• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Automatisch sloeg ik mijn armen om Kurt en trok hem wat dichter tegen me aan, natuurlijk niet te dicht, aangezien Emily tussen ons in zat. Ik wreef over zijn rug om hem te troosten en met een betraand gezicht keek ik naar Emily. Ze kirde maar daarna keek ze me gewoon aan en pruilde. Ik glimlachte zwak en streelde haar wangetje en drukte een kus op Kurt's voorhoofd. Ik kon geen woorden vinden om Kurt te troosten, want er was niets om te troosten, aangezien Bella er niet meer was. Ik nam verse lucht in mijn longen en vervolgens ademde ik het weer uit. We konden op dit moment niets meer doen, want we waren een beste vriendin verloren. Ergens kon ik het nog steeds niet geloven en trooste Kurt alleen maar, terwijl ik naar buiten keek. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik wist het gewoon even niet meer.

    David Lopez:

    Ik knikte begrijpend naar hem. 'Ik begrijp je volledig. Zelf heb ik ook bindingsangst en heb ik jaren om mezelf heen een muur gebouwd, dat niemand me meer zal kwetsen' vertel ik ook eerlijk aan Jayden. 'Ik begrijp je, het is gewoon beangstegend als je van iemand houdt en je verliest die gene of die gene doet je pijn, terwijl jij niets doet' zeg ik pijnlijk en kijk hem aan. 'Jayden, jij moet er klaar voor zijn en je moet het zeker niet doen, als je het niet wilt om een relatie aan te gaan. Het komt met de tijd dat je dat aan durft. Maar voor mij is het prescies hetzelfde probleem' glimlachte ik zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnikte even toen hij mijn handen vast pakken en in mijn hoofd kwam een plannetje. "en nu" lachend kus ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Blaine sloeg zijn armen om me heen en drukte me dichter tegen zich aan. Ik voelde hoe Blaine over mijn rug wreef en ik maar niet kon stoppen met snikken. Ik was mijn beste vriendin kwijt en ik wist niet hoe ik dit nu weer moest verwerken. Ik wist niet hoe ik nog een verlies moest verwerken. Ik haalde mijn gezicht weer uit Blaine's shirt en keek hem met rode ogen aan. 'W-we moeten haar broer op de hoogte brengen, h-hij moet het weten.' snikte ik. Haar broer zou door een hel gaan als hij dit hoorde. Eerst wat hij zijn ouders al kwijt geraakt en nu ook nog eens zijn waardevolle zusje. Ik drukte trillende een kus op Blaine's lippen en kon het maar niet begrijpen. Mijn beste vriendin waar ik eerder deze middag nog zo fijn mee gesproken had en geshopt had was er gewoon niet meer.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek hem even verbaasd aan, hij had ook verbindingsangst. Hij was gewoon net zoals ik en hij begreep me gewoon. Ik was ineens heel blij dat ik het aan hem verteld had. 'Ik dacht vanmiddag echt dat ik er klaar voor was, maar nu weet ik het allemaal gewoon even niet meer. Natuurlijk houd ik van hem, maar ik krijg het er gewoon benauwd van als iemand op zo'n manier te dicht bij me komt. Daarom snap ik echt niet dat mensen kunnen verloven, of kunnen trouwen. Ik krijg het daar benauwd van.' zei ik naar waarheid. Ik had dit nog nooit tegen iemand verteld. David was de eerste die dit wist nu. 'Inderdaad, het is precies zoals jij het zegt.' zei ik zwak glimlachend, hij beschreef precies hoe ik me voelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    Een beetje vebaasd zoende ik haar terug en glimlachte tijdens de zoen. Ik laat haar handen los en plaatste mijn armen rondom haar middel en zoende haar hartstochtelijk op haar mond. Ik gaf echt on haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns even en stop hem met zoenen.
    Lachend begin ik hem weer te kietelen "en nu?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte diep en drukte mijn lippen op de zijne en zoen hem harsttochtelijk. 'I-ik weet zijn nummer niet' zeg ik schor en trillend. 'E-en hoe moeten we het zeggen, vertellen de dokters het aan hem of Finn. Of moeten wij het zeggen' zeg ik gefrustreerd. Zonder dat ik er bij na moest denken, liet ik Kurt los en keek ik hem niet aan en liep een paar stappen weg van hem. 'Waarom gebeurt dit weer met ons?! Waarom moest Bella overlijden, ze heeft niemand iets gedaan? Waarom kunnen we niet met zijn alle gelukkig leven? Waarom is er altijd wat iets met ons?!' riep ik gefrustreerd en boos en kijk Kurt pijnlijk aan, waarnaar ik me om draaide van hem. 'Ik weet het allemaal niet meer, Kurt' zeg ik machteloos en laat mijn schouders en hoofd zakken. Ik voelde me machteloos en zo moe van alles.

    David Lopez:

    Ik knikte begrijpend en keek hem aan. 'Ik had eerst mijn ware liefde gevonden. Ze was geweldig en zo lief en teder. Je kon alles met haar praten, wat dan ook. Maar uiteindelijk keerde ze haar rug naar me toe en ging elke keer vreemd achter mijn rug' vertelde ik zachtjes aan Jayden en kijk hem pijnlijk aan. 'Ik dacht dat ze van mij hield en ik hield van haar, ik zag het dat ze vreemd ging en ik hield mezelf voor dat het niets was, maar uiteindelijk brak het me en ze maakte het uit' vertel ik verder en kijk naar mijn handen. 'Sinsdien heb ik een muur om mezelf heem gebouwd en heb ik alleen maar one nights stand met iedereen om me zo beter te laten voelen en om mensen te laten kwetsen' zeg ik en ik voelde op dit moment heel breekbaar en in mijn hart was er geen liefde voor iemand meer. 'Ik weet prescies waar je het over hebt en wat je voelt' zucht ik gekweld.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek naar wat Blaine deed en voelde me alleen nog maar ellendiger. 'Ik weet het ook allemaal niet, Blaine.' snikte ik wanhopig. Ik keek naar hem terwijl mijn tranen over mijn wangen bleven rollen en ik Emily nog in mijn armen had, die van mij naar Blaine keek met een pruillipje. Ik wist nu alweer precies wat Blaine deed, wat hij altijd deed als hij overstuur was. Hij wilde het dan alleen verwerken. Ik zuchtte en besloot om maar niet naar hem toe te lopen om hem te knuffelen. Bang dat hij het weer in een opwelling uitmaakte, of erger. Ik keek pijnlijk naar hem. Het enige wat ik nodig had waren Blaine's armen om me heen. Blaine die tegen me zei dat het goed kwam. Ook al kwam het niet meer goed. Ik kon dit gewoon niet alleen. Gebroken liep ik naar mijn bed toe en ging ik op bed zitten met Emily. Ik snikte zachtjes en voelde me zo alleen, ook al was ik dat niet. Ik miste Bella vreselijk veel en ging kapot aan verdriet.

    Jayden Ian Archibald

    Ik luisterde aandachtig naar zijn verhaal en knikte. 'Je bent precies zoals ik, ik heb ook alleen one night stands om niet gekwetst te worden en om anderen pijn te doen, en net zoals jou heb ik ook een muur om mezelf heen gebouwd.' vertrlde ik eerlijk aan hem. Ik zuchtte even en dronk mijn glas leeg. 'Het komt uiteindelijk wel goed.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    Ze begon me weer te kietelen en ik pakte gewoon weer stevig haar polsen beet zodat ze niets kon doen.
    'En nu niks.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik en kijk hem daarna serieus aan.
    "Ik hou echt van je Logan, meer dan dat ik ooit van iemand heb gehouden" zeg ik zacht en bloos. Ik had zelfs het gevoel dat als Jesse zou komen dat ik hem weg zou duwen en voor Logan ziou blijven gaan, wie ik zou kunnen krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Het liefste wou ik nu alles opkroppen en weer in die Blaine kruipen en weglopen voor alles, maar nu kon ik het niet. Als ik dat deed, raakte ik Kurt echt voorgoed kwijt. Ik kon niet zomaar weglopen van alles en al helemaal niet van Kurt, mijn verloofde. Ik hield ziels veel van hem en hij had mij nodig, niemand anders. Ik wou het liefst gewoon weg hier en deed mijn ogen open, die ik net had gesloten. Ik voelde me rot ellendig en het liefste wou ik gewoon verdwijnen en alles opkroppen. Maar tot mijn verbazing deed ik dat niet en liep naar Kurt toe, die nu op bed zat met Emily. 'Sorry' zeg ik trillend en zuchtend. Ik ging goed zitten en trek Kurt op mijn schoot met Emily en hield hem goed vast. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en gebroken.

    David Lopez:

    'Inderdaad' zeg ik met een zwakke glimlach en dronk van mijn glas. 'Hou je echt van hem?' vraag ik seriues en kijk hem aan. 'Of denk je dat' zeg ik tenslotte en zucht zachtjes. Ik hoopte maar dat ze binnenkort wakker was, dan konden we gelijk beginnen en ik was niet meer zo lief voor meisje toen dan nu.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine liep naar me toe en trok me bij zich op schoot en hield me goed vast. Ik stopte meteen met snikken en nestelde me dieper in zijn armen, terwijl ik Emily nog vast had. Ik legde haar nu in bed, ze kon er nu niet uitvallen omdat Blaine en ik ook op bed zaten. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en knuffelde hem stevig. Ik was zo opgelucht dat hij me vasthield, we moesten er juist nu voor elkaar zijn. We moesten elkaar hier door heen slepen op één of andere manier. Ik wist zelf ook amper hoe, en ik durfde te wedden dat Blaine dat ook niet wist. 'Ik hou ook van jou,' zei ik zacht en net zo gebroken als hij. Ik zuchtte gekweld, ik kon het gewoon even niet meer helder krijgen. Ik vroeg me af wat Finn aan het doen was, hij zou hij vast vreselijk moeilijk hebben. Maar ik kende hem al zolang dat ik wist dat hij tijd voor zichzelf nodig had. 'Ik wil naar huis.' zuchtte ik gekweld. Ik wilde niet langer in dat vreselijke ziekenhuis zijn, ik haatte ziekenhuizen en ik had ze ook sinds de dood van mijn moeder gehaat. Altijd als ik in een ziekenhuis kwam, gebeurde er altijd iets vreselijks. Op dat moment voelde ik om de seconde pijnlijke steken in mijn hoofd en kreunde ik pijnlijk. Ik trok Blaine met me mee op bed zodat we samen lagen en legde Emily voorzichtig op Blaine's borst en rustte zelf met mijn hoofd op zijn schouder en sloot ik mijn ogen, om de pijn te negeren. Deze pijn was niets vergeleken met de pijn die ik voelde om mijn beste vriendin.

    Finn Hudson

    Ik zat al een tijdje buiten op de dak van het ziekenhuis, te staren naar de hemel en de inmiddels verschenen sterren. Je kon al echt merken dat het winter werd, want het was ijzig koud buiten. De koude wind streelde mijn huid en liet kippenvel achter. Ik kon het gewoon niet geloven, nog steeds niet. Ik zat volgens mij in een soort ontkenningsfase. Bella kon niet dood zijn, ze was mijn ware liefde. Nooit zou ik van iemand anders houden dan van haar. Ik genoot van mijn tijd alleen, tot hoever ik ergens van kon genieten. Maar alleen op deze manier kon ik even bijkomen van de ongelofelijke schrik en kon ik mijn gevoelens op een rijtje zetten. Als er nu iemand tegen me zou praten, zou ik vast alleen maar boos reageren. Ik was woedend omdat Bella overleden was. Hoe kon ze ons alleen laten? En waarom is deze klote wereld zo koud en kil? Waarom waren er zoveel zure appels op de wereld. Ik zuchtte gekweld en bleef zitten waar ik zat.

    Jayden Ian Archibald

    Toen ik zijn vraag hoorde, had ik niet gauw een antwoord klaar. Natuurlijk had ik speciale gevoelens voor Luke. Geloof het of niet, maar hij was mijn eerste vriendje. Hiervoor had ik nog nooit een vaste relatie gehad. Maar wat was nu precies houden van? Volgens mij was ik veel te verward om dat te begrijpen en wist ik het niet. Ik zuchtte en keek hem aan. 'Ik denk het..' bracht ik een beetje aarzelend uit.

    Logan Hudson

    Ze werd weer serieus en vertederd keek ik naar haar, toen ze dat allemaal zei. 'En ik houd van jou, Rachel. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en ik zal voor je vechten tot het bittere einde.' zei ik lief ik tegen haar, waarna ik haar een kusje gaf op haar neus. 'Je bent geweldig.' zei ik naar waarheid, en hield haar teder tegen me aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en nestel me weer tegen hem aan.
    "Ik ga nooit meer het verkeerde kiezen en je laten gaan." daarna grijns ik "ik blijf bij je tot je me smeekt om op te rotten" lachend geef ik hem een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben om half 3 vrij, ff nagels erop plakken en naar bieb maar ik ben er rond 3 uur denk ik. Vanaaf weer wel dansen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Daar houd ik je aan, Rachel.' grijnsde ik waarna ik weer rechtop ging zitten en haar aankeek. 'En ik zou jou nooit weg willen hebben, ik zal altijd bij je blijven.' zei ik naar waarheid waarna ik opstond naast haar bed en haar hand pakte. 'Zullen we iets anders gaan doen? We kunnen straks de hele avond nog in jouw kamer blijven zitten.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en knik. HIj liet al mijn zorgen wegvaren, ik voelde me een uur geleden nog depresief maar nu niet meer. Ik wist dat ik nog wel met Finn moest praten maar dat kwam nog wel. "zullen we naar de stad? Dan kan ik je alles laten zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan