• Hey allemaal,

    ik had nooit gedacht dat ik dit topic zo snel al moest maken maar ik moet het nu wel echt even kwijt hier.
    In ieder geval, 5 maanden geleden ontmoette ik de leukste jongen die ik ooit heb leren kennen. Nadat duidelijk was dat we elkaar leuk vonden begonnen we aan een geweldige, bijna perfecte relatie. We hadden dezelfde humor, vertelde elkaar (bijna) alles, we waren heel close en nouja... hij werd een begrip in mijn leven.
    Ik leerde niet alleen hem kennen, maar ook het dorp waar hij vandaan kwam, Volendam. Ik leerde zijn vrienden kennen, die stuk voor stuk echt geweldig waren. Ik leerde zijn familie kennen wat ook geweldige mensen waren. Ik was zo gelukkig met hem, ik ben nog steeds ontzettend gek op hem en ik had ook geen reden om te denken dat hij dat niet was, want onze band werd steeds beter en hij werd steeds aanhaliger.
    En gister opeens... Eerst gegeten. Aan tafel nog leuk gepraat over hoe ik mijn verjaardag daar thuis zou vieren en over het huis dat hij binnenkort gaat kopen. Ik keek aan tegen een prachtige toekomst met hem. We zouden om 8 uur naar een feestje gaan dus we hadden nog een uurtje. Gingen we even op zijn kamer liggen om te praten over ons, wat ik voor hem voel en hoe het tussen ons ging. En opeens was het 'Annick, ik ben niet helemaal eerlijk tegen je'. Ik keek hem aan en hij was aan het huilen. Ik schrok me een ongeluk. Hij drukte me tegen zich aan en zei; 'Ik ben eigenlijk niet meer verliefd op je'. Ik geloofde m'n oren niet. Hij drukte me tegen zich aan en zei dat hij niet meer verliefd op me was? Hoe... wat een combinatie. Hij bleef maar huilen en hij probeerde me nog te zoenen. Ik snapte er helemaal niets van.
    En ja, toen was het opeens uit. Ik heb m'n vader gebeld die heeft me opgehaald. En sindsdien heb ik alleen maar gehuild. Het kwam zo onverwacht. Het ene moment plant 'ie een 'toekomst' met me, het andere moment is het uit. Hoe dan? Hoe kan dit?
    Nouja, ik kan er nu toch niets meer tegen doen. Ik weet in ieder geval dat ik helemaal gebroken ben en ik heb echt geen idee hoe ik het moet oplossen.
    Dat moest ik even kwijt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je niet weet hoe de relatie verder is gelopen vind ik niet dat je daar verder over mag oordelen, zeker niet als je me sindsdien helemaal niet meer gesproken hebt hierover.

    Annick, als je zo wilt beginnen doe ik dat graag met je door middel van PB's. Je weet best waarom ik geen contact meer met je had/wilde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Annick, als je zo wilt beginnen doe ik dat graag met je door middel van PB's. Je weet best waarom ik geen contact meer met je had/wilde.
    Dan vraag ik je hierbij om hier verder niet over te oordelen.


    Life is hard and then we die

    God, mensen zijn zo aardig tegen elkaar. :')
    Gaat dit nog steeds over dat ene? :'D Wat een drama weer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    God, mensen zijn zo aardig tegen elkaar. :')
    Gaat dit nog steeds over dat ene? :'D Wat een drama weer.
    Mitchell heeft wel gelijk dat we dit via PB hadden moeten doen, dus dat houd ik ook liever zo. ;)


    Life is hard and then we die

    Britsanity schreef:
    Wat verschrikkelijk! Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar kan me heel goed voorstellen hoe klote dat voelt. Ik wens je alles toe wat je nodig hebt!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli