• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat het aan mezelf ligt. 'We weten beiden dat ik het wel snap,' zeg ij dan. Oké. De manier waarop ik reageer is waarschijnlijk niet gewenst. Maar ja, zo ben ik nou eenmaal. Dan vraagt hij waar dat bloed vandaan komt. Ik kijk naar mijn handen. 'Beiden,' mompel ik dan. Bij mijn polsen is de snee niet zo diep. Mijn vingers liggen wel open. 'Hoezo?' vraag ik dan. Ik kijk hem aan. En doet wel pijn, maar ik geef niets om pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination -->Alainn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga DoeiDoei! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga ook zo ^.^

    Slaap lekker NAAOOOMM :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Nee schOol is hier niet, maar door deze onzin moet ik misschien dit jaar over doen en daar heb ik geen zin in,' zucht ik. 'Ik zou kunnen stoppen met school... Dat hebben dansscholen me verteld, maar dan heb ik geen diploma en dat is niet zo slim.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Je mag niet te veel bloed verliezen. Vooral niet bij je polsen, daar kan het snel gaan" Dokterskennis. De mensen die hier werken zijn zeker niet dom. Nee, we hebben allemaal een doktersopleiding gehad, anderen ook nog een artsopleiding. We weten waar zwakke plekken zitten en hoe je daar misbruik van maakt, maar ook tot hoever je lichamelijk kan gaan en hoe je dat allemaal weer oplost, met een beetje tijd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    De neiging wordt ineens heel groot om expres extra met mijn polsen te bewegen zodat ij meer bloed verlies. Maar ik houd me in, dat zou namelijk opvallen. 'Is het een erg slecht teken als ik steken in mijn polsen voel?' vraag ik dan zacht. Ik kijk naar Bob. Ij bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Voel je die dan?" Zeg ik verbaasd. Een emotie. Maargoed. Ze heeft zichzelf echt te erg gemarteld. Ik loop naar een of andere kast waar ook verdovingsmiddelen liggen, en haal daar een ontsmettingsmiddel uit. Als het schoon is zal ik wel kijken of ze een pleister of verband nodig heeft.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "Ik help je er we doorheen," zeg ik zacht en leg mijn voorhoofd tegen dat van haar.
    "ik hou van je,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hij is verbaasd. Een emotie. Ik moet dit voortzetten. Dan zie ik dat hij naar een kast loopt. 'Wat ga je pakken?' vraag ik dan wantrouwend. En ook met een spoor van angst. Ik weet namelijk dat daar verdovingsmiddelen in liggen. Ik stribbel gelijk tegen en wil wegkomen. Maar dat kan niet omdat ik vast zit en dit keer doet het wel echt pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga denk ik maar slapen :3]



    [SLAAAAPPPPLEKKER! :3]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grijns. 'Goed.' Ik kijk hem aan en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik houd ook van jouw. Maar...' ik kijk Luke aan. 'Jij moet ook een studie of werk zoeken...' Ik kijk hem aan. 'Want mijn ouders zitten denk ik niet op iemand te wachten die alleen maar op de bank zit,' grinnik ik en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Trusten! Ik ga ook :3]

    Marcell/Man
    "Niks engs" Zeg ik. Ik kom weer een beetje tot mezelf nu ik voor haar kan zorgen. Ook al haat ik haar nog steeds. Dan draai ik me om en doe de kast dicht, pak nog een doekje en maak een van de riemen los. Als test.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik grijns. 'Goed.' Ik kijk hem aan en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik houd ook van jouw. Maar...' ik kijk Luke aan. 'Jij moet ook een studie of werk zoeken...' Ik kijk hem aan. 'Want mijn ouders zitten denk ik niet op iemand te wachten die alleen maar op de bank zit,' grinnik ik en geef hem een kus.

    Luke Moore

    "God nee, ik haat bankhangen. Dan denk ik altijd in mezelf, straks zie je eruit zoals een vent met een bierbuik," zeg ik lachend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Mijn Mondhoeken krullen omhoog en ik druk een lange kus op zijn lippen. 'Als je er zo uit zou zien zou ik je vriendin niet zijn,' grinnik ik en druk nog een kusje op zijn lippen. 'Ik denk dat mijn ouders je wel mogen,' grijns ik en kijk hem vrolijk aan. Luke was het ideale vriendje. Mijn ouders zouden hem ook wel mogen. Vooral omdat hij zich niet verwend gedroeg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne