• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik staar naar het plafond en bijt op mijn lip. Ze reageerde niet En dat maakte ke een beetje bang. 'Nala,' vraag ik zachtjes en probeer haar aan te kijken. Wat niet lukt, dus blijf ik gewoon liggen 'Waar denk je aan,' vervolg ik zachtjes en trek haar iets dichter tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik zou gewoon niets zeggen, niets eten. Ik had toch al niets meer kunnen eten door het ongeluk met Sam... Sam.
    Ik sloot gepijnigd mijn ogen. Niets zeggen, niets eten, gewoon doodgaan.
    Simpel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ze reageerde weer niet, wat me bezorgdheid bezorgde. 'Nala? Reageer alsjeblieft!' Ik kijk haar aan. Sliep ze nou? Nee, ik hoorde aan haar ademhaling van niet. Ik bijt op mij lip. Wat was ze aan het doen? 'Heeft die man je iets wijd gemaakt? Heeft Sam iets gedaan?' Ij wilde recht op zitten, maar ze had pijn...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik wacht niet af op wat Naomi gaat antwoorden. 'Naoom, het is beter als je kiest voor Ian.' ik kijk haar doordringend aan. 'En zou je alsjeblieft, als dat mogelijk is, Nala naar me sturen?' vraag ik dan aan haar. Ik bijt p mijn lip. Ik moet kiezen tussen wat goed voor me is. Wie goed voor me is. En wie ik ook leuk vind. Want ja, ik vind Nala leuk. En daar kwam ik achter toen ik niets meer wist. En ik weet ook dat ik Naomi nodig had. Wat ook belangrijk is. Maar ik weet ook dat ik dat ook bij Nala kan vinden. En eigenlijk is het zo beter. Ian bij Naomi en ik bij Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sam gaat er voor zorgen dat alles goed komt :3

    Houd nog even vol Nala!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik wist niet dat zwijgen zo moeilijk ging worden, maar ik reageerde niet. Ik bleef gewoon dof voor me uit staren. Niet praten, niet eten, dood gaan.
    Doodhongeren zou vast een vreselijke manier zijn om te sterven. Het zou enorm lang duren en waarschijnlijk pijnlijk zijn...
    Maar als ik geluk had, verloor ik misschien nog te veel bloed uit mijn rug. Dan zou het wat minder lang duren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik knik. 'Zal ik doen en bedankt Sam.' zeg ik dan toch en glimlach even kort en loop de kamer uit en kijk nog een keer om en loop dan terug naar de kamer. Als ik aankom bij de kamer zonder gelukkig mannen tegen te komen zie ik Nala zwaar gewond op bed liggen met Ian ernaast. 'Nala!' roep ik dan en ren dan naar har toe en ga net zoals Ian ernaast zitten en kijk haar bezord aan. 'Wat hebbn ze met je gedaan.?' mompel ik dan zacht en kijk haar bezorgd aan. Ik ga haar nu echt niet naar Sam sturen. 'Denk aan Sam.' mompel ik dan zacht. 'Doe het voor hem.' zeg ik dan nog eens en hoop op een reactie. 'Nala, alsjeblieft.' zeg ik dan bijna smekend.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ze wilt niet meer praten,' zeg ik tegen Naomi. 'Ik ztuur haar naar Sam.' Ij kijk haar even aan. Dan richt ik me weer tot Nala. 'Is het Sam?' Nu sta ik toch op. Ze was close met Sam. Dat had ik gemerkt. Ik til haar voorzichtig op. 'Ik weet niet wat er is gebeurd, maar Juj gaat weer iets zeggen. Al is het niet tegen mij.' Ik loop richting de ziekenzaal en duw de deur open. Ik leg Nala op een ander ziekenbed en schuif dat bed naast Sam neer. 'Sam waarom zegt Nala niks meer?'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Een van jullie moet reactie aanpassen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik loop achter Ian aan die Nala vas heeft en kijk bezorgd voor me uit als Nala op een bed ligt naast Sam en Ian ook in de kamer staat blijf ik toch bezorgd in de deuropening staan, maar loop nog niet naar binnen en bijt weer op mjn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik denk na, Naomi is weggegaan en heeft gezegd dat ze het zal doen. Als de deur open gaat verwacht ik Nala. En die komt ook. Maar in ian's armen en ze zegt niets. Ze wordt op en bed gelegd door Ian. Naomi komt ook nog. Maar ik kijk naar Nala. 'Ik weet niet waarom ze niet praat,' zeg ik zacht. 'Nala, praat alsjeblieft. Ik maak me zorgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik kom nu aan op de volgende verjaardag, weet niet of ik kan reageren,

    En anders baaaayyyy.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik hou mijn lippen op elkaar geklemd, zelfs als ik pijn krijg in mijn rug. Enorm veel pijn.
    Niet praten, niet eten, dood gaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ze zweeg nog steeds. Ik kijk naar Sam en besluit hem te geloven. Hij had hier niks mee te maken.... 'Nala zeg iets!' Ij kijk haar aan. 'Je kan me verdomme niet in de steek laten!' Ik heb zin om haar ruw dor te schudden. 'Ik kan je niet kwijt raken Nala! Jij ging mee... Je zou mee gaan naar Canada. Dat had ik je beloofd! Zeg iets! Vertel het me!' ik kijk haar aan. Bezorgd, boos, paniekerig. Waarom zei ze niks? Voor de zekerheid zet ik ren stap achteruit voordat ik iets verkeerd deed...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wayo, superveel paniek x')
    Mag Marcell Les laten liggen en er naartoe komen? XD]


    Stop acting normal. It gets bored.