• Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik jullie een vraagje wilde stellen.
    Dit geef ik niet graag toe, maar ik ben behoorlijk nieuw in het wereldje van jongens en deze zomer leek alles opeens in sneltreinvaart te gaan. Ik ga niet precies vertellen wat er gebeurd is, maar laat ik het er maar ophouden dat er een jongen in 't spel was. Het punt is: ik vind die jongen nog steeds, soort van, leuk. We hebben nog regelmatig contact op Whats App en daar stuurt hij vaker nogal flirterige berichtjes. (Die zal ik jullie maar sparen) Laatst kwam er dan de vraag of ik hem leuk vond. Hij zou daarna vertellen wat hij van mij vond. Dus ik, eeuwige stresskip, begon ontzettend te trillen en was bang om afgewezen te worden (ervaringen in het verleden). Ik antwoordde hem dat ik hem meer als een knappe vriend zag en hij vertelde me daarna dat hij me ook zo zag. Ik ging er natuurlijk vanuit dat dit klopte. Later kwamen er wel opnieuw flirterige berichtjes voorbij.
    Dagen later heb ik dit aan mijn vriendinnen verteld en zij vertelden me dat het zelfverdediging is. "Als het meisje niks zegt, zullen jongens ook niks zeggen. Hij durft niet," zeiden ze.
    Nu is mijn vraag, wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:11 ]


    Simple, but effective.

    succes (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ben ik de enige die dacht dat dit net zo'n topic zou zijn als het topic "Vrouwen..."? :')

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk hetzelfde als je vriendinnen.


    26 - 02 - '16

    Dragneel schreef:
    Ben ik de enige die dacht dat dit net zo'n topic zou zijn als het topic "Vrouwen..."? :')


    Nee, dat dacht ik ook.

    En heb je het hem al verteld?


    Physics is awesome

    Mijn vriend heeft het mij wel als eerste verteld. Maar over het algemeen, geef ik je vriendinnen gelijk.


    I am an idiot, I move.

    De jongen wil natuurlijk ook niet graag afgewezen worden en om de waarheid te zeggen, geef ik hem daar wel gelijk in. Ik zou het dus gewoon eerlijk tegen hem zeggen. :Y)


    Het ligt volgens bij iedereen anders. De jongen met wie ik bezig ben zei ook spontaan dat hij me leuk vond.
    Het ligt aan de persoon. Misschien is die jongen ook bang voor een afwijzing.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oczy schreef:
    (...)

    Nee, dat dacht ik ook.

    En heb je het hem al verteld?


    Nee, nog niet. Het is een beetje raar om het onderwerp nu opeens naar boven te brengen, dus het kan misschien nog wel even duren.


    Simple, but effective.

    Lay schreef:
    (...)

    Nee, nog niet. Het is een beetje raar om het onderwerp nu opeens naar boven te brengen, dus het kan misschien nog wel even duren.

    That's true, maar je moet het vertellen en je moet ons op de hoogte houden. ^^ Jup, ik ben altijd heel erg nieuwsgierig! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    That's true, maar je moet het vertellen en je moet ons op de hoogte houden. ^^ Jup, ik ben altijd heel erg nieuwsgierig! (:


    Haha, ik zal je zeker op de hoogte houden als je dat graag wilt! =D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:40 ]


    Simple, but effective.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk hetzelfde als je vriendinnen.


    Life is full of fake people

    Lay schreef:
    (...)

    Nee, nog niet. Het is een beetje raar om het onderwerp nu opeens naar boven te brengen, dus het kan misschien nog wel even duren.


    Het was gisteren toch? Leg hem gewoon uit dat je spontaan in de stress schoot toen ie het je vroeg en dat je daarom nee zei, maar dat je hem eigenlijk gewoon hartstikke leuk vind. Kortom, de waarheid :Y)

    Ik zou het sowieso niet te lang maken, anders gaat ie op zoek naar een ander.


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon eerlijk zijn. Jongens zijn niet de grote stoere diehards die je denkt dat ze zijn; het zijn net meisjes, maar dan met een groter ego, en de drang om een Alpha-male te zijn. (Welke emoties?)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk inderdaad dat je vriendinnen gelijk hebben. Hij is bang om afgewezen te worden en daarom zegt hij, net als jij, dat jullie 'just friends' zijn.


    Don't find love. Let love find you.

    Mordin schreef:
    (...)

    Het was gisteren toch? Leg hem gewoon uit dat je spontaan in de stress schoot toen ie het je vroeg en dat je daarom nee zei, maar dat je hem eigenlijk gewoon hartstikke leuk vind. Kortom, de waarheid :Y)

    Ik zou het sowieso niet te lang maken, anders gaat ie op zoek naar een ander.


    Hij heeft 't me wel al zeker vijf dagen geleden gevraagd, maar ik zal 't proberen, haha. Dankjewel voor je advies in ieder geval. =D


    Simple, but effective.