• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Lijst van dieren in de RPG. ==

    Ik heb dit gedaan zodat het wat overzichtelijker was. Hier mag je dus uit kiezen.

    = Coyote.
    = Eekhoorn.
    = Paard.
    = Lynx.
    = Serval.
    = Wolf.
    = Roodborstje.
    = Mus.
    = Wilde kat.
    = Arend.
    = Kraai.
    = Wasbeer.
    = Rode panda.
    = Beer.
    = Vos.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Invullijstje. ==

    Rol: Wil je een jongere spelen of de docent?
    Naam: + achternaam.
    Roepnaam: Hoe wordt je geroepen/het meest genoemd?
    Bijnaam: Bijvoorbeeld, je heet Anne en je wordt Ann genoemd.
    Leeftijd: Jongeren (14 - 17), docent (20 - 30).
    Geslacht:
    Dier: Uit het lijstje.
    Uiterlijk: Uitgebreid met foto graag.
    Karakter: Uitgebreid graag.
    Extra: Heeft jouw persoon tattoos? Piercings? Of misschien kan ze goed zingen? Of hij goed dansen? (Let op, ik wil niet dat je er een dansfreak, zingtastica en gothic of emo van maakt!)

    == Topics/links. ==

    One.[/

    == RPG. ==

    Begint bij alle jongeren en de docent(e).

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    4EverGlee schreef:
    (...)

    Dank je :3


    Stiekem vind ik hem gewoon schattig :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol;
    Jongeren.

    Naam;
    Christian Everson.

    Roepnaam;
    Chris.

    Bijnaam;
    Chrissie. Wolfje.

    Leeftijd;
    12 Februari 1996. Nu dus 16.

    Geslacht;
    Jongen/Mannelijk.

    Dier;
    Wolf.

    Uiterlijk;


    Mens; Chris is redelijk lang en dun. Hij is 186 cm lang en weegt 72,5 kilo. Hij heeft raafzwart haar en zijn ogen zijn donkergroen en in het licht krijgen ze een felgroene uitstraling. Meestal draagt Chris donkere kleren omdat hij als wolf echter zwart is. Maar hij heeft ook wel eens van die gekke dagen dat hij aan komt kakken in felle kleren.
    Het liefst draagt Chris truien/Sweaters en vesten me capuchon en hij heeft die ook bijna altijd over zijn hoofd. Als hij dat niet heeft doet hij zijn haar voor zijn ogen zodat het moeilijk word hem aan te kijken.

    Wolf; Chris is een zwartgrijze wolf met alleen bij de bek een beetje wit en heeft aan zijn rechter voorpoot een wit sokje tot zijn knie. Zijn ogen zijn bruingroen en net als in zijn mensen form worden zijn ogen fel groen als er licht in schijnt. Hij is niet heel sterk gebouwd maar is wel snel.

    Karakter;
    Mens;
    Chris heeft een redelijk druk karakter. Hij is aardig voor vrijwel iedereen en kent geen schaamte, hij is best wel een durfal en rent niet snel weg voor ruzies, maar oplossen probeert hij ze daar in tegen ook niet. Hij is een afwachter, geen doener.

    Wolf;
    Als wolf is Chris druk en speels. Hij kan wel eens te ver gaan en dan kan hij maar moeilijk kalm worden. Door zijn drukke gedrag heeft hij al een aantal beten te pakken gehad, maar hij leert het niet af.
    Hij kan wel rustig zijn maar dat gebeurd maar zelden, wel is hij erg aardig voor andere.

    Extra's; Chris heeft een snake bite en op zijn arm heeft hij een tatoeage van een Wolf met pootafdruk. Verder draagt hij een ring die veel voor hem betekend. Als het moet kan Chris lange afstanden sprinten.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mag ik de vos? C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    || Chloe Aurora Gold



    Rol: Jongere, meisje
    Naam: Chloe Aurora Gold
    Roepnaam: Chloe, Chlo
    Bijnaam: Goldster
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Dier: Arend
    Uiterlijk: Chloe is een prachtig meisje om te zien, haar volle, blond, lange krullen komen tot haar onderrug en omringen haar gezicht waardoor haar volle lippen mooi uitkomen. Haar felblauwe ogen kunnen je indringend aankijken, waarin ze al haar emoties kan leggen. Op haar rechterbovenbeen heeft ze een klein litteken zitten, wat ze het liefst verbergt en nooit toont. Verder is ze 1,70 lang en weegt ze 57 kilo.
    Kledingstijl: Chloe is een zeer modebewust meisje, dat altijd kleding zal dragen die haar lange, slanke lichaam accentueren. Dit zijn vaak korte spijkerbroekjes met losse shirtjes erop, afgemaakt met een stoer petje of een stel leuke laarsjes eronder.
    Karakter: Chloe is het meisje dat nooit een vlieg kwaad zal doen, ze staat altijd voor iedereen klaar, ook al gaat dat ten koste van zichzelf, ze wil alleen maar dat het met andere goed gaat. Hierdoor cijfert ze zichzelf vaak weg, wat ze nooit door heeft. Verder is Chloe altijd vrolijk, ze zal altijd rondlopen met een grote glimlach op haar gezicht, en ze houdt totaal niet van ruzie, dan loopt ze het liefst weg.
    Extra: Litteken op haar rechterbovenbeen

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 13:25 ]


    •

    Diamantar schreef:
    mag ik de vos? C:


    Als jongen? Dan wel (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BCBG schreef:
    (...)

    Als jongen? Dan wel (:.


    Ehm... oke. ^^


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Sorry, even vergeten dat ik voorlopig me bij geen nieuwe RPG meer aansluit, deze klonk zo verleidelijk >_>

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb twee vragen: Kunnen ze in een volwassen dier veranderen? of ook in een kleintje
    En mag ik nog wisselen naar een Serval?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jongen, witte vos, Diamantar. ^^


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zo, mijn persoontje is nu af :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1 vraagje: kunnen ze veranderen IN hun dier, of hebben ze alleen de eigenschappen van hun dier? C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    1 vraagje: kunnen ze veranderen IN hun dier, of hebben ze alleen de eigenschappen van hun dier? C:


    Beiden (:.

    @ BlueHope, ze krijgen één vorm aan, dat is de volwassen vorm. Natuurlijk kan dat (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heb er echt zin in! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    4EverGlee schreef:
    Heb er echt zin in! *O*


    Eerst moet de docent nog ingevuld worden en de andere rollen zo snel mogelijk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    D: Mensen hurry up! I/we wanna start! (kitty)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.