• Dit heb ik zelf niet gemaakt, ik kreeg het binnen op Facebook. Ik vind het grappig wat er is geschreven, maar ik bedoel het niet gemeen als uiting tegen mensen die last hebben hiervan. Ik vind het herkenbaar bij mijzelf eerder, dus ik lach alleen soms hard om mezelf dan.



    Wie moet er mee lachen? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rhaegar schreef:
    Wel goed bedacht :Y) Zie de humor er wel van in.


    The universal language of art.

    Rider schreef:
    Ik krijg er echt een heel dubbel gevoel van. Het lijkt nu echt alsof dyslectici achterlijk zijn en dat vind ik nogal vervelend, omdat ik vroeger echt heel vaak dom ben genoemd en nu gewoon dyslectisch blijk te zijn en gewoon gymnasium doe.
    Bovendien is het echt niet leuk om ADD te hebben. Ik heb zo'n jongetje op zwemles en hij vindt het echt heel vervelend. Vooral als mensen dan nog boos op hem worden ook. Ik weet hoe ik met hem om moet gaan en bij mij doet hij dan ook extra zijn best, maar de meesten worden gewoon boos op hem en dan gaat het nog slechter. Echt zo zielig.

    Ik snap de grap, maar krijg er dus echt een dubbel gevoel van. Ik bedoel, ik kan dat lied heus wel normaal zingen hoor en ik kan de gewone tekst ook gewoon lezen.


    Ik snap dat dubbele gevoel, mensen zijn ook vaak boos op mij geworden door sommige punten op dit lijstje. Ik vind het knap dat je met die jongen juist goed om kan gaan en kan helpen. Ik wou dat ik op de basisschool mensen had die mij goed konden helpen. Ik heb dan wel geen ADD, maar ik heb wel degelijk onbegrip gehad van mensen soms. Maar ik ben nu op het punt gekomen dat ik kan lachen om mijzelf. Het is heel uitvergroot gedaan en natuurlijk is het ontzettend overdreven. Waar ik vroeger boos om zou zijn geworden omdat ik die gemeen vond, lach ik nu omdat ik mezelf goed genoeg ken dat het klopt. Voor mij voelt het zo, voor jou zo, maar ik snap je wel.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rhaegar schreef:
    Wel goed bedacht :Y) Zie de humor er wel van in.

    De stoornissen zijn hier wel heel zwart-wit weergegeven, dat is vooral wat het grappig maakt, want natuurlijk is het niet zo simpel als het nu lijkt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb alleen dyscalculie, maar buiten dat vond ik het echt totaal niet grappig ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Polyhymnia schreef:
    De stoornissen zijn hier wel heel zwart-wit weergegeven, dat is vooral wat het grappig maakt, want natuurlijk is het niet zo simpel als het nu lijkt.


    Met alle ervaring van de wereld kan ik je zeggen dat het inderdaad niet zo simpel is. En dat is soms ook de valkuil, omdat mensen soms denken dat het simpeler is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mmm het geeft wel een dubbel gevoel aangezien mijn broer autisme heft er het er erg zwaar heeft
    Maar als je het niet te serieus neemt zie ik er de grap wel van in xD


    Can't control my second personality

    ik ken die al zooooooooooooooooooooooooooo lang, maar hij blijft leuk ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rider schreef:
    Ik krijg er echt een heel dubbel gevoel van. Het lijkt nu echt alsof dyslectici achterlijk zijn en dat vind ik nogal vervelend, omdat ik vroeger echt heel vaak dom ben genoemd en nu gewoon dyslectisch blijk te zijn en gewoon gymnasium doe.
    Bovendien is het echt niet leuk om ADD te hebben. Ik heb zo'n jongetje op zwemles en hij vindt het echt heel vervelend. Vooral als mensen dan nog boos op hem worden ook. Ik weet hoe ik met hem om moet gaan en bij mij doet hij dan ook extra zijn best, maar de meesten worden gewoon boos op hem en dan gaat het nog slechter. Echt zo zielig.

    Ik snap de grap, maar krijg er dus echt een dubbel gevoel van. Ik bedoel, ik kan dat lied heus wel normaal zingen hoor en ik kan de gewone tekst ook gewoon lezen.


    Ik denk niet dat mensen die een van deze stoornissen hebben zich aangesproken hoeven te voelen. Natuurlijk zit zo'n stoornis niet in elkaar zoals hier wordt gesuggereerd. Een normaal mens begrijpt dat deze tekst is gebaseerd op vooroordelen en is samengesteld door mensen die te weinig van het onderwerp af weten om er iets zinnigs over te zeggen.
    Het is hetzelfde als wanneer iemand lacht om een mop over een domme Belg. Die mop is gebaseerd op een vooroordeel en de het is juist grappig omdat het nergens op slaat.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Polyhymnia schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat mensen die een van deze stoornissen hebben zich aangesproken hoeven te voelen. Natuurlijk zit zo'n stoornis niet in elkaar zoals hier wordt gesuggereerd. Een normaal mens begrijpt dat deze tekst is gebaseerd op vooroordelen en is samengesteld door mensen die te weinig van het onderwerp af weten om er iets zinnigs over te zeggen.
    Het is hetzelfde als wanneer iemand lacht om een mop over een domme Belg. Die mop is gebaseerd op een vooroordeel en de het is juist grappig omdat het nergens op slaat.


    Het probleem is dat er dus mensen om mij heen wel nog steeds met die vooroordelen leven en dus zeggen of gezegd hebben dat ik dom ben. Ik heb daar hele faalangst door gekregen, wat ik nu gewoon onder controle heb en dergelijke, maar ik heb er wel een hele nare tijd door gehad. Vandaar het dubbele gevoel. Mensen die die vooroordelen niet hebben, snappen de grap en ik ben echt blij met die mensen. Dus van mij mogen jullie er hard om lachen. Ik zal er waarschijnlijk gewoon altijd het dubbele gevoel bij hebben.

    En nu ga ik weer stoppen met mijn zeikverhaal :') Maar ik ben blij dat de mensen hier er om de goede rede om lachen.


    Happy Birthday my Potter!

    Cocon schreef:
    Ik heb volgens mij een ander soort humor, dus lachen hierom moet ik niet echt. (krul)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zolang je het puur als een grap ziet en respectvol blijft, is het wel grappig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CyberLord schreef:
    Kende ik al, maar hij is inderdaad grappig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vond het wel grappig toen ik het zag.. Wel een beetje discriminerend..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb ADD en ADHD en ik herkende mezelf best wel daarin :')


    If a writer falls in love with you, you can never die