• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Dawn

    Ik keek bewonderend naar haar danspasjes. Het zag er best cool uit eigenlijk. 'Jij hebt vast Russisch bloed,' zei ik met een flauwe glimlach. 'Het maakt mij trouwens niet uit dat je kan voetballen. Ik kan ook niet dansen. Ik kijk wel van die talentenjachten met dansen, dat er mensen afvallen en zo. Dat is best grappig alleen breken ze hun tenen vaak als ze salto's doen.' ik streek even een rode lok achter mijn oor. Ik klonk vast raar, aangezien een salto vast heel anders heet in de dansers wereld.Ik keek naar de jongens. 'Ik heb eigenlijk alleen met Niall gepraat, en hij was best aardig. Maar niet bijzonder aardig of zo.' Ik maakte een sneeuwbal en begon daar een beetje mee te spelen. 'Doe jij aan dansen, trouwens?' vroeg ik aangezien dat slechts een vermoeden was. Ook al was ik vrij zeker dat die klopte. Ze zei namelijk: ''ik kan erop dansen en dat is alles wat ik nodig heb.''


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [weer thuissss(:]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Camile Abigail Turner

    Ik grinnikte zachtjes om de woorden 'Russisch bloed'. Hoeveel andere dansstijlen mij dan boeiden, ik bleef een echte engelse.
    'Het maakt mij trouwens niet uit dat je kan voetballen. Ik kan ook niet dansen. Ik kijk wel van die talentenjachten met dansen, dat er mensen afvallen en zo. Dat is best grappig alleen breken ze hun tenen vaak als ze salto's doen.' Dawn streek een rode lok achter haar oor en keek weer even naar de jongens van One Direction. Vervolgens praatte ze weer verder.
    'Ik heb eigenlijk alleen met Niall gepraat, en hij was best aardig. Maar niet bijzonder aardig of zo. Doe jij aan dansen, trouwens?' Ik haalde mijn samsung tevoorschijn en toverde een foto van de danscrew tevoorschijn. Mijn lippen vormden gelijk een glimlach bij het zien van de vrolijke gezichten.
    Ik hield de telefoon voor haar neus. 'Ja, dit is de danscrew waarmee ik meedoe aan Battles. Verder zit ik nog op een dansacademie waar ik aan ballet en stijldansen doe, omdat mijn stiefvader mij wilt heropvoeden. Hij weet alleen niet dat ik gewoon nog bij de crew hoor en gewoon nog mijn eigen ding doe. Stiekem is hij niet zo slim,' zei ik grijnzend en ik bestudeerde het gezelschap in de sneeuw even, terwijl Dawn naar de foto keek.


    Happy Birthday my Potter!

    [Welcome Back! Wil nou nog iemand met Rose praten?? I'm a litle bit bored.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Welkom thuis xd. Maar ik ga nu naar Atletiek en ben er ongeveer kwart over 7 weer (A) Byeee!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Je kan ook bij Cam en Dawn komen staan? Aangezien ik anders ook niks meer te doen heb :')
    En Bye bye, veel plezier bij atletiek )

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik keek glimlachend naar de foto. 'Cool.' ik keek even om me heen en grijnsde toen. 'Ik ken geen een liedje van One Direction. Alleen what makes you beautiful. En dat liedje van Niall speelde, dat was ook van hun, toch?' Ik gooide de sneeuwbal keihard tegen het raam en begon weer op en neer te springen. De russische danspasjes, waardoor ik het warm kreeg. Ik keek even op mijn mobiel en zag dat Robert al iets terug had gesmst.

    oei, niet goed. hopelijk is de rest wel aardig, ik ga nu naar training, byee! xx

    Ik zuchte en typte snel wat terug.

    Veel plezier. Ik heb het wel leuk xx

    [ga nu echt xd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    Terwijl Zayn me nog uit stond te lachen werd ik bekogeld door Brianna, ik maakte een voorraadje waarmee ik Brianna probeerde te bekogelen, 3 keer raak!
    Ik draaide me oom en pakte Zayns achterhoofd vast en smeerde een sneeuwbal lekker in zijn gezicht, terwijl ik keihard zat te lachen kreeg ik ook een sneeuwbal in mijn gezicht gewreven, nu lachte ik niet meer zo hard. Ik rende snel weg en zag daar Violet staan, ik rende naar haar toe en gleed uit. Ik tackelde haar per ongeluk en toen lagen we samen op de grond te lachen 'hai' zei ze lachend. Ik maakte een sneeuwengeltje in de sneeuw en keek haar grijnsend aan 'sorry! Ik gleed uit' 'geeft niet!' grijnsde ze. Ik even naar haar, en zag dat ze ook al bezig was met een sneeuwengeltje. 'mooie handschoenen' grijnsde ze, ik keek naar mijn roze gestippelde handschoenen 'mja, ik had geen handschoenen kwam ik achter en leende dus maar die van mijn zus Gemma.' antwoorde ik lachend.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Waar zijn ze?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ze staan buiten te kletsen en te kijken naar het sneeuwballengevecht, maar ik kan Cam ook naar jou toe laten lopen? Jij staat toch ook buiten?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja, ze staat ook buiten te bibberen in de kou, geen idee waar precies, maar ze doet nog niet mee aan het sneeuwballengevecht. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    Ik lachte zachtjes, toen Dawn zei dat ze ook maar één liedje van ze kende. Als ik ze niet uit mijn hoofd had geleerd, zou ik dus niet de enige zijn geweest. In ieder geval was het wel een opluchting dat er meer mensen hier rondliepen die geen fan van ze waren.
    Weer begon Dawn vaag te springen, terwijl ze haar mobiel uit haar zak haalde. Dat was voor mij het moment om een andere gesprekspartner te zoeken. Ik had het er nooit zo op wanneer mensen plots hun mobiel belangrijker vonden. Al hield mijn commentaar weer voor mij. Ik was wel braaf vandaag. Voor zover je het dansen niet meetelde.
    Ik grijnsde even toen Harry weer in de sneeuw was beland en een meisje met zich mee had getrokken. Mafkezen dat die jongens waren. Mijn ogen vielen op een ander meisje, die het blijkbaar koud had. Langzaam sjokte ik naar haar toe.
    'Hey, ik ben Camile.'


    Happy Birthday my Potter!

    Violet Rose Vroom

    Ik zag dat harry naar me toe kwam rennen en lachte, toen hij mij bijna bereikt had gleed zijn been naar voren zodat hij plat op de grond lag, en één seconde later lag ik er naast omdat hij mij ook getackteld had. Ik grijnsde 'hai' en hij grijnsde zijn scheve lach terug 'sorry, Ik gleed uit' ik vond het helemaal niet erg en zei daarom ook 'geeft niet hoor'. Ik zag dat Harry naast mij druk bezig was met sneeuwengeltjes te maken en ik deed daarom vrolijk mee. Na een tijdje viel mijn blik op zijn roze handschoenen en schoot in de lach 'mooie handschoenen!' en na een korte stilte zei hij lachend 'ik had geen handschoenen kwam ik achter en leende dus maar die van mijn zus Gemma', ik grijnsde. 'Dus je hebt ook een zus, heb je nog meer familie' en hij schudde zijn hoofd 'Nope, het is alleen ik, Gemma en mijn moeder' ik knikte 'dat is vast heel gezellig?' hij keek me even aan en zei toen 'tja, als ze allebei weg zijn ben ik weer alleen thuis, dus zo gezellig is het niet'. Ik grinnikte 'nee, dat zou bij mij niet heel snel gebeuren, ik heb acht broers en een zus, dus ja het is altijd druk' harry keek me verbluft aan, zo reageerde iedereen altijd als ik vertelde over mijn familie, het begon bijna vervelend te worden.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Harry Edward Styles

    Violet vroeg of ik nog meer familie had, ik zei dat ik alleen een zus en een moeder had, zij had acht broers en een zus!
    Mijn mond viel bijna open van verbazing, 'dat lijkt me echt super!' zei ik verbaasd.
    Ik keek haar aan en zag dat haren helemaal wit waren geworden van de sneeuw, ik moest een beetje lachen 'je haar!' grijnsde ik, ze bloosde en veegde snel over haar haren heen.
    Ik boog me voor over en probeerde ook een beetje te helpen, ik glimlachte en haalde ook even de sneeuw uit mijn eigen haar.
    Ik stond op 'ga je mee naar binnen?'

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:12 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [ik ga eten:Y)]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x