• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Allison Doutore, rode panda.

    [Haha, ik ook XD. Over 10 minuutjes reageer ik wat later, want ik moet zo naar bedd.]

    Ik lach even en ga achter hem staan, waarna ik met mijn handen zijn heupen zacht vast pak en begin te trekken, tot hij weer naar binnen vliegt en we op de grond vallen. Ik lach even en kijkt omhoog naar hem.
    'Niet meer doen kleine jongen, dat is gevaarlijk,' zeg ik plagend en grappend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kijk Allison lachend aan.
    "Ja mamma, ik zal het niet meer doen mamma." grijns ik en sta op, dan steek ik mijn hand naar Allison uit. "Eigenlijk was het best leuk." zeg ik en draai me naar het raam toe.
    "Dat wil ik nogmaals doen." zeg ik terwijl ik rustig naar het raam loop. Ik zet mijn handen al op het venster.

    [Ik reageer nu ook trager, zit op me ds namelijk ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Christian helpt me omhoog en ik lach wanneer hij zich weer naar het raam draait.
    'Neeeh! Niet doen!' lach ik en spring op zijn rug. 'Weg daar!' grinnik ik en trek hem met mijn armen weg bij het raam.

    [Jup, ik moet naar bed haha. Ik zal op mijn telefoon verder gaannn.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach en laat me door Allison meetrekken. Met een snelle beweging draai ik me om en leg mijn handen op haal heupen.
    "Wanna do the, chachacha?" vraag ik terwijl ik mijn heupen heen en weer doe bij iedere 'cha'.
    Ik schudt lachend mijn hoofd en laat Allison langzaam los. Dan ga ik op de grond liggen, op mijn rug en maak met gemak een bruggetje van mezelf.
    "Now am I the Londen tower bridge." zeg ik lachend en kijk Allison ondersteboven aan.
    "Halloo," glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik lach en ga ophem zitten. Eigenlijk niet, want ik bleef in de lucht zitten.
    'ik ben de auto!' Giechel ik. 'You're funny, mister Everson!' Lach ik naar hem.

    (dit typt slooooom.)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach en laat me zakken, waarna ik Allison haar been pak en haar uit balans breng, waarna ze op mijn buik terecht komt. "Aw." zeg ik met een kreun van het plotselinge gewicht en ik begin te lachen. "Dank je, mis... Allison Pandabeertje." zeg ik dan en kijk naar haar. Ik veeg mijn haar voor mijn ogen weg zodat ik haar aan kan kijken. Ik prik even in haar zij en trek speels een wenkbrauw op.

    [Eigenlijk is Chris net een kleuter xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik grinnk en maak een raar beweginkje wanneer hij in mijn zij prikt met zijn vinger. Ik pruk hem plagend terug in zijn borst.
    'kleine jongen, je prikt me,' grinnik ik en prik hem eens in zijn buik, 'dus ik doe lekker terugg!'

    (ja echt hea. Xdd. )


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Iek." piep ik lachend wanneer Allison me tot twee keer toe terugprikt. Ik pak haar handen en trek haar van me af, waarna ik op háár ga zitten, met mijn knieën aan de weerzijden van haan buik, op de grond.
    "Pandabeertje, is stout." lach ik en begin haar te kietelen. Dan spring ik van haar af en ren de kamer door, waarna ik op mijn hoogslaper spring en me onder de dekens verstop. Ik lach luid en hou de dekens vast. Ik trek ze los en wikkel me er helemaal in. Ik vergeet dat ik in een hoogslaper lig en val met een harde bonk op de grond.
    "Au..." klinkt het dof door de deken heen, waarna ik weer lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik lach wanneer hij zich op me neernestelt en vervolgens door de kamer rent. Ik blijf maar lachen, zeker als hij onder de dekens kruipt op de hoogslaper, en daarna naar beneden viel.
    'awhh!' Roep ik en ik kniel naast hem neer, waarna ik de dekens van hem af wikkel. 'gaat ie?' Ik grinnik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (kmoet slapen :( zie je morgenn :3333)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik grijns naar Allison.
    "Ofcourse gaat het goed, pandabeertje." zeg ik en die een pluk haar achter haar oor. Dan lach ik en kom onder de dekens vandaan. Ik pak ze op en gooi ze op het bed. Dan loop ik, redelijk mank door de val, naar het midden van de kamer en ga, letterlijk, op mijn handen staan.
    "Kijk, ik sta op mijn handen." zeg ik dan en kijk tussen mijn benen door naar Allison. Ik hang mijn tong uit mijn mond en maak een koprol, dan blijf ik op mijn rug liggen en staar naar het plafond, precies naar de scheiding van Allison's kant naar de mijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tot morgen :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik plof naast hem neer en ga liggen, nu lig ik met mijn hoofd op zijn buik. Ik giechel even zachtjes.
    'Meestal ben ik verlegen, maar nu ben ik dat niet,' zeg ik verbaast, 'misschien wordt het éééécht een leuke tijd met jou.'
    Ik kijk naar hem, recht naar zijn ogen.

    [Meh, straks naar schoool.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik glimlach naar Allison. "Ik doe wat met mensen volgens mij," zeg ik lachend en beweeg mijn hoofd even zodat mijn haar voor mijn ogen weg gaat.
    "Ja, we gaan zeker een leuke tijd hebben." zeg ik dan en probeer rustig te blijven liggen, met veel moeite krijg ik dat voor elkaar. Ik ga even met mijn tong over mijn piercing.
    "Ik heb een tatoeage, wil je hem zien?" vraag ik dan en kijk richting Allison.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik knik, ik vind tatoeages altijd best wel mooi. Ik ga rechtop zitten en kijk vragend naar hem.
    'Ik vind tatoeages cool, laat maar zien,' zeg ik en blijf hem in de ogen kijken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.