• Hey allemaal!

    Ik zit al jaren met een verhaal, maar ik durfde het nooit te laten lezen. Ondertussen is het helemaal af, maar ik heb nog wat hulp nodig voor ik het hier online zet. Jeweetwel, laatste puntjes op de i en zorgen dat het toch een aantrekkelijk verhaal wordt. Ik wilde eigenlijk iemand vragen die veel verhalen leest hier op Quizlet, die me een aantal goede tips kan geven en die eigenlijk wel tegen een heftig verhaal kan.

    De reden dat ik dit niet vraag aan een bekende, wordt je vrij duidelijk als je het verhaal leest ;)

    Als er een aantal mensen zouden zijn die mij hiermee kunnen helpen, zou ik jullie enorm dankbaar zijn!!

    Dankje (flower)
    Daisy


    Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

    Ik wil wel helpen.......
    Hoeveel hoofdstukken zijn het? En hoelang zijn die hoofdstukken?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zou je op zich wel willen helpen, maar je wilt het niet vragen aan een Betareader?

    Wat is het voor verhaal, en hoe lang is het ongeveer? =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Indeed, beta's zullen je goed en zeker weten helpen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    hahaha een wat?
    Eigenlijk heb ik geen idee wat een betareader is (A)


    Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

    Oh, je bent nieuw op de site? =)

    Een betareader is een Q lid die de 'taak' heeft mensen te helpen met schrijven ed, een volledige beschrijving valt vast wel ergens te vinden. Ze staan tussen de Crewleden, en hun naam wordt paars gekleurd. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bètareaders zijn hier op deze site om dus, zoals jij graag wilt, de verhalen van mensen na te kijken op spelfouten en grammaticafouten, maar ook op verhaallijn, schrijfstijl, noem het maar op. Ze geven tips voor je schrijfstijl en leggen veelgemaakte foutjes in de tekst aan je uit. Je kunt je tekst dus gewoon laten bètareaden door de bètareaders op Quizlet. (:
    Ik zou eigenlijk 'we' moeten zeggen in plaats van 'ze', maar ik ben bang dat het een soort gewoonte is geworden in de loop der jaren. D:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:36 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.