• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    [Lieverd, ze spelen echt geen Dracula dus laat die uitleg maar weg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    "Wie ben jij?" vroeg ik. "Eh," begon het meisje. "Mijn naam is Rose, ik ben hier nieuw." Ze stond op en gaf me een hand. "Oh, leuk, ik ben Sherina," zeg ik vrolijk. "Weet je, het klinkt gek maar... Ik heb vannacht over je gedroomd." Ik lachte onzeker. "Beth, een ander meisje van hier, wou je pijn doen, en ineens was je weg. En Beth ging naar de disco, gek hè?" Rose keek me met een frons aan.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ik moet zeggen dat ik de uitleg zeer prettig vind, dank u. Maar als het Brook irriteert kan het misschien beter op de praat RPG ofzo? Ik weet het niet. En Rose staat nog niet bij de personages bovenaan.]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:42 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Voor uitleg heb je google]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clair

    Toen mijn franse les eindelijk afgelopen was liep ik terug naar de zolder met de bedoeling om nog wat slaap in te halen. Maar zodra ik haar geur rook verander ik van gedachten. Een vampier! De vampier. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ze er is. Het is vervelend om het altijd als enige moeilijk te hebben met iedereens bloed. Misschien kunnen we een keer samen gaan jagen. bedacht ik me terwijl ik naar haar toe liep. Ik besloot het plan niet hardop te zeggen, want aan haar ogen te zien had ze net gejaagd en ik wist dat Jade ook op bed lag. Stel dat ze wakker was en alles zou horen. Jade haatte vampiers. Wat Sherina (die ook in de kamer was) precies van ze vond wist ik niet. Ik liep recht op het meisje af en moest een paar keer diep ademhalen om te weten dat het geen droom was. Hoe zou ze mijn geur vinden? Half weerwolf en half vampier? Ik vond haar heerlijk ruiken. 'Hallo.' zei ik 'ik ben Clair. Leuk je te ontmoeten'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Brook, ik heb het vandaag op school met Jade en Sarah een te gek idee bedacht. Sam komt dan terug in het verhaal. Je hoeft niet voor hem te schrijven als je daar geen zin in hebt hoor. Is het goed als ik je personage een beetje overneem.

    Ik vind de vampier uitleg heel erg handig. Want dit is geen twilight en het kan anders zijn. Bovendien haalt het alles wat ik weet over twilight weer een beetje boven)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Nee, we halen Sam niet boven. Hij is dood. Dood is dood en niemand gaat hem spelen want anders is Beth niet veranderd. Klaar.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Blijkbaar had het meisje me wel herkend, maar ze dacht dat het een droom was. Houden zo. Ik schudde haar de hand en praatte een beetje met haar. Ik had totaal geen moeite met haar geur, en het leek me dat we best vriendinnen konden worden zonder dat ik haar de hele tijd wou aanvallen. Toen kwam de andere vampier binnen. Ze keek me geïnteresseerd aan. Ze stelde zich voor en keek me verwachtingsvol aan. Ik wist niet zo goed wat ik hier van vond. Ze was wel half weerwolf... Maar eigenlijk rook ze best lekker. Dus ik besloot dat zij ook aardig was en praatte geboeid met haar. Ik hoopte dat ze niet tegen bloeddrinkende vampiers was, want als ze wist wat ik net had gedaan, zou ik niet jarig zijn. En zo zat ik gezellig te kletsen met de twee meisjes en voelde me eindelijk een beetje thuis. Sherina en Clair begrepen me tenminste een beetje. Vooral clair, ze legde me uit hoe moeilijk het soms was met al dat bloed om haar heen. Ik was blij dat ze toegaf dat zij het ook moeilijk kon weerstaan. Ze was heel interessant. Ik voelde me echt gelukkig.

    (ik weet niet zo goed of ik nou uitleg moet geven of niet, maar er zijn meer mensen die voor zijn dan tegen, dus sorry Brook, maar ik ga er mee door, tenzij jullie anders vinden?)

    [En trouwens, we praten niet met haakjes. Ga gewoon uitleg geven in het praattopic. Klaar.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (maar iedereen vind het fijn toch?)

    [Nu kappen, of ben je blind?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (... er is toch niemand online? en niemand heeft er last van)

    [En nu verdomme ophouden. 1. Er is een praat RPG. 2. IK irriteer me er dood aan. 2 Redenen. Nu goed? Nu met je toetsenbordje naar de Praat-Rpg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( zo rage.... nou oke, ik verhuis wel naar de praatRPG.... pft)