• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Rose

    Ik knalde op de grond en lag daar als verlamd. Ik hoorde het meisje de namen van haar 'vriendinnen' roepen, en toen raakte ik buiten bewustzijn. Ik dacht nog net, Shit man dit was echt niet slim. Had die geur nou weerstaan Rose. En toen werd het zwart voor mijn ogen.

    Sarah

    Ik schrok wakker en zag een raar meisje. Ze schrok van mij en ontsnapte uit het raam. Ik was tegen de muur aan gaan staan en liet me op de grond zakken. Ik bleef zo een tijdje zitten. Ik zag Beth achter het meisje aan gaan. Ik sloot mijn ogen en hoorde iemand schreeuwen. Gevolgd door het roepen naar onze namen door Beth. Ik had geen zin om te reageren dus deed ik dat niet. Maar ik voelde een paar mensen naar het raam lopen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik werd wakker door geschreeuw en ik liep naar het raam. Er kwam iemand naast me staan en ik keek naar buiten. Ik hoorde Beth wat zeggen en ik klom in de boom buiten. Ik schrok me naar want ik zag een paar zwart-witte ogen naar me kijken. Ik keek naar het dak en zag Beth naast een meisje staan dat op het dak lag. Het zag er niet goed uit en ik klom op het dak. "Beth, rustig, wie is dit? Wat is er aan de hand?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Ik werd wakker en zag dat er een meisje bij ons was komen staan. Ze vroeg aan het enge meisje, die blijkbaar Beth heette, wat er aan de hand was. Ik stond op en rende met mijn snelheid van een vampier ( die jullie beide niet bij konden houden) naar binnen. Ik rende langs het lekker ruikende meisje heen, en liep met moeite door (door dat ik werd aangetrokken door de geur) en sloot de deur zachtjes achter me. Nu moest ik maar ergens gaan schuilen, het maakte niet uit waar want ik slaap toch niet (vampiers slapen nooit). Ik koos voor een grote kast en klom er behendig in. Zo zou niemand me vinden.

    Beth

    'ZIE JE DAT NOU NIET?!' Riep ik woedend. Mijn ogen werden weer een blauw en een groen. 'Een vuile vampier' siste ik. Vol woeden sprong ik van het dak af en zette mijn gave uit. Zo rende ik naar een discotheek die erg druk was. Hier begon mijn nieuwe leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Een beetje beduusd stond ik nog in mijn eentje op het dak. Ik wist niet waar 'die vuile vampier' heen ging, en ik klom maar terug in de boom. De ogen waren weg. Was dat een panda? Ik ben vast nog veel te moe. Misschien droom ik nog steeds. Ik klom in de kamer waar iedereen alweer lag en ik ging in mijn bed liggen. Ik sliep verder alsof er niets was gebeurd.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Ik kwam pas onderhand bij het ontbijt terug. Iedereen zat op de zolder te eten. Ik kwam op pumps aangesloft en had een heel kort jurkje aan. 'Wat heb jij gedaan?' Vroeg Sherina. 'Ik ben uitgegaan' gaapte ik alsof het niks was. Vrolijk ging ik naast Sherina zitten. Ik wist dat ik stonk naar alcohol, maar dat boeide me niks.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Ik wachte de hele nacht lang op wat leven, al was het maar een geluid, en toen ik voetstappen hoorde was ik opgelucht. Er liep een vrouw over de gang, en zo te zien liep ze recht op mijn kast af. Dat kon toch niet? Niemand kon me zien... of toch? Toen zei ze: Kom er nou maar uit Rose. Ik bleef zo stil mogelijk zitten, tot ze mijn hand pakte en me overeind trok. Ik siste en ging meteen in de anvalshouding staan. ' Het heeft niet zo veel zin om me aan te vallen, want ik ben een geest. ' zei de vrouw. Ik ontspande wat en vroeg: ' hoe weet u mijn naam? ' Ze glimlachte en gebaarde dat ik haar moest volgen. Ik vertrouwde het nog niet helemaal, maar erger kon het toch niet worden. Toen ik merkte waar ze me heen bracht, schrok ik. Ze bracht me recht naar de zolder. Ik wou me omdraaien, maar toen rook ik de heerlijke geur weer. Het brandende gevoel In mijn keel laaide weer op, want ik had al en paar dagen niks gehad. Dus toen liep ik toch maar achter de vrouw aan, en toen we in de kamer kwamen zag ik dat alleen het vampiermeisje (clair) en Beth er waren. Toen zei de vrouw: 'dames, dit is nieuwe kamergenoote'

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 7:42 ]

    Beth

    'Ja doei' gromde ik en ik keek kwaad. Door de wind kon iedereen nu de sterke alcohollucht ruiken die van mij afkwam. Ik schaamde me er niet voor. Zelfverzekerd ging ik recht zitten en haalde een hand door mijn haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Verbaasd keek ik de vrouw aan. 'Wat?' schreeuwde ik. De vrouw glimlachte alleen maar en Beth zei: Ja doei. Ik dacht aan hoe het zou zijn om op de school te zitten, en op zich leek het me wel een goed idee. Het enige probleem was het meisje. Zij rook zo lekker dat ik niet wist hoe ik dat ooit moest weerstaan. En natuurlijk zou ik nooit in de groep passen.

    Sherina

    Ik zat lekker te eten en dacht na over mijn vreemde droom. Een panda in de boom, Beth die een meisje bedreigde, Beth die zomaar op het dak, midden in de nacht, besloot naar de disco te gaan. Ik dacht wel even dat ik een geur van alcohol rook... Maar Beth was niet eens in de buurt. Ik nam nog een hap en zag ineens een jongen die ik dacht nooit gezien te hebben. Zijn ogen deden me denken aan de panda uit mijn droom... Ik zat een beetje vaag om me heen te kijken en nam nog een hap.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    De vrouw vertelde dat ik eerst op een andere kamer moest slapen, en voordat ik tegen haar wou zeggen dat ik niet sliep, liep ze al weg. Ik volgde haar maar en wierp nog een laatste blik op Beth die me boos aankeek. Ik fluisterde: 'Alcoholist' en liep toen de zolder af. De vrouw stelde zich voor als Athene en leidde me naar een kamer met een tweepersoons bed. Ik vroeg aan haar hoe het zat met de lessen, en ze zei dat ik morgen kon beginnen. Ik ging op mijn bed zitten en vroeg me af of ik me hier ooit thuis zou voelen.

    Sarah

    Ik was nog steeds geschokt van die nacht. Als ik niet wakker was geweest.... Ach niet aan denken nu. Ik wordt alleen maar zenuwachtiger. Ik had net met Sherina een muffin gegeten en we zitten nu samen bij krachtbeheersing. Ik zit voor floris en ik wordt er gek van. Ik krijig steds de nijging om om te kijken. Wanneer de leraar miij vraagt wat voor een specialiteiten ik heb wordtvik rood. 'Ik heb geen idee meneer. Eehh. Ik bedoel eerst was ik een engel maar ik ben op een rare wijze weer sterfelijk geworden. Ik heb dus geen idee.' Ik keek naar beneden en ik schaam me dood. Deze school is bedoeld voor speciale mensen niet voor normale mensen. De leraar begon tegen me te praten en het werd met veel. Ik pakte mijin tas en liep de klas uit. Ik had hier geen zin in en al helemaal niet als de jongen waar ik gevoelens voor had er bij zat.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Brak verscheen ik aan het ontbijt, ik had niet meer geslapen naar het "incidentje" vannacht. Nadat ik eindelijk iemand zo ver had gekregen met het dak op te helpen, sprong iedereen al weer naar binnen. De hele nacht was het nog rumoerig geweest op de zolder en ik had geen oog meer dicht gedaan. Tot mijn grote ergernis was mijn concentratie van nul naar -100 gedaan en lessen volgen had dus echt geen zin.

    'Hei, Jade, nog lekker geslapen.' vraagt Clair plagerig, ze wist ook dat ik niet geslapen had. Niemand had namelijk geslapen. Ondanks dat ik het vervelend vond niet geslapen te hebben, had het toch een goede kant. Ik had de belangrijke beslissing genomen op toch te blijven, hier op school. Dit hier is mijn familie en die wil ik niet weer in de steek laten. 'T'is al goed hoor.' zegt Clair. 'Anee, heb ik nou alweer hardop lopen denken! Daar moet ik echt iets aan gaan doen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:45 ]


    ©1998