• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aoife Serena Keant
    Hij pakt de lijst weer terug en ik wil hem nog terug grijpen, maar besluit het te laten zitten. Ik sla mijn armen over elkaar en knik. "Daar zullen ze vast een goede reden voor hebben." Zeg ik rustig en haal mijn schouders op. Ik krijg de neiging om achter mijn oor te krabben. Dat had ik heel vaak. Als ik het dan deed lachen mijn ouders me uit, waar ik dan weer boos om werd. Ik had het ook op school gedaanenwerd er best wel door gepest. "En anders mogen we vast welwisselen, als we het echt niet leuk vinden." Lach ik en begin nu toch echt achter mijn oor te krabben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Christian Everson

    Ik lach even naar Aoife.
    "Ik ga het wel leuk hebben denk ik met Allison." zeg ik en kijk haar aan.
    "Is het niet, Allison?" zeg ik, haar naam spreek ik expres wat langzamer uit. Zonder na te denken sla ik een arm om haar schouder heen, hij hangt er losjes overheen. Ik kijk naar Aoife.
    "En... Wat vinden jullie van Wolven?" vraag ik dan breed glimlachend en veeg mijn haar wat voor mijn ogen weg, zodat die zichtbaar zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik grinnik even. 'Jaa, we gaan een leuke tijd hebben. We maken er het beste van.'
    Ik kijk even op bij het woord wolven en kijk naar hem. 'Wolven? Dat vind ik prachtige dieren,' giechel ik. Ik kijk even naar Aoife en giechel even omdat ze achter haar oor krabt. Ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Zo waren we gewoon.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gemma Ninne Fletcher

    Met een glimlach kijk ik toe hoe de nieuwe leerlingen langzaam arriveren. Morgen zal de training al beginnen. Ik schoof een puk haar achter mijn oor en ging verder met de leerlingen te bestuderen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:44 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aoife Serena Keant
    Ik denk even na e pak mijn hand met mijn andere hand vast zodat ik ophou met krabben. "Wolven zijn wel leuk. Vroeger als we naar de duirentuin gingen kon ik uren naar de wolven kijken. En dan vond ik het meestal zielig dat ze in een kooi zaten." Zeg ik nog stees nadenkend en slik even.Ik moest mezelf echt inhouden. Ik vroeg me ook af wanneer wede docenten zouden ontmoeten. Ik lach even naar zowel Chris als Allison. Ik kon mezelf in dit soort situaties echt wel voor me kop slaan, maar dat deed ik niet. Dan leek ik namelijk nog dommer. Toch krab ik soms nog even.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Christian Everson

    "Dan hebben jullie geluk, ik ben een wolf!" zeg ik en spring even op en neer. "Vandaar de bijnaam; Wolfje?" zeg ik breed glimlachend. Oké, ik moet echt rustig blijven. Ik heb mijn arm nog om Allison heen.
    "Ik vind de rode panda ook wel leuk." zeg ik dan en geef even een kneepje in haar schouder. Ik moet echt naar beneden kijken, niet heel erg maar wel een beetje. Waarom ben zou niet gewoon 170cm of zo."Met hoeveel zijn we eigenlijk?" vraag ik dan en kijk de meiden aan.
    Ik kijk even naar Aoife die achter haar oor krabt, het is de normaalste zaak van de wereld en ik ga haar daarop niet veroordelen. Ik doe het zelf ook wel eens.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overexposed schreef:
    Gemma Ninne Fletcher

    Met een glimlach kijk ik toe hoe de nieuwe leerlingen langzaam arriveren. Vandaag zal de training al beginnen. Ik schoof een puk haar achter mijn oor en ging verder met de leerlingen te bestuderen.


    [* Morgen begint de training (:.]

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik bloos even kort omdat hij zei dat hij rode panda's ook leuk vind. Ik kijk omhoog naar hem. Gosh, hij was lang.
    'Met zijn zessen.' Ik kijk bedenkelijk. 'Inclusief de docentjess. Zullen we onze kamers gaan bekijken?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aoife Serena Keant
    "Wel nu zijn we met zijn drieen, maar aan de lijst te zien zijn er in totaal 6 van ons. Zolas Allison alzei" Zeg ik trots. Er waren er niet zo heel veel als wij. Wat ons speciaal maakte. "En ja,wolvenzijn leuk." Mompel ik nog na terwijl ik de lijst beter bekijk. Ik spitz mijn oren even. "Horen jullie dat je ook?" Vraag ik een beetje afwezig en haal mijn hand een paar keer over mijn oor. Het geluid was gelukkig aweer weg en ik kijk weer omhoog. Ik hader werkelijk nog nooit zoveel last van gehad als nu. "Ja, dat is goed." Zeg ik op haar vraag of we de kamers gaan bekijken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    | Woops, aangepast hoor (: |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Christian Everson

    "Nee, ik hoorde niets. En ja, ik wil wel kamers bekijken hoor." zeg ik en kijk Allison aan met een glimlachje. Dan kijk ik de woonkamer rond. Ik sla mijn andere arm om Aoife heen en trek ze door de brede deur. "Zo dames, hier naar boven dan maar." zeg ik en loop met ze richting de trap. 'Oh, dank u heer.' denk ik met een brede glimlach.
    Ik zet rustig een voet op de eerste trede.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Bereid je maar voor, want Chris is echt gek xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    [Ik bereid me al voor hoor XD -doet kousen, wanten, een muts, handschoenen en een sjaal om en een vuurbestendig pak-]

    'Ik hoorde ook niets,' zei ik even als antwoord of Aoife, 'dank u, heer Everson,' grinnik ik. Zijn achternaam had op de lijst gestaan.
    Ik ga onder zijn arm vandaan en zigzag springend naar boven. Op zulke momenten moest ik gewoon even druk zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach even als ze mijn achternaam zegt. Dan laat ik Aoife los en ga net als Allison, zigzaggend de trap op.
    Boven maak ik lachend een koprol en zit op de grond om even bij te komen van de rol die ik maakte. Ik kijk wat onnozel om me heen en sta dan op. Ik krap even op mijn achterhoofd en kijk Allison aan. "Welk kamernummer hadden wij?" vraag ik dan en kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik haal mijn schouders op. '1 volgens mij?' grinnik ik en pak zijn pols vast. Ik trekt hem de kamer in, die best wel mooi was. De ene helft was hemelsblauw, mijn kant van de kamer en de andere kant was de lievelingskleur van Christian.
    'Awh, dit ziet er echt heel leuk uit,' giechel ik, 'toch?' Ik kijk vragend naar Christian, wat hij ervan vindt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Het ziet er heel leuk uit!" zeg ik en kijk naar mijn helft die zwart is met felrood. "Ze hebben het gewoon opgesplitst. Wat leuk!" zeg ik en spring op de hoog slaper waarna ik er weer net zo hard vanaf spring en op handen en voeten op de grond terecht kom.
    Ik spring naar het raam en open die, waarna ik het met mijn halve lichaam uit ga hangen. "Hallo, mensen!" schreeuw ik en hang naar voor terwijl ik met mijn handen de stenen van het huis aanraak. Ik kom echter niet meer terug.
    "Ehm, Allison?" roep ik dan. "Beetje hulp?" vraag ik terwijl ik veel moeite doe om terug te komen.

    [xD zie het al voor me dit.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.