• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kom overeind en merk dat Allison weer recht in mijn ogen kijkt, het geeft me een lichtelijk ongemakkelijk gevoel. Ik pak de onderkant van mijn sweater en trek die dan uit. Anders kan ze hem niet zien, wat je kan die mouw niet helemaal tot over je schouder omhoog stropen.
    Ik draai mijn arm naar Allison toe. "Eigenlijk moet ik dat voorstellen," glimlach ik trots naar de tatoeage.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik kijk naar de tattoo. 'Wauw, die is echt heel mooi!' zeg ik enthousiast als de reactie op de tattoo. Ik breng mijn hand er zachtjes heen en ga voorzichtig over de tattoo heen.
    'Ik heb nog nooit aan een tattoo gevoeld, doet het pijn?' vraag ik.

    [Yeh, ik moet nu dus weg XD. Kzie je vanmiddag :3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ze gaat met haar hand over de tatoeage en vraagt dan of het mijn doet, het laat me even lachen.
    "Nee joh, gekkie. Alleen in het begin als hij er net zit is je huid nog wat gevoelig, maar ik heb hem nu drie maanden en ik voel niets meer." zeg ik en ga even met mijn hand over de tatoeage. Ja het is een mooi ding, en ik ben er trots op. "Ik heb er zelf voor moeten sparen, hij was hondervijfenzeventig euro." zeg ik dan. Ja, die krengen zijn dúúr.

    [Tot vanmiddag :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore, rode panda.

    'Hoelang heb je er wel niet voor gespaard?' vraag ik verbijsterd en ik kijk naar Christian. Ik laat mijn ogen even afdwalen naar de tatoeage. God, het is echt een mooi ding. Ik laat mijn hand er kort opliggen en houd mijn hoofd even schuin.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik begin gewoon dat ik arriveer]

    Blake Dillon White, pool vos.
    Ik stap uit de taxi. En pak mijn koffers. Het zijn eigenlijk twee middelgrote rugzakjes. Zoveel spullen heb ik niet.
    In de blauwe rugzak zitten mijn kleren. Een paar t-shirts en een paar vesten en joging broeken. In de rode, de iets kleinere zitten mijn persoonlijke spullen. Zoder kan ik niet leven.
    Het belangrijkste in de rode rugzak is waarschijnlijk mijn aantekeningen boekjes. Meiden noemen het een dagboek. Ik schrijf er altijd in wat ik voel, wat ik vind en wat mijn gedachten zijn. Als mensen dit boekje zouden lezen... Ik haal mijn schouders op. Wat boeit me hun emoties ook.
    Nog iets belangrijks in mijn rode rugzak is mijn set penselen. Zonder die dingen zou ik niet kunnen leven. Dan begin ik met lopen. De taxi achter me rijd langzaam weg.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik moet nu weer weg. Ik zit eigenlijk illigaal op de comp. -op school- Dag dag, tot morgen!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Wieh, ik ben thuis x).]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (yay, ik ben weer thuis^^ eindelijk.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gaat mijn personage nu naar "het leer-huis" of gewoon naar huis-huis, van moeder en vader enzo. Cx Ik moet nu gaan.
    Tss, zonet zat ik dus "illigaal" op de comp, en mijn lerares zei boos tegen me: 'Myrthe? Wat doe je?' Ik zei: 'Leerwerk,' EN ZE GELOOFDE ME! Maar ik moest wel stoppen... ._.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik dacht na.
    "Hmm, anderhalf jaar?" zeg ik dan schouderophalend. Ik hoor buiten een auto wegrijden en spring overeind, ik wankel even kort op mijn benen en ren dan naar het raam.
    "Er is een nieuwe!" roep ik blij en maak -nu wel- een handstand en kom weer op mijn voeten terecht waarna ik Allison haar hand grijp, aar omhoog trek en naar beneden trek. Dan neem ik haar mee naar buiten.
    "Hooi!" roep ik enthausiast naar de jongen en sprign op hem af. "Oeh oeh, wat voor dier ben jij?" vraag ik breed glimlachend en kijk hem aan. Ik kom nu pas tot de conclusie dat k mijn sweater nog uitheb. Snel sla ik mijn armen voor mijn bovenlijf en kijk Allison even lachend aan.
    'Dom, dom, dombo!' gaat er door mijn gedachten. Ik begin te lachen en spring op en neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oeps, reactie gemist]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:53 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Ik frons mijn wenkbrauwen als er een enthousiaste jongen op me af komt rennen, zijn bovenlichaam ontbloot. Verbaast kijk ik naar zijn gezicht. Snake bites.
    'Hooi!' Roept hij dan,'Oeh oeh, wat voor dier ben jij?' Volgt al snel. Ik wordt moe van hem. Hij kijkt om en ik zie een tweede mens staan. Een meisje deze keer. Ik zie de jongen naar haar glimlachen. En daarna begint hij op en neer te springen. Mijn wenkbrauwen gaan mogenlijk nog verder omhoog.
    Nieuw reccord.
    'Hoi, ik ben Blake,' zeg ik. Ik probeer netjes te zijn. Het is beter als ik niet te veel opval,'Pool vos,'voeg ik er aan toe.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore, rode panda.

    Ik lach even naar Blake. 'Ik ben Allison en mijn vriend hier is Christian.' Ik grinnik even en kijk naar Blake. Wauw, hij is echt schattig. 'Ik hou van vossen, ikzelf ben een rode panda. Sorry, we zijn nogal druk omdat Chrissie hier steeds uit het raam wilde.' Ik zeg het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon White, Pool vos.
    'Ik ben Allison en mijn vriend hier is Christian.' Allison grinnikt even. Zijn ze vrienden of "vrienden". Ach wat maakt het ook uit.
    'Ik hou van vossen, ikzelf ben een rode panda. Sorry, we zijn nogal druk omdat Chrissie hier steeds uit het raam wilde.' Ze zegt het op een serieuse toon.
    'Tja, iedereen wil nou eenmaal graag uit het raam klimmen,' zeg ik. Ook serieus. Ik grijns naar haar. Hopelijk maak ik zo een goede eerste indruk. Tijd om me af te zonderen.
    'Weet jij waar ik kamer "2" kan vinden?' Vraag ik dus maar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.