• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hoe beginnen we? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aoife Serena Keant
    Ik zit zuchtend in de auto en kijk even sip als deze top stilstand komt. Ik kijk mijn broer even verdrietig aan en zwaai. Het was niet mijn echte broer, mar mijn stiefbroer.. Ik geef hem een knuffel en stap uit. Ik pak mijn koffer uit de achterbak en sleep hem eenstukje over de grond. Dat de doe ik ook met mijn andere koffer en ik hang mijn weekend tas over mijn schouder. Ik zucht en zwaai nog en keer naar hem via de achteruit kijk spiegel. Daarna loop ik weg bij de auto. Daar ging ik dan. Niet dat ik er zo een zin in had, maar ik moest wel. Ik was er nu al en mijn stiefbroer was weggereden. Dus tenzij ik terug wou lopen kon ik niet anders. Ik trek mijn koffers achter me aan, maar helaas ben ik niet zo sterk. Dit moest er zo dom uitzien vanaf een afstandje.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Woesjjj.]

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik sleepte mijn koffer over de weg heen. Ik had geen taxi geregeld, omdat ik zoveel dingen had om in de pakken thuis. Waarom moesten we hier eigenlijk heen? Normaal vond ik het geweldig om naar een ander land te reizen, maar hier waren best veel winkels en dat haat ik zo'n beetje.
    Ik mompelde stomme dingen. Ik zag het huisje in zicht komen en rende het laatste stukje naar de deur. Die stond open en ik liep naar binnen, naar de woonkamer, naar waar de lijsten hingen volgens de brief. Ik fronste even toen ik de kamerindeling zag. W.t.f, ik moet met een jongen op de kamer, net zoals de anderen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson.

    "Bel me, sms me-" "Jahaa..." zeg ik en doe de auto deur dicht.
    Ik zie een meisje staan en er rijdt net een auto bij haar vandaan.
    "Nou, doei Chrissie." zegt mijn ma en ze rijd weg. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ze bleef maar praten, Chris dit, Chris dat; Trek je elke dag schone kleren aan? Wel om de dag douchen hé; Kam je haar; Wees beleefd. Aaarg, ik werd er gek van. Ik til mijn koffer een stukje mee en zet hem dan neer, waarna ik erop ga zitten. Ik heb nog geen zin om naar binnen te gaan. Ik kijk wat om me heen. Eigenlijk moet ik wel wat energie kwijt, maar ik wil geen verkeerde indruk krijgen op de andere mensen hier. Uitendelijk besluit ik naar binnen te gaan richting de woonkamer, waar ik een ander meisje aantref dan die wie net buiten stond. Die staat namelijk in de gang volgens mij. Ohnee, ze sleept met haar koffer, eigenlijk wilde ik helpen maar ik was te nieuwsgierig om met wie ik in de kamer zou komen. Ik kijk op de lijst.
    "Met een meid op de kamer?" vraag ik dan hardop. "Als ze knap is." zeg ik en wenkbrauw wiebel even naar het meisje naast me.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aoife Serena Keant
    Als ik eindelijk mijn koffer in de buurt van het huisje heb til ik ze met heel veel moeite naar binnen en zette ze neer in de woonkamer. Waareen meisje en een jongen staan. Ik kijk even om me heen en laat mezelf zuchtend op de grond zakken. "Hallo." Zeg ik vrolijk en glimlach even. "Ik ben Aoife." Zeg ik nog altijd even vrolijk en gaweer rechtop staan. Ik vond het nu al niet leuk hier. Maar dat kon ook komen doordat thuis alles ietje groter was, maar ook knusser. Ik haal mijn hand even door mijn haar en steek mijn hand naar het meisje uit. Ja, ik kan er maar een tegelijk een hand geven. Ik trek met mijn andere hand mijn shirtje even recht.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik keek naar het meisje wat zich voorstelt als Aoife en ik schudde haar hand.
    'Ik ben Allison,' fronste ik, 'dus jij bent ook "zo'n raar dier", zoals ze bij mij thuis zeggen?' Ik keek vragend naar haar en zette mijn koffer even neer.
    Ik keek even opzij naar de jongen en lachte zachtjes wanneer hij 'als ze knap is' zei. Ik grinnikte en vroeg: 'Jij bent dus Christian?'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:07 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik had stukje aangepast! ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ookk!]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kijk naar Aoife. Ik knik even op de vraag van Allison.
    "Dan zit ik met jou in een kamer." zeg ik en spring tussen de twee meiden in om Allison een hand te geven.
    "Christian is de naam. Maar zeg maar Chris." zeg ik met een knipoog en schudt haar hand even wild. "Maar je mag ook wolfje zegen hoor." zeg ik met een wenkbrauw wiebel. "Het is beiden goed." zeg ik glimlachend en kijk even met puppy ogen.
    "Je snurkt niet hé?" vraag ik dan snel en laat haar hand los. Ik geen Aoife ook een hand.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aoife Serena Keant
    Ik kijk haar even raar aa, maar knik dan. "Ik umh... ben een Lynx." zeg ik een beetje trots en draai een rondje. "Zou je niet zeggen he?" Lach ik erahteraan. Ik pak de lijst uit dehandenvandejongen die er staat en kijk er even op. Bradley. Dat wasnog geeneens zoeen verschrikkelijke naam. Wacht, het was een jongensnaam. Ik slik even en knik een beetje. Het zal wel. Mooi niet dat ik met een onbekendejongen op de kamer sliep. Dat konden ze vergeten. ik kijk beidde nog even aan en hou mijn hoofd schuin. Dejongen geeft me een hand. Het feit dat hij zo druk is laat me grinnken. "Ik mag jou wel." Zeg ik lachend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Faal ik keek verkeerd Sorry ik pas alles even aan :3 Ik typte de verkeerde naam in.]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik kijk even naar Christian en lach zachtjes dat hij zou druk is. Ik schudde mijn hoofd op zijn vraag.
    'Neeh, ik snurk niet nee, jij ook niet, toch?' grinnik ik en gaf hem een hele zachte stomp, een plagende. Ik kijkt naar Aoife.
    'Ik ben een rode panda,' giechel ik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Ik mag jou ook wel." zeg ik tegen Aoife. Dan richt ik me op Allison terug. "Ik snurk niet nee." zeg ik met een verontwaardigde toon waarna ik lach. Ik doe mijn hoofd een beetje schuin en hang mijn tong een beetje uit mijn mond. "Man, ik probeer schattig te kijken. Zeg het als ik dat doe." zeg ik dan. Ik haal mijn tong even over mijn piercing en kijk de kamer rond. Ik pak de lijst weer terug uit Aoife haar hand en kijk erop. "Valt het jullie ook op dat het steeds jongen, meisje is?" zeg ik en draai de lijst om waarna ik die recht voor Allison haar neus houd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    'Ja, eigenlijk wel,' frons ik en kijk naar de lijst, die ik even over pak. 'Behalve die docenten. Dat zijn twee meisjes, of niet? Uh, vrouwen, bedoel ik.'
    Ik kijk naar Christian en frons. 'Misschien om de band tussen meisjes en jongens op te wekken?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.