• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kijk Blake met een scheef gehouden hoofd aan.
    "Kamer twee is tussen kamer drie en een." zeg ik dan met een brede glimlach. "Oh, ik ben trouwens een wolf... een zwar-te." zeg ik langzaam, dan spring ik weer even op. "Man, ik heb het koud. Allison, verwarm me!" zeg ik en sla mijn armen om haar heen. "Jaaaaahh, lekker..." zeg ik alsof ik geniet en glimlach breed.
    "Jou kamer is naast de onze," zeg ik dan en kijk naar Blake. "Oeh, ik laat je onze kamer zien!" zeg ik en pak Blake zijn arm vast en wil hem meetrekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik lach zacht wanneer Christian zijn armen om me heen slaat en ik giechel. Ik kijk naar Blake, mep pijnloos Christian's hand van zijn arm en grinnikt.
    'Chris, doe hem geen pijn op zijn eerste dag,' frons ik. Ik stak mijn hand uit naar Blake en wenkte er zachtjes mee, alsof hij zijn hand in die van mij wil leggen zodat ik hem mee kan nemen met Christian.
    'Dat moet je met stijl doen,' giechel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Dammmh! Ik moet eten!]

    Blake Dillon White, Pool vos.
    'Kamer twee is tussen kamer drie en een,'zegt Christian met een brede glimlach,'Oh, ik ben trouwens een wolf... een zwar-te,' zegt hij langzaam. Denkt hij dat ik dom ben? Ik versta hem ook als hij snel praat hoor.
    'Man, ik heb het koud. Allison, verwarm me!' Roept hij. Ja, ze zijn echt "vriendje en vriendinnetje" ik weet het nu zeker.
    'Jouw kamer is naast de onze,' zegt hij dan,'Oeh ik laat je onze kamer zien!' Hij trekt aan mijn arm, maar ik hou stand.
    'Ik volg,' zeg ik rustig en ik trek mijn arm los.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik verzin er wel wat op :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Christian Everson

    "Dat moet je in stijl doen." zeg ik haar na en steek mijn tong even uit. Ik wil Blake weer vastpakken maar hij trekt zijn arm los. Ik haal mijn schouders op en ren richting binnen.
    "Hierheen!" roep ik en ren het huis is, waarna ik meteen naar boven schiet. Ik kijk achterom en zie ze nog niet, ik ga Allison en mijn kamer in en pak mijn sweater die ik aantrek. Ik doe de capuchon over mijn hoofd en loop naar buiten waarna ik in een handstand tegen de muur ga staan wachten op Allison en Blake. Ik kijk de gang wat door en lach, het ziet er grappig uit alles zo ondersteboven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik kijk even naar Blake's blik. Zou hij denken dat ik en Christian vriendje en vriendinnetje zijn? Ik zucht even en lijk een beetje somber, maar ik probeer niets te laten merken. Ik kijk naar Christian en giechel kortaf.
    'We komen eraan Chris,' grinnik ik en wenk Blake rustig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold

    Met een klap valt mijn koffer uit de achterbak van de taxi. 'Damn,' fluister ik zachtjes, terwijl ik de koffer naar de deur van het mijn toekomende huis sleep. Nadat ik op de deur heb geklopt zonder een reactie te krijgen zet ik mijn schouder ertegenaan en merk dat hij open is. Licht aarzelend loop ik naar binnen, wat verbroken wordt door mijn koffer die een piepend geluid produceerd doordat een wieltje is afgebroken. 'Eh, hallo? Sorry dat ik laat ben!' roep ik zachtjes door de hal.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 10:20 ]


    •

    [Ik ben er zaterdag waarschijnlijk niet. Heb een verjaardag van mijn nichtje. Van 14.00-18.00 ofzo]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roseline Catherine Brennan
    Nadat een aantal leerlingen zijn aangekomen loop ik naar binnen. Ik speel met een plukje haar en haal dan een asperientje. 'Stomme koppijn ook,' mompel ik. Nu maar hopen dat dat wegbleef de komende maanden.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bradley Damon MacGreggor
    Zuchtend keek ik naar het gebouw toen ik uit de auto was gestapt en had al bijna direct mijn capuchon over mijn hooft getrokken -een rare gewoonte van me- en ontwijkte de hand van mijn moeder die hem weer omlaag wouw trekken en toen dat niet lukte een diepe zucht slaakte. 'Laterz' zij ik voordat ze iets kon zeggen om vervolgens mijn tas over mijn schouder te tillen en naar binnen te lopen


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Dillon White, Pool vos!
    Ik kijk naar Allisons wenkende vinger, ik haal mijn schouders op en volg haar. We gaan het huis binnen, naar boven. Dan zie ik die Chris tegen een muur staan. Op de kop. Maffe jongen.
    'Doe je dat altijd?' Vraag ik hem. Ik buk me een beetje om dichter bij zijn gezicht te komen. Maar ik wacht niet op antwoord.
    'Welke kamer?' Vraag ik aan Allison, die achter me staat. Ze heeft een glimlachje rond haar mond. Zo eentje waar je kriebels van krijgt.
    Ik huiver.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Bovenaan de trap zijn zacht een paar stemmen te horen, 'welke kamer?' hoor ik een jongensstem vragen aan iemand anders. Ben ik gelukkig niet de enige die te laat is aangekomen, waarbij een zachte glimlach rond mijn lippen speelt. Achter me hoor ik de deur open gaan en wanneer ik me omdraai zie ik een knappe jongen met donkerhaar binnenlopen.
    Nog steeds proberend mijn koffer in evenwicht te houden steek ik mijn hand op en glimlach kuiltjes in mijn wangen. 'Hai! Ik ben niet de enige die laat is zo te zien, mijn naam is Chloe!'


    •

    Blake Dillon White, Pool vos!
    Ik hoor mensen praten onderaan de trap. Ik kijk Allison en Chris even aan en steek dan mijn hoofd om de hoek. Ik zie een meisje staan met volle blonde krullen. Het haar glinsterd in het zonlicht.
    Achter haar, nog nouwelijks binnen staat een jongen. Hij heeft zwart haar en is gespiert. Ik denk aan mijn zielige hoeveelheid spieren, ik ben jaloers. Met een blik op Allison en Chris loop ik weer naar beneden.
    Vandaag even contact maken, en daarna langszaam op de achtergrond gaan, dat is mijn plan.
    'Hoi, ik ben Blake,' zeg ik tegen het meisje.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Net nadat ik mijn naam heb gezegd tegen de gespierde jongen met het donkere haar komt er een kleinere jongen met blond haar de trap afgelopen. De lichte glimlach op zijn gezicht werkt aanstekelijk en opnieuw steek ik mijn hand lichtjes op, 'hallo, ik ben Chloe! Heb jij enig idee naar welke kamer ik moet?' vraag ik er grinnikend achteraan.
    Vlug veeg ik een pluk haar uit mijn gezicht en glimlach licht verlegen.


    •

    Blake Dillon White, Pool vos!
    Het meisje veegt een pluk blond krullend haar uit haar gezicht en glimlacht.
    'Chloe? Chloe Gold?' Vraag ik, ik grijns. Volgens mij heb ik mijn kamergenootje gevonden.
    'Wij delen een kamer, blijkbaar. Geen meisjes bij meisjes, ik snap ook niet waarom. Kamer 2,' zeg ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.