• hé ik heb rolletjes nodig voor mijn nieuwe story.
    'the raven girl' Ray(hoofdpersoon) kan veranderen in een raaf, ondertussen weet ze niet hoe ze er mee om moet gaan en zit er een groep jagers achter haar aan. ze willen de fantasie wezens verkopen aan anderen, of als slaaf gebruiken. zelf wist Ray niet dat ze anders was.

    rol:-
    naam:-
    leeftijd:-
    karakter:-
    uiterlijk(foto):-
    familie(komt mischien van pas):-
    extra:-


    ik heb nog nodig:


    -jagers( mensen die de fantasy willen opsluiten omdat ze denken dat ze schaden aan kunnen richten omdat ze niet normaal zijn zoals de rest(lekkere gemene mannen A.U.B)nog 1


    thanxxx

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:04 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    rol:klasgenoot
    naam:jonathan rembo lar
    leeftijd:16
    karakter:best stil en toch helpt hij heel veel. hij leeft in een donkere straat en zijn ouders zijn bijden dood. jonathan is geboren in Japan maar is geen Japaner. jonathan woont met zijn grote zus( die meestal werkt ). zijn ouders waren 1 jaar voor dat hij geboren werd in japan gaan wonen. misschien kan je doen dat jonathan de raven girl red als ze voor de eerste keer word achtervolgt door de jagers.
    uiterlijk(foto):sory ik kon geen foto vinden, nou ik had wel een alleen die werkte niet.
    familie(komt misschien van pas):zijn ouders waren 2 jaar na de geboorte van jonathan dood gegaan doordat er een aardbeving in Japan was.
    extra:jonathan is erg rustig maar als je mijn idee goed vind maakt het mij niet uit.( ik kan je ook een jager geven.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 20:22 ]


    Love everything that is gifted and be there for everyone.