• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Nieuw Topic Awsome nummer 3!

    Veel plezier

    xxxjes Blackie de alpha


    ©1998

    [Mijn topics]

    Beth

    Ik was doods. Op niks antwoorde ik, ik at precies wanneer het moest, haalde voldoendes, zat voor de rest van de tijd alleen maar op mijn bed etc. Nu Sam er niet meer was, was ik er eigenlijk ook niet meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik maakte me zorgen om Beth. Zou ze er ooit bovenop komen? En Jade, waarom zei ze dat ze niet lang zou blijven? We waren allemaal een beetje stil de laatste tijd en ik hoopte dat dat snel zou veranderen. Kon ik daar zelf niet wat aan doen? Ik zou niet weten wat. Ik ging maar naar buiten om een nieuwe bos bloemen te plukken.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Iedereen liep er een beetje als een zombie bij. Iedereen volgde de lessen moeizaam. at gelde voornamelijk voor Beth natuurlijk. Ik was al wel een beetje vrolijker. natuurlijk niet vrolijk maar ik heb het achter me gelaten. Sherinna is daar ook mee bezig zie ik. Ik kijk uit het raam want deze les wiskunde snap ik wel en ik zie Sherina bloemen plukken. Ik denk aan een vrolijk land waar iedereen alleen dood gaat aan ouderdom en iedereen een leuke jeugd heeft. Mijn dagdroom wordt al gauw verstoord door Marc die mij zo nodig weer iets moet vragen. Na zijn vraag beantwoord te hebben kijk ik weer naar buiten. Ik hoor de deur open gaan maar schenk er geen andacht aan. Ik draai mijn hoofd wanneer ik een schattige stem hoor. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en er gaat een schok door mij heen. Ik bedenk me dat ik de enige ben die alleen zit. Shit! nu komt hij waarschijnlijk nast mij zitten. Daar had ik echt geen zin in.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:59 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MyDreamStory schreef:
    [Mijn topics]

    Beth

    Ik was doods. Op niks antwoorde ik, ik at precies wanneer het moest, haalde voldoendes, zat voor de rest van de tijd alleen maar op mijn bed etc. Nu Sam er niet meer was, was ik er eigenlijk ook niet meer.


    [Volgt stiekem wel lessen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik verander wel ff)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Floris

    Ik loop de trappen op en ik zie een vrouw. De vrouw begroette me vriendelijk en wees mij naar mijn kamer. Ze vertelde me onderweg naar de kamers dat er veel gebeurt is en dat er daarom een gespannen sfeer hangt. Ze deed de deur voor me open en ik liep naar binnen. Net wanneer ik nog iets wil vragen draai ik me om en was ze al weg. Ik bedacht me dat ik maar aan niemand moest gaan vragen wat er was gebeurt. Als het nodig is kom ik het wel te weten. Ik loop naar mijn bed. Bestt wel eenzaam zo in mijn eentje. Ik pak mijn koffer uit en zie dat de vrouw een rooster heeft achter gelaten. Ik lees het door en het blijkt dat ik na de bel wiskunde heb. De vrouw had me ook gezegd dat ik de lessen vandaag nog niet echt hoefde te volgen omdat ik net ben aangekomen. Maar dat vond ik onzin en pakkte mijn tas en boeken en liep de gangen weer op. Ik liep tegen allemaal mensen op omdt iedereen van les veranderd. Ik ben bijna bij het lokaal waneer ik bedenk dat ik mijn pen niet bij me heb. Ik rende snel naar mijn kamer pakte mijn pen en rende weer terug. Ik klopte aan, want de les was al begonnen, en ik werd binnen geroepen. Ik was een beetje zenuwachtig en ik liep naar de leraar. Marc Sigreud had ik gezien op het rooster. Ik leverde een brifje in, waarop stond dat dit mijn eerste dag is en ik dus geen te laat briiefje hoefde te halen en ik moest naast een meisje gan zitten. Een beeldschoon meisje vond ik het. Maar ja dat waren er wel meer. Hierdoor werd ik alleen maar meer zenuwachtig. 'Welke bladzijde' vraag ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik besloot me te veranderen. Snel sloop ik de school uit en rende de stad in. Toen ik uit de kapper kwam, zag ik er anders
    uit.
    Ik was er wel tevreden mee. Daarna ging ik naar een kledingwinkel voor nieuwe kleren.
    Vrolijk kwam ik weer de school binnen, waar de meeste nog op de zolder zaten. Ik klopte op de deur en hoorde 'binnen'.
    'Mag ik jullie voorstellen aan de nieuwe Beth?' glimlachte ik en ik gooide de deur open. Ik dacht niet meer aan Sam. Hij was verleden tijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik bukte om een bloem te plukken, maar kijk snel weer op. Was dat nou een nieuw meisje? Ik zag haar niet meer, dus ging ervan uit dat ik het me verbeeld had. Ik ging terug naar de zolder en deed de deur open. Daar stond een hele nieuwe Beth. "Wow," was het enige dat ik uit kon brengen. Het stond haar leuk, maar ik was totaal verrast. "Wat vind je ervan?" vroeg ze met een grote glimlach. "Hartstikke leuk," zei ik. "Maar gaat alles wel goed?" vroeg ik voorzichtig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    'Tuurlijk, het gaat perfect!' lachte ik vrolijk. Diep van binnen was ik gebroken, maar nu verborg ik dat met een nieuw leven. Ik had een klein laagje make-up op, niet zo'n hele lading. Mijn nagels? Mijn nagels waren zilver met zwarte sterretjes. En mijn haar vond ik helemaal prachtig. Ik leek totaal niet meer op mijn oude ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ~Het is nu avond, anders klopt mijn verhaal niet :3~
    Rose

    Ik sloop stilletjes uit het kleine dorpje waar ik de laatste paar maanden gejaagd had, ik was wel weer eens toe aan wat anders. Met mijn ogen die verder konden kijken dan mensen, zag ik een kleine nederzetting op een berg. Dat leek me wel wat. Ik klom in een boom en snoof de geuren op die ervandaan kwamen. Zo te zien was er niet veel bijzonders. En toen rook ik de lekkerste geur die ik in jaren geroken had. Blijkbaar was er daar een mens met heerlijk bloed. Aangedreven door de geur sprong ik behendig van boom naar boom, tot ik op ongeveer 50 meter afstand van het gebouw was. Blijkbaar was het een school. Ik snoof. Dit ging moeilijk worden, met al die getuigen erbij. Maar ik moest en zal die mens vinden. Ik volgde de geur en klom in de boom die dicht bij een zolderraam stond. Lucky, het raam stond wagenwijd open. Nou, geen beste beveiliging hier. Ik sprong lenig naar binnen en kwam geluidloos neer op de houten vloer. Met dat ik binnenkwam, ruik in plotseling de smerige stank van weerwolven. Getver, denk ik, en met de geur prikkend in mijn neus, draai ik me om, omdat ik hier geen zin in heb en de lekkere geur ook helemaal kwijt ben. Maar als ik me omdraai komt er een zacht briesje mijn kant op, en blijkbaar slaapt de persoon van wie de geur komt in deze kamer. Ik kijk nu wat beter om me heen en zie dat het een meisjeskamer is, want ik elk bed ligt een meisje te slapen. Ik ruik een aantal weerwolven en een paar meisjes hebben een geur die ik niet helemaal thuis kan brengen. Ook merk ik dat een van de weerwolven zwanger is, ik hoor het duidelijk herkenbare zacht kloppende hartje van het kleine kind. Gatver, ze vermeerderen zich. Als ik zachtjes verder loop in de kamer ruik ik een van mijn eigen soort, en daar ligt ze dan eindelijk, het meisje met de lekkere geur. Haar bruine haren liggen warrig om haar slanke keel. Ik loop langzaam naar haar toe, en ik moet me inhouden om me niet meteen op haar te stoppen. Het brandende gevoel in mijn keel, wat ik heel lang niet heb gehad omdat ik genoeg had om me te voeden, laait weer op. Ik schuif haar haar zachtjes opzij en buig naar voren. Over een paar seconden zal ik de smaak van bloed op mijn lippen voelen. Net als mijn tanden haar keel raken, schrikt het meisje wakker en deinst gillend achteruit in haar bed. Ik sis, en kijk om me heen of ze iemand wakker heeft gemaakt. Achterin de kamer zie ik dat een van de weerwolven in haar ogen wrijft, natuurlijk is ze wakker want hun gehoor is bijna net zo goed als dat van mij. Voordat ze me kan zien spring ik snel op een van de balken die het dak van de zolder steunen, en hoop vurig dat ze allemaal snel weer slapen zodat ik mijn feestmaal kan voortzetten.

    Beth

    Ik schoot wakker. Wetend dat er wat was. Ik zette mijn gave aan en klom behendig naar buiten. Op het dak hoorde ik wat. Ik klom erop, en zag een vampier. 'Vuile bloedzuiger' suste ik en ik grijnsde. Ik zag dat de vampier honger had. Jammer voor d'r, mijn gave was het beste. Ik liep naar d'r toe, en raakte haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Terwijl ik zat te wachten op het dak, hoorde ik plotseling een van de meisje naar boven komen, maar voordat ik kon reageren stond ze al naast me een raakte mijn arm aan. Ik voelde me weer net als die vele jaren geleden, toen ik net een vampier was geworden. Mijn hele lichaam brande en ik schreeuwde en huilde om hulp. Ik zakte door mijn benen heen en kroop over het dak. Toen liet het meisje me los en ik sloeg mijn armen om mijn benen en snikte zachtjes. 'Waarom doe je dat?' snauwde ik terwijl ik langzaam opstond. Ik liet de bladeren uit de bomen naar me toe komen en maakte een ondoordringbaar schild ervan. Toen stuurde ik het water uit de vijver hierheer en schoot grote ijspegels op het meisje af.

    Floris

    Ik kon die nacht niet slapen en ging dus op het dak zitten. Getransformeert als panda hoorde ik wat dus verschool ik me in een boom die vlak naast het gebouw stond. Ik begon behendig wat bladeren te eten en keek of er iets aan kwam. Ik zag een meisje met rode ogen en een ander meisje dat ik hier wel eens zag lopen. Ik draaide mijn oren om het nog beter te horen maar mijn gehoor was net te slecht om het te horen. Na een poosje begon de ene te schreeuwen en liet ze alle bomen, dus ook die waar ik in zat, naar haar toe buigen. Ik viel en kon me vast houden aan de goot. Ik kroop omhoog en ging op de schoorsteen zitten.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:23 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik ontweek behendig de ijspegels en liet het meisje weer een nachtmerrie zien. Daarna trapte ik hard in de knieholte van het meisje en ramde snel drie keer tegen het meisje haar arm aan zodat ze neerviel en even niks kon sturen. 'Vergeet het maar. Ik was van plan om weg te sluipen als iedereen sliep en jij gaat dat niet moeilijk maken' siste ik. 'JADE, SARAH, JAKE, SHERINA! VAMPIER WILT DODEN!' Gilde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."