• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Lijst van dieren in de RPG. ==

    Ik heb dit gedaan zodat het wat overzichtelijker was. Hier mag je dus uit kiezen.

    = Coyote.
    = Eekhoorn.
    = Paard.
    = Lynx.
    = Serval.
    = Wolf.
    = Roodborstje.
    = Mus.
    = Wilde kat.
    = Arend.
    = Kraai.
    = Wasbeer.
    = Rode panda.
    = Beer.
    = Vos.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Invullijstje. ==

    Rol: Wil je een jongere spelen of de docent?
    Naam: + achternaam.
    Roepnaam: Hoe wordt je geroepen/het meest genoemd?
    Bijnaam: Bijvoorbeeld, je heet Anne en je wordt Ann genoemd.
    Leeftijd: Jongeren (14 - 17), docent (20 - 30).
    Geslacht:
    Dier: Uit het lijstje.
    Uiterlijk: Uitgebreid met foto graag.
    Karakter: Uitgebreid graag.
    Extra: Heeft jouw persoon tattoos? Piercings? Of misschien kan ze goed zingen? Of hij goed dansen? (Let op, ik wil niet dat je er een dansfreak, zingtastica en gothic of emo van maakt!)

    == Topics/links. ==

    One.[/

    == RPG. ==

    Begint bij alle jongeren en de docent(e).

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    You mindreader.. ._.


    Nouja zeg! xD whahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AAAH TELEPATHIE ;o. Ik wacht eerst even op Vanilla, ik zet effe mijn paspoort neer (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Jongere.
    Naam: Allison Doutore.
    Roepnaam: Allison of Alli.
    Bijnaam: Alli, All.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Dier: Rode panda.
    Uiterlijk: Nu:


    Allison ziet er kinderlijk uit. Ze heeft losse, tot haar onderrug komende, hazelnootbruine haren met een lief gezichtje eronder met sproeten die van wang naar wang lopen. Haar ogen zijn lichtblauw-grijs en daar is ze trots op, alleen laat ze dat nooit weten. Ze is gewoon dun, maar een zandloperfiguur heeft ze niet en dat wil ze niet. Ze heeft een blanke huid, niet getint en ook niet bleek. Ze kleedt zich niet gewaagd, maar ze koopt wel zelf kleding wat er superschattig uitziet. Haar lievelingsmatch is een gestreept T-shirt met een normale rok met nog doorzichtige stof wat eronderuit komt. Als ze bloost, heeft ze van die appelwangetjes en wanneer ze glimlacht met haar lieve, mooie lippen verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Haar lievelingskleuren in kleding is meestal hemelsblauw, alleen ze heeft heel weinig kleding daarin. Schoenen houdt ze gewoon normaal. ‘Geen hakken van 50 meter voor mij,’ zegt ze altijd. Het is ietsjes overdreven, maar ja.
    Vlecht:


    Allison heeft niet zo vaak een vlecht in, maar als ze er één in heeft, dan ziet ze er puur schattig uit. Ze heeft lange lokken, dus dan komt de vlecht tot haar zij. Omdat de lokken ook dik zijn, kan je de scheidingen tussen het maken van de vlecht gewoon goed zien, alleen het is zo dik dat je er geen vinger door kan steken.
    Vroeger:


    Vroeger zag Allison er echt heel erg zoet uit. Ze had altijd een vlecht in, die toen tot haar borst kwam. Haar haar is dus ook nog nooit afgeknipt of gewoon geknipt, alleen de puntjes. Verder is bijna alles hetzelfde als hoe ze er nu uit ziet.
    Karakter: Allison is een druk en nieuwsgierig meisje. Net zoals ze er kinderlijk uit ziet, ís ze zelf ook kinderlijk. Ze is dan wel 16, maar weet goed om lol te maken en begint nog helemaal niet over seks en alles wat daar bij hoort. Vriendjes heeft ze nog nooit gehad, dus is ze verlegen tegenover jongens. Vrienden maken kon ze wel goed, alleen heeft ze ooit één mannelijke beste vriend gehad, die overleden is aan kanker. Dit draagt ze altijd bij zich en ze vindt het nooit fijn als er over die ziekte gepraat wordt. Als iemand ermee scheldt, komt ze er altijd over op. Daarom kan ze goed haar mening uiten, maar soms wekt dat probleempjes op. Ze is goudeerlijk, maar een leugentje om eigen bestwil? Daar kan ze niet omheen. Ze heeft dus wel een paar keer gelogen, maar verder is ze echt heel erg lief en helpt ze iedereen, elke vreemde, elke vriend, elk familielid wanneer diegene in nood is. Vroeger heeft ze bij de padvinders gezeten, ze kan dus gewoon tegen vuiligheid en modder. Zon is nooit haar beste vriend geweest, ze houdt van regen en stampte vroeger altijd in de plassen. Daardoor had ze altijd veel gaten in haar schoenen. Zelf had ze altijd een verschrikking aan shoppen, dus ze is niet meisje-meisje. Ze ging wel met veel meisjes om, maar ze was meer een meeloper. Daar is ze vrijwel meteen mee gestopt toen haar moeder zich daarmee ging bemoeien. Nog een toevoeging op de nieuwsgierigheid: ze is altijd uit op avontuur en is heel dapper. Ze kan elk avontuur aan, vindt ze zelf. Zoals onderaan bij hoe ze eruit ziet staat, is ze een beetje overdreven, maar sommigen vinden dat wel leuk aan haar. Allison is niet zo heel erg druk, maar sommigen kunnen haar niet uitstaan áls ze het eens is. Je moet er maar van houden. Ze is onhandig en onordelijk, maar ze is wel grappig, ‘enkel dat telt,’ zegt ze vaak.
    Extra: Allison kan goed zingen, alleen daar is ze niet zeker van. Ze heeft haar Mp3 meegenomen naar het huisje, zodat ze in een lege kamer nog goed kan oefenen. Eigenlijk durft ze het niet, stel je voor dat de anderen het kunnen horen! Daarom gaat ze, als ze op zondag en zaterdag vrij zijn, gewoon ergens in het dichte bos zitten tegen een boom. Vrienden maken met de natuur is een goed excuus en waarschijnlijk gaat ze dat dan nog eens doen ook.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ill take the jongensrol ^^
    Ik was aant eten sorry ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    4EverGlee schreef:
    (...)

    Nouja zeg! xD whahaha


    Whahaha, But Jes I can, I can do it with Jaimes and I guess I can do it with you to XD


    Don't be like the rest of them, darling

    xVanilla schreef:
    Ill take the jongensrol ^^
    Ik was aant eten sorry ^^


    :C..


    Don't be like the rest of them, darling

    Welk dieren kunnen nog?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    BCBG doe anders nog één illepiele rolletje vrij voor WillNotLearn? :3 ze is een goede RPG'er namelijk. :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    :C..

    Anders, ik wil hem best delen met je ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Whahaha, But Jes I can, I can do it with Jaimes and I guess I can do it with you to XD



    HÈ! Je praat gewoon zomaar over mij :Y)

    Het lijkt me wel een leuk RPG :3 maar ik ben te laat voor een meisjes rol ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xVanilla schreef:
    (...)
    Anders, ik wil hem best delen met je ^^


    OF EEN TWEELING!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    4EverGlee schreef:
    BCBG doe anders nog één illepiele rolletje vrij voor WillNotLearn? :3 ze is een goede RPG'er namelijk. :)


    *Kijkt met grote smekende ogen*


    Don't be like the rest of them, darling

    TWEELING!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lijkt me lachen. Wat doen we dan, twee jongens of een meisje en een jongen als het mag? (als we meisje-jongen doen, mag ik dan het meisje?)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    4EverGlee schreef:
    (...)

    OF EEN TWEELING!



    Gosh, een tweeling daar weet Ellie wel raad mee :')

    Hè Ellie :') Daniël en Nathan, of Daniël en Damen. Alex en Alice :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xVanilla schreef:
    TWEELING!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lijkt me lachen. Wat doen we dan, twee jongens of een meisje en een jongen als het mag? (als we meisje-jongen doen, mag ik dan het meisje?)


    Moet je eerst toestemming van BCBG hebben hé ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.