• Geef toe dit is mooi gezongen ;


    (krul)(krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nopes. (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's cute.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neyo schreef:
    Jup, maar ik vind dat ie' een mooie stem heeft. Kan niet wachten tot april (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Silverlance schreef:
    Het spijt me, maar ik vind hem echt een beetje een zeur-stem hebben. Ik houd er niet echt van.


    •*• Lululu •*•

    Neen, ik vind het niet mooi. Helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 10:08 ]


    comfort in c h a o s

    Omnivium schreef:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Elk liedje dat hij zingt is mooi <33
    En wat doen al die haters tussen en Justin Bieber forum? hahah stiekem toch nieuwschierig?

    Net een jonge kandidaat bij een talentenshow die het net niet haalt omdat hij er elke keer naast zit. :'D Wat een zeikstem.


    Your make-up is terrible

    Ahri schreef:


    Tijd voor koffie.

    Silverlance schreef:
    Het spijt me, maar ik vind hem echt een beetje een zeur-stem hebben. Ik houd er niet echt van.

    Dat zei mijn moeder dus ook toen hij 'be alright' live zong.


    Save me from myself.

    Nee. Echt niet. No. Fucking. Way.
    Eerst ging ie zeggen dat hij net als Kurt Cobain was, en nu gaat hij ook nog eens de Beatles coveren.
    Laat iemand hem alsjeblieft z'n mond houden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Meh, nee. Hij kan dit niet zingen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik dit filmpje zie krijg ik gewoon een brok in mijn keel en kippenvel over heel mn lichaam, want ik vind zijn manier van zingen echt prachtig. Ik vind ook dat hij voor een gevoel van samenhang zorgt. Er staan daar zoveel mensen op Times Square, het is New Year's Eve, en iedereen heeft het fijn en is trots op zijn staat. Ik vind dat gewoon echt heel mooi, en dat samen met zo'n liedje, daar krijg ik toch echt tranen van in mijn ogen.
    Ik vind het trouwens helemaal niet raar als mensen vinden dat Justin Bieber niet kan zingen, want hij heeft natuurlijk een heel apart stemgeluid, maar sommigen vinden het mooi en sommigen weer niet, ligt aan je smaak. En, het is onzin als mensen boos worden omdat hij een liedje covered van een andere artiest, want zoveel anderen doen dat en die krijgen geen kritiek, dat krijgt Justin Bieber alleen maar omdat hij Justin Bieber is.

    Silverlance schreef:
    Het spijt me, maar ik vind hem echt een beetje een zeur-stem hebben. Ik houd er niet echt van.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    BiebsAngel schreef:
    Elk liedje dat hij zingt is mooi <33
    En wat doen al die haters tussen en Justin Bieber forum? hahah stiekem toch nieuwschierig?


    Ehm, het verschijn in mijn actieve topics, omdat ik te arm ben nog een keer goldmember aan te vragen.

    Maar nee, ik ben gewoon echt geen fan van zijn stem.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.