• Hey allemaal,

    ik had nooit gedacht dat ik dit topic zo snel al moest maken maar ik moet het nu wel echt even kwijt hier.
    In ieder geval, 5 maanden geleden ontmoette ik de leukste jongen die ik ooit heb leren kennen. Nadat duidelijk was dat we elkaar leuk vonden begonnen we aan een geweldige, bijna perfecte relatie. We hadden dezelfde humor, vertelde elkaar (bijna) alles, we waren heel close en nouja... hij werd een begrip in mijn leven.
    Ik leerde niet alleen hem kennen, maar ook het dorp waar hij vandaan kwam, Volendam. Ik leerde zijn vrienden kennen, die stuk voor stuk echt geweldig waren. Ik leerde zijn familie kennen wat ook geweldige mensen waren. Ik was zo gelukkig met hem, ik ben nog steeds ontzettend gek op hem en ik had ook geen reden om te denken dat hij dat niet was, want onze band werd steeds beter en hij werd steeds aanhaliger.
    En gister opeens... Eerst gegeten. Aan tafel nog leuk gepraat over hoe ik mijn verjaardag daar thuis zou vieren en over het huis dat hij binnenkort gaat kopen. Ik keek aan tegen een prachtige toekomst met hem. We zouden om 8 uur naar een feestje gaan dus we hadden nog een uurtje. Gingen we even op zijn kamer liggen om te praten over ons, wat ik voor hem voel en hoe het tussen ons ging. En opeens was het 'Annick, ik ben niet helemaal eerlijk tegen je'. Ik keek hem aan en hij was aan het huilen. Ik schrok me een ongeluk. Hij drukte me tegen zich aan en zei; 'Ik ben eigenlijk niet meer verliefd op je'. Ik geloofde m'n oren niet. Hij drukte me tegen zich aan en zei dat hij niet meer verliefd op me was? Hoe... wat een combinatie. Hij bleef maar huilen en hij probeerde me nog te zoenen. Ik snapte er helemaal niets van.
    En ja, toen was het opeens uit. Ik heb m'n vader gebeld die heeft me opgehaald. En sindsdien heb ik alleen maar gehuild. Het kwam zo onverwacht. Het ene moment plant 'ie een 'toekomst' met me, het andere moment is het uit. Hoe dan? Hoe kan dit?
    Nouja, ik kan er nu toch niets meer tegen doen. Ik weet in ieder geval dat ik helemaal gebroken ben en ik heb echt geen idee hoe ik het moet oplossen.
    Dat moest ik even kwijt.


    Life is hard and then we die

    Ik heb echt kippenvel.. echt afschuwelijk voor je. Heel veel sterkte.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wat vreselijk voor je! :c
    Heel veel sterkte en hopelijk kun je het zo snel mogelijk verwerken. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sterkte skat! <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh, dat is echt vreselijk vervelend voor je! Heel veel sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ow dat is echt vreselijk voor je, ik hoop dat je snel weer langs hem heen kan kijken. Mag ik wel zeggen dat ik die jongen tog best wel lief vind?
    Doordat hij ging huilen bleek dat hij toch van je hield, als een hele goeie vriend. Hij wou het je volgens mij niet eens vertellen omdat hij je niet kwijt wou. Dit is tenminstte wat ik denk:3
    Wel ik hoop dat je er heel snel over heen komt<3
    Maar misschien kunnen jullie vrienden blijven ?
    Heel veel sterkte een een hele dikke cyberhug<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ow dat is echt vreselijk voor je, ik hoop dat je snel weer langs hem heen kan kijken. Mag ik wel zeggen dat ik die jongen tog best wel lief vind?
    Doordat hij ging huilen bleek dat hij toch van je hield, als een hele goeie vriend. Hij wou het je volgens mij niet eens vertellen omdat hij je niet kwijt wou. Dit is tenminstte wat ik denk:3
    Wel ik hoop dat je er heel snel over heen komt<3
    Maar misschien kunnen jullie vrienden blijven ?
    Heel veel sterkte een een hele dikke cyberhug<3

    Dat bedoelde ik ook met 'Ik vind hem lief' ;3
    Het feit dat hij moest huilen toont aan dat hij wel degelijk om je geeft/van je houd alleen niet op de manier van verliefd zijn.
    Sterkt nogmaals(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is echt vervelend! :( Sterkte!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Lioncourt schreef:
    Dat is echt heel erg vervelend. Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte!


    Life is full of fake people

    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Omnivium schreef:
    Jeetje, dat is echt heel naar voor je... Waarschijnlijk durfde hij het niet eerder te vertellen, maar alsnog is het enorm schrikken voor jou. Heel veel sterkte!

    Instagram schreef:
    Aaw. Veel sterkte. Dit is iets waar je doorheen moet, maar er is altijd een uitweg.
    Gelukkig was hij eerlijk tegen je.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik heb daarnet 2.5 uur met hem door Purmerend gelopen. We hebben over alles gepraat. Het blijkt dat we op ieder gebied klopte, maar dat bij hem het gevoel miste. Maar we hebben ook gewoon over andere dingen gepraat.
    Ik vroeg hem hoe hij ermee omging. Bleek dat hij vanaf het moment dat hij het uitmaakte heeft zitten huilen tot hij in slaap viel, dat hij zondag ook alleen maar heeft gehuild. Vervolgens vertelde hij dat het hem nog nooit gelukt is om niet geforceerd te huilen en dat dit dus eigenlijk heel bijzonder was. Ik moest er bijna zelf van huilen.
    Vervolgens ook gewoon hoe het nu verder moest. Hij wist het niet. Hij wilde me eigenlijk ook niet uit zijn leven kwijt, maar hij moest nu wel want anders zou hij mij valse hoop geven. Hij wil me dus helemaal niet kwijt, hij heeft alleen geen gevoelens meer voor me.
    En hoe raar het ook klinkt, ik denk dat hij gewoon in de war is. Dat hij, ondanks dat hij het ontkent, toch vanbinnen het idee heeft dat het allemaal te snel ging en dat hij daardoor in de war raakte. Ik geef hem de tijd nu, even op zichzelf, daarna zoek ik hem wel weer vriendschappelijk op. En als het echt 'meant to be' was, dan groeien we ook wel weer op die manier naar elkaar toe.


    Life is hard and then we die

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, dat is ook lekker aardig. :')
    Dat hoeft helemaal niet zo te zijn! Beetje flauw om dat te zeggen, net nu ze zo'n liefdesverdriet heeft.

    Ik had haar van te voren al gewaarschuwd toen ze het tegen me vertelde. Natuurlijk het kan goed gaan, maar dit is al vaker voor gekomen.
    Betekent niet dat ik het niet stom vind voor haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik had haar van te voren al gewaarschuwd toen ze het tegen me vertelde. Natuurlijk het kan goed gaan, maar dit is al vaker voor gekomen.
    Betekent niet dat ik het niet stom vind voor haar.
    Als je niet weet hoe de relatie verder is gelopen vind ik niet dat je daar verder over mag oordelen, zeker niet als je me sindsdien helemaal niet meer gesproken hebt hierover.


    Life is hard and then we die

    Jeetje, sterkte!
    Ik heb ook ooit iets soortgelijks meegemaakt. Ik ken het gevoel. Ik hoop dat je er snel bovenop komt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.