• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Rose

    Omdat ik toch niet sliep en niet veel te doen had, zwierf ik maar een beetje door de gangen. Ik rook haar eerder dat ik haar zag, want daar kwam ze aan, het meisje. Ik hield mijn adem in en probeerde haar te negeren. Zo te zien was er iets, want het huilen stond haar nader dan het lachen. Ik moest me inhouden om me niet om te draaien, en uiteindelijk gaf ik toe. Ik sloop achter haar aan. Ze ging naar de zolder en ging op haar bed zitten. Ze huilde een beetje. Zal ik het nu doen? er is niemand... Dacht ik. Maar zoals ik haar zo zag, ik kon het niet. Dus ik liep schuw naar haar toe en zei: Hai en glimlachte erbij.

    Sarah

    'Heei' zei ik snikkent. Ik was even vergeten dat dit hetzelfde meisje was als die mij had geprobeert te vermoorden maar ik had steun nodig en zocht ik die dus maar bij haar. We waren aan het praten tot Floris binnen kwam. Ik keek hem bijna boos aan en vroeg boos en geirriteerd 'Ja, wat?'

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:14 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Floris

    'Sorry. Ik moest van de leraar kijken hoe het met je ging.' Ik liep naar haar toe en gaf haar een briefje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ehm, ik had eigenlijk geprobeerd je te vermoorden, oftewel je bloed te drinken... hoe nu verder?)

    Sarah

    Ik wil graag dat je naar de directeur komt stond er op het briefje. Ondertekent door de leraar. 'Ik wil niet' zei ik zeurderig


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ik verander het)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ok)

    Floris

    'Zal ik anders met je meegaan' zei ik aarzelend. Ik wou niet onthullen dat ik haar leuk vond. Wat als het niet wederzijds zou zijn. Ze keek me aan. 'Zou je dat willen doen?' ze vroeg het met een geirriteerde maar ook lieflijke stem. 'Ja, eeeuh, maar je moet wel nu gaan want hij als je te laat bent dat je een paar uur mag na komen.' Ze liep met me mee of eigenlijk voor me want ik wist niet waar het kamertje was waar ze heen moest.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Het was erg moeilijk om me in te houden me niet meteen op het meisje te storten, maar op de een of andere manier lukte het. Ik praatte met haar, maar haalde geen adem zoals ik normaal zo hebben gedaan (vampieren ademen eigenlijk niet, ze doen het alleen omdat het anders zo raar staat). Zo ging het aardig. Ze vertelde me wat er aan de hand was, en ik luisterde aandachtig. Uiteindelijk kwam er een jongen binnen en die gaf haar een briefje waar op stond dat ze naar de directeur moest. Ze gingen er samen heen en ik bleef op haar bed zitten tot ze terug zouden komen. Ik dacht eraan om er even tussenuit te gaan om te jagen, en koos ervoor om dat maar te doen. Ik sprong soepel uit het raam en landde in de boom naast de school. Toen rende ik zo snel als ik kon naar het dorp. Daar liep een oud vrouwtje met een vrij grote tas. Ik volgde haar omdat ik op zoek was naar wat meer mensen. Maar de stad leek wel verlaten. Toen rook ik nog een ander mens, een man zo te ruiken. Hij stond om de hoek, en toen ik hem met mijn vampier ogen duidelijk kon zien, zag ik dat hij een pistool in zijn hand had. Blijkbaar wou hij de oude vrouw beroven. Dus ik sprong op het dak van het huis waar hij bij stond, en landde zachtjes achter hem. Ik sloop naar hem toe, en pakt hem toen beet. Het vrouwtje was vrijwel doof, en ze liep voorbij zonder zijn schreeuw te horen. Ik sleepte de man mee, hij stribbelde wel wat tegen, maar hij kon mijn kracht natuurlijk nooit aan. Zijn bloed rook dan niet zo lekker, waarschijnlijk zat hij dik aan de drugs, maar het was beter dan niks. Ik zette mijn tanden in zijn keel en zoog zijn bloed op. Toen zijn lichaam leeg was, gooide ik het lijk over mijn schouder. Ik rende naar de rotsen toe, en legde het lijk op de grond. Toen pakte ik een grote rots op die voor een mens niet eens zou zijn bewogen, en legde die zo neer, dat het lijk er niet meer onder te zien was. Niemand zou ooit te weten komen dat hij vermist was. Tevreden en met mijn ogen weer dieprood, rende ik terug naar de school en ging op het bed van Sarah zitten alsof er niks was gebeurd.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:27 ]

    Jade

    Ik hoorde dat Sarah zat te snikken op haar bed, ook hoorde ik dat er iemand achter haar aan kwam. Dus ik had geen zin om mijn bed uit te komen. Ik deed alsof ik sliep. Een scherpe branderige geur drong opeens mijn neus binnen. 'Klote het was de vampier!' Waarom zou ze me niet geroken hebben, het zou wel heel dom zijn als ze nu aan Sarah zit. Mijn zintuigen prikkelden maar ik durfde nog niet aan te vallen. Uiteindelijk ging ze naast Sarah zitten en begon te praten. Als dit maar niet een plan was om Sarah in te palmen. Nog steeds klaar voor de reactie lag ik onder mijn dekens. Ik hoorde nog een mens binnen komen. Nu zou ze zeker niks meer doen. Voorzichtig keek ik onder de dekens door. Het was een vreemde jongen die ik nog nooit eerder had gezien. Hij zag er schattig uit. Hij overhandigde Sarah een briefje. 'Ik moet naar de directeur' vertelde ze aan de vampier. Samen met de jongen verliet ze de kamer.


    ©1998

    [Lieveschat, we hebben allemaal wel Twilight gezien. Ik ben niet voor niets fan van Julia Jones]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beth

    Ik deed opnieuw een kort jurkje aan en gaboaarsjes met naaldhakken. Ik sloop naar buiten en ging eerst naar de bar. Daarna ging ik weer naar de discotheek. Dit leven was gewldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik zat voor het eerst bij de les krachtbeheersing met Sarah. Ze was nieuwsgierig en vroeg zich af of ze een kracht in zich had. Ik merkte wel dat ze het er heel moeilijk mee had dat de docent haar aankeek alsof ze er niet bij hoorde, alsof ze hier niets te zoeken had. Toen hij tegen haar begon te praten rende ze weg. Ik keek naar de jongen achter ons, waar Sarah steeds naar keek, en hij haalde zijn schouders op. Na de les vroeg de docent of de jongen, blijkbaar Floris? Of hij een briefje naar Sarah wou brengen. Wie is die jongen dan? Ach het zal wel. Ik liep door de gangen en vroeg me af wat ik zou gaan doen. Later zag ik die Floris nog met Sarah lopen en ik ging naar de zolder. Daar was het meisje uit mijn droom.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Ik zat op het bed toen ik ineens de scherpe geur van weerwolf rook. Door de overheersende geur van Sarah had ik de weerwolf niet geroken. Net toen ik wou opstaan om er stilletjes tussen uit te knijpen, kwam een ander meisje binnen die een vreemde aroma om haar heen had. Ik ging snel weer zitten en hoopte dat ze me niet zou herkennen van de vorige keer toen ze me zag bij het bloemen plukken en gisteravond.

    (marjo heeft twilight niet gezien, en elise alleen de films, en weet dus niet alles over vampieren... Sorry als jij het irritant vind, maar niet iedereen snapt het anders)