• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Zoveek gezegd? Nee toch?' Ij grinnik en kijk hem aan. 'Nee drie jaar is nie Zoveel. Hoor je in examen jaar te zitten of zou je al klaar zij met school?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Ik hoor in de vierde te zitten. Met mijn vriendinnen Over Luke te praten en dan ze horen zeggen dat ze hem willen ontmoeten. Maar we zaten hier.... Ik kijk Luke aan en druk een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    (...)

    Marcell/Man
    "Maybe. Maar in ieder geval.. Ik zou bij ieder ander ook zo gehandeld hebben" Het valt me echt op



    [F*ck moet gaan.. Moeder kijkt weer -_-']


    [Nowii, deze was nog niet af toch? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat denk je? :P]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:41 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "net klaar, gelukkig" zeg ik en geef haar een knipoog.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ghehe, nee. Want er staat geen punt achter je zin :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet niet wat ik moet doen met Naomi of Joshy, I'm kinda bored...... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [*Ping!* Le answer correctico!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Well, misschien dat LESLIE EINDELIJK VRIJGELATN WORDT XD

    Of.... NAOOM! Ik heb een idee :3


    Stel nou dat wanneer Marcell Leslie ergens anders heen brengt... Josh toevallig in de gang rond dwaalt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en voel me rood worden. Vlug sla Ik mijn ogen neer. Dis eigenlijk had Ik een vriendje dIe al ging studeren...' Ik biit op miin lip en kijk hem weer aan met nog steeds rode wangetjes en verlegen. 'Wat voor een studie ga je doen?' Dat is een vraa die ik mezelf ook stel, maar mijn examen jaar is pas over een jaar. Daarom hoef ok me daar nog geen zorgen over te maken


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Maar je weet zelf ook best dat ik geen willekeurig persoon ben,' zeg ik dan. 'En maak me op z'n minst los, die dingen snijden inderdaad.' ik heb rode striemen op mijn polsen. En om mij enkels waarschijnlijk ook. 'En wat maakt het jou uit of ìk verlamd ben van angst. Schuldgevoel?'


    Marcell/Man
    "Misschien" Zeg ik emotieloos. "Maar ik denk dat ik niemand het aan wil doen om zo bang te zijn als wat jij bent wanneer je in een kleine ruimte zit. Ik denk trouwens dat je claustrofobie erger is als je belonefobie" Dat laatste vermeld ik er zomaar even bij. Gewoon iets wat ik denk.. Ach, het gaat over haar angsten. Moet kunnen. Mijn blik glijdt even naar haar polsen en ik zie de pijn die ze zichzelf gedaan heeft. En ook hoe rustig ze ineens ligt. Vanaf het moment dat ik liet merken dat ik rekening hield met haar angsten. Zou ze dan toch rustig meelopen en luisteren als ik haar een zalfje geef? Begint ze dan eindelijk in te zien waarom we constant zo'n ruzie hadden?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:50 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [oehhh, maar marcell is niet zo blij en Joshy dan ook niet als hij Les ziet en hij mag Marcell zowiezo al niet dus dat word.... Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij denkt dus dat ik banger ben in kleine ruimtes dan voor naalden. En dat klopt ook. Dat is ook zo. Ik kan als ik in een kleine ruimte ben in shock raken, en ik ben gewoon heel erg bang voor naalden. Maar ik praat liever biet over mijn angsten. Dat geeft me een gevoel van zwakte. Zijn blik glijdt naar mijn polsen. Er zitten rode striemen op en bij mijn ene hand zijn de vingers rood, verkrampt en zelfs een beetje bebloed. Mijn buik is gevoelig, zolang daar niet aangekomen wordt is er niets aan de hand. 'Wat ga je nu met me doen?' vraag ik zacht. Ik houd mezelf rustig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik glimlach en voel me rood worden. Vlug sla Ik mijn ogen neer. Dis eigenlijk had Ik een vriendje dIe al ging studeren...' Ik biit op miin lip en kijk hem weer aan met nog steeds rode wangetjes en verlegen. 'Wat voor een studie ga je doen?' Dat is een vraa die ik mezelf ook stel, maar mijn examen jaar is pas over een jaar. Daarom hoef ok me daar nog geen zorgen over te maken


    Luke Moore

    "Ik zou het niet weten. Ofwel ga ik dansen, ofwel weet ik het niet. Maar dat is niet voor nu. School is hier gelukkig nig net niet," zeg ik met een glimlachje.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Nee schOol is hier niet, maar door deze onzin moet ik misschien dit jaar over doen en daar heb ik geen zin in,' zucht ik. 'Ik zou kunnen stoppen met school... Dat hebben dansscholen me verteld, maar dan heb ik geen diploma en dat is niet zo slim.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Josh mag ze niet tegen komen o_0]

    Marcell/Man
    "Ligt helemaal aan jou" Zeg ik op gedempte toon. "Wat je snapt en hoe je daarop reageert" Leslies polsen zijn echt mishandeld. Maar.. Door haarzelf. Ik heb alleen de riemen eromheen gedaan zoals ik dat ook bij allemaal anderen doe. Niet te strak ofzo. Maar door Leslies felle gedrag heeft ze haar eigen polsen open gehaald. "Komt dat bloed uot je vinger of uit je pols?" Vraag ik dan ineens. Opzich best wel belangrijk om te weten.


    Stop acting normal. It gets bored.