• sterkte


    never give up on things that make you smile.

    Nouw ik vond Larry de leukste :(


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vind dit topic best amusant om te lezen, de ondertoon is best interessant als je alles door leest. Maar ja, bovenal: er zijn nog genoeg [Engelse] prinsen hoor, ladies. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 0:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I hate you now.... How dare you say that Larry is the biggest bullshit ever??? Okay, some people are just stupid to say that you and Harry dating but there are also tired, including me, who call you Larry because you're such good friends!! Stop Larry nonsense to call LOUIS! IT IS INTENDED FRIENDLY!! And who says it is not, is just stupid...


    heb ik naar Lou gezonden maar toen wist ik niet van het drama alleen van die tweet(las ik in hitkrant)


    "What's the fun of making sence?"

    Ik ben als Larry shipper (Bromance, geen romance) best geschrokken van deze tweet. Ik geef Louis groot gelijk, maar ik vind deze reactie wel iets té.
    Daarnaast snap ik dat Larry de relatie van Louis en Eleanor in de weg zit, maar daarom ga ik niet stoppen met het shippen. Echter, ik zal nooit haat naar Eleanor sturen, of tegen louis zeggen dat zijn relatie een cover-up is, zoals sommige mensen wel hebben gedaan. Ik weet ook dat zijn relatie geen cover-up is.
    Wel vind ik het jammer dat de Larrymomentjes in interviews enzo steeds minder worden:(

    Dat moest ik allemaal even kwijt:)
    Ps. Ik ga door deze drama ook niet stoppen met het schrijven van Larry/andere bromance verhalen, zoals sommige wel doen.


    Be Your Own Anchor

    Hate me all you want, but I'm dying! (':



    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Lilia schreef:
    Soms gaan shippers echt te ver. Het is wel goed dat hij dat zei. Maar ik denk wel dat dat meisje nu met hart problemen op de intensive care ligt...

    ^lol
    maar hij had het wel iets aardiger kunnen zeggen, of zoals sommigen hier al zeiden; hij had haar beter niet gementioned. Het is niet eerlijk dat zij nu al die haat krijgt.


    Save me from myself.

    Curlies schreef:
    Larry = Best Friends


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Louis gaat te ver. Ik snap dat die geïrriteerd is over het feit dat er over Larry dit en Larry dat wordt gezegd, maar als ik die tweet van Louis zou krijgen zou ik echt zitten van: ... O_O
    'Moet ik blij zijn dat die me tweet, of moet ik mezelf haten dat Louis zo tegen me praat?'


    Pretty is just a pretty word.

    Kaller schreef:
    Als ik 'Larry' zeg, ben ik dan de enige die ze ziet als best friends en niet als in love? Maar oke, ik vind dat hij groot gelijk heeft. Eerst was het nog wel leuk, maar nu worden de Larry shippers té overdreven.


    "We accept the love we think we deserve."