• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luke Moore

    "Ik kan nog niet aan een baan beginnen, jammer genoeg. Ik heb wetenschappen gevolgd, dusss, zit ik nu aan een hogeschool of een unif gekluisterd. Ik heb ook nog een optie. Ik wacht een jaartje tot jij ook uiut je examenjaar bent."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Nee joh doe normaal! Jij gaat lekker studeren als ik de 4de overdoe. Bovendien doe ik een andere studie als jouw. Namelijk meer richting psycholoog en dat soort dingen.' ik kijk hem san en glimlach even. 'Waarom zou je 2 jaar wachten op mij en dan tegelijk met mij studeren? Dat moet je niet doen.' Ik kijk hem streng aan. 'We zouden toch naar een andere school moeten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Oooofff," zeg ik en rek de f uit.
    "We gaan dansen, je bent mijn vriendin, waarom zou ik je die beurs nu niet mogen geven?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Dus we gaan samen dansen? Op 1 school, met zijn tweeën andere stijlen?' Ik kijk hem aan en automatisch glimlach ik weer. 'Je zou het nier mogen geven omdat ik zelf ook dingen wil kunnen regeln. Zelf aan mijn geld kan komen en niet afhankelijk van je ben.' ik kijk hem aan. 'Daarom.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik zeg niet dat je het niet zelf mag regelen. Ik kan je ook een startertje geven, net als je ouders. Zodat ze ergens kunnen beginnen, een houvast hebben en uiteindelijk zelf genoeg kunne verdienen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik denk na en knik langzaam. 'Maar dat moet je met mijn ouders beslissen.' Ik kijk hen aan en stort me in zijn armen. 'dankje Luke,' fluister ik schor en ontroerd. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Er is een dansschool in Londen,' fluister ik en kruip dichter tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Oh echt? Dat komt goed uit! HOe heet hij? " zeg ik enthousiast. Hoor mij nu we moeten hier eerst weg.
    "En hoe zit het met jouw ouders? vertel me daar eens wat over..."
    [Ik ga bye!!]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 4:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Trusten! Ik ga ook :3]

    Marcell/Man
    "Niks engs" Zeg ik. Ik kom weer een beetje tot mezelf nu ik voor haar kan zorgen. Ook al haat ik haar nog steeds. Dan draai ik me om en doe de kast dicht, pak nog een doekje en maak een van de riemen los. Als test.


    Leslie Day
    'Niks engs,' zegt Bob. O nee daar heb ij veel aan, denk ik op sarcastische toon. Hij draait zich om en doet de kast dicht. Ik zie nu dat hij ontsmettingsmiddel heeft dus mijn hart klopt echt weer rustiger. Hij maakt een riem los. En ik breng rustig mijn hand goed in mijn gezichtsveld. Ik haal niet uit ofzo en breng ook niet mijn hand naar het andere riempje. Want als ik dat doe zit ik altijd nog vast bij mijn voeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze gelooft me niet. Maar ze heeft wel iets gezegd. 'Nee,' zeg ik zacht. 'Dat zeg ik niet nu maar. Ik zal het dadelijk ook nog zeggen. En morgen. En die dag erna.' ik slik en heb nog steeds mijn ogen gesloten. Ik kan niet Ian of Naomi aankijken. Vooral Naomi niet. Ik kies voor wat goed is voor ons allemaal.

    Nala
    Ik schudde opnieuw mijn hoofd. "Nee. Ik wil het niet meer. Ik wil niets meer."
    Niet praten viel af van mijn lijstje, maar dat maakte me des te volhardender over de rest.
    Niet eten, dood gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ze niets meer wil. 'Oke,' zeg ik dan. 'en waarom wil je niets meer?' zolang ik haar kan laten praten lijkt me dat een goed teken. Ik ben in ieder geval verder gekomen dan Ian. Ik kijk naar Nala. Schattige kleine Nala. En ze is gebroken. Iets heeft haar gebroken en daar kan ik echt kwaad om worden als mijn lichaam dat zou toelaten. Als mijn lichaam daar de kracht voor zou hebben. Maar ik houd me nu ook rustig voor Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik wil dat het voorbij is, alles." zuchtte ik. Ik wou wat gemakkelijker gaan liggen, maar die beweging liet me kreunen van pijn. Dus liet ik het maar zitten.
    "Geen pijn meer, nooit meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Nala. 'Ik kan dat begrijpen lieve Nala,' zeg ik zacht. 'Maar er zijn nu wel degelijk mensen die om je geven. Ian geeft om je, Naomi, Leslie, die geven allemaal om je.' ik zwijg even. 'En ik geef om je, en niet in kleine zusjes opzicht.' zo zei ze het vanmiddag. Dat ze dacht dat ik haar, toen ik mijn geheugen nog had, haar als mijn kleine zusje zag. 'En laat je verzorgd worden. Heb je wonden? Dan moeten die schoongemaakt worden, dan heb je sowieso fysiek minder pijn.' want ik weet gewoon dat ze mentale pijn heeft en dat dat deels door mij komt. 'En neem een pijnstiller.' ik hoest een keer omdat ik ineens zoveel praat. 'En Nala.... geef het alsjeblieft niet op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zucht even.
    Moet hij uitgerekend nu dat zeggen? Ik probeer standvastig te zijn!
    Niet eten, dood gaan?
    Wat had het voor nut? Ze lieten me hier toch niet sterven...
    "Goed." mompelde ik uiteindelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hallo! Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Het duurt even voordat ik antwoord krijg. Zelfs zolang dat ik ging twijfelen of ik nog wel antwoord zou krijgen. Maar dan mompelt ze gelukkig goed. Ik houd een opgeluchte zucht binnen. Ik kijk of ik een man voorbij zie komen en toevallig is dat ook zo. 'Hallo, meneer, zou je ons kunnen helpen. Dit meisje hier is ernstig gewond.' de man komt de zaal binnen en loopt naar ons toe. Hij gaat dan aan de slag. Ik zie nu pas haar rug en hoe erg die eraan toe is. Die pijn heb ik zelf ook gevoeld. Ze krijgt ook twee pijnstillers en wat water en de man vertrekt ook weer gelijk. Ik kijk naar Nala. 'Doet het nu al wat minder pijn?'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 9:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.