen of denken. Vervolgens snik ik zachtjes en deed mijn hand voor mijn gezicht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zag hoe Blaine nu reageerde en keek met betraande ogen naar hem. Emily kirde gewoon, ze had geen idee wat er allemaal aan de hand was. Voor mijn gevoel, begon ik helemaal gek te worden. Dit was zo oneerlijk, waarom was het Bella? Zij was het liefste meisje dat er bestond. Het leven was gewoon zo oneerlijk. Ik sloeg de dekens van me af en liet mezelf uit bed zakken. Ik ging op mijn benen staan en voelde mijn hoofd pijnlijk steken, en even voelde ik me duizelig. Het kon me nu gewoon helemaal niets schelen dat ik gewond was. Op dat moment zag ik Finn met snelle passen de kamer uit lopen. Met Emily nog in mijn armen liep ik naar Blaine toe en ging ik tegen hem aanstaan. Ik kon mijn armen niet om hem heen slaan, omdat ik Emily nog beet had. Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt en snikte hartverscheurend.

    Finn Hudson

    Ik snikte nog gewoon en kon gewoon niet meer stoppen met huilen. Ik was zo woest op alles en iedereen. De enige drie mensen waar ik niet boos op was, waren Kurt, Blaine en Emily. De rest kon me echt helemaal niks meer schelen. Ik dacht even dat ik de muren van deze kamer op me af zag komen. Ik wilde hier niet langer meer zijn. Ik stond weer op en liep zo snel als ik kon de kamer uit. Ik wist niet eens waar ik naar toe moest. Ik liep snel door de gangen heen terwijl de tranen over mijn wangen rolden. Ik duwde mensen die naar mijn zin niet snel genoeg aan de kant gingen ruw en hard aan de kant. Op gegeven moment kwam ik op het parkeerplaats aan op het dak van het ziekenhuis. De frisse lucht deed me even goed en ik ging op een reiling zitten van het gebouw. Ik keek even naar beneden en zag hoe hoog dit was. Als ik nu zou uitglijden of zo, zou ik dat niet overleven. Maar op één of andere rare manier kon me dat niks schelen. Misschien moest ik dat wel gewoon doen, dan was ik bij Bella. Ik keek even naar beneden en schudde mijn hoofd. Nee, dan zou ik Kurt en Blaine alleen nog meer ellende geven, en Emily zou ik nooit in de steek laten. Ik liep terug en ging veilig tegen het muurtje aanzitten en staarde naar de hemel.

    Jayden Ian Archibald

    Ik viel even stil toen hij dat vroeg en plukte een beetje ongemakkelijk aan mijn mouw. 'Het gaat wel,' zei ik naar waarheid. In het begin van deze dag voelde ik me dood ellendig. Maar nu dat met Luke gebeurt was, ging het wel. Maar ergens voelde ik mijn bindingsangst weer optreden, daarom wilde ik nu al afstand van hem. 'Ik voelde me vandaag aardig klote, vanwege familiedingen.' vertelde ik eerlijk aan David. Ik wist dat ik gewoon eerlijk kon zijn tegen hem. 'En ik heb een vriend, maar of een relatie voor mij wel verstandig is, betwijfel ik.' zei ik met een zwakke glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.