• Geef toe dit is mooi gezongen ;


    (krul)(krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Rhaegar schreef:
    Nee, dat geef ik toe niet. Omdat 'ie een lied van The Beatles zingt en alleen een select groepje mensen dat mooi zingt. Hij niet :Y)

    Daarbij, het is, op sommige momenten, bijna vals.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind zijn stem nogal fragiel.. Ik heb bij elke noot die hij zingt de angst dat hij hem verkeerd pakt, en dat maakt het voor mij niet zo mooi. Sorry..


    Bad decisions make good stories.

    Hij zingt goed maar er zit geen gevoel in volgens mij. Bij de Beatles (ik heb de origineel een hele tijd geluisterd, vroeger) kan ik gewoon van het liedje genieten en vind ik het jammer als het liedje is afgelopen. Maar bij JB zit ik te kijken waar neer het liedje eindelijk is afgelopen.


    Physics is awesome


    26 - 02 - '16

    uhu.


    Don't find love. Let love find you.

    Omnivium schreef:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Rhaegar schreef:
    Nee, dat geef ik toe niet. Omdat 'ie een lied van The Beatles zingt en alleen een select groepje mensen dat mooi zingt. Hij niet :Y)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik hou over het algemeen niet echt van Justin Bieber, maar 'as long as you love me' vind ik wel een heel leuk liedje! Soms vind ik wel echt dat hij heel mooi zingt, maar dat zijn momenten..


    Be yourself no matter what, you're beautiful!

    Feline schreef:


    Shoganai i ne~

    Ik zie dat hij een Beatles-song doet. Daar ga ik niet eens naar luisteren. Zo'n snotjong hoort zo'n schitterend nummer niet te zingen. Sorry, mijn mening.


    ars moriendi

    Longclaw schreef:
    Nee, dat geef ik toe niet. Omdat 'ie een lied van The Beatles zingt en alleen een select groepje mensen dat mooi zingt. Hij niet :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    We waren er al achter gekomen dat hij niet echt een ster is in zingen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geef mij maar The Beatles


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Audacity schreef:
    Zo goed is dit echt niet, gewoon echt niet x'D.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Apocalyptic schreef:
    Ik zie dat hij een Beatles-song doet. Daar ga ik niet eens naar luisteren. Zo'n snotjong hoort zo'n schitterend nummer niet te zingen. Sorry, mijn mening.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.