• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Rosalie Lauren Lima


    Nog steeds sta ik buiten en dan komt er een meisje naar me toe en ik kijk haar aan en glimlach even kort en ze stelt zich voor als Camile. 'Hey, ik ben Rosalie, maar noem me maar Rose.' zeg ik dan en kijk dan weer even naar het schouwspel voor me en grinnik en kijk dan weer Camile. 'En heb jij al meegedaan aan het sneeuwballen gevecht?' vraag ik dan en trek de kraag van mijn jas nog wat hoger hopend dat ik het zo wat warmer krijg en stop dan weer mijn handen diep in mijn zakken, maar mijn handen bleven maar ijskoud dan kijk ik weer naar het meisje Camile.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    'Hey, ik ben Rosalie, maar noem me maar Rose. En heb jij al meegedaan aan het sneeuwballen gevecht?' Ik lachte in mijzelf. Al die afkortingen! Niet dat mijn naam niet afgekort werd door de meeste mensen, het viel nu gewoon op.
    Ik schudde mijn hoofd en merkte dat er allemaal sneeuwvlokjes in mijn haar terecht waren gekomen, die nu naar beneden dwarrelden. 'Nee, ik ben meestal niet de persoon die begint, maar als er iemand een sneeuwbal zou gooien, zou ik wel gelijk teruggooien,' zei ik lachend, als antwoord op haar vraag.
    'Maar als je het koud hebt, kun je misschien beter wel iets gaan doen? Van bewegen wordt je warm,' opperde ik, nadat ik haar pogingen tot warmer worden had gadegeslagen. Ik had zelf niet zo'n last van de kou. Ik hield mij er gewoon niet mee bezig en dacht er dus ook niet aan. Bovendien had ik het niet zo snel koud.


    Happy Birthday my Potter!

    Rosalie Lauren Lima

    Ik grinnik. 'Ik ben zelf ook niet echt het persoon die uit zichzelf meedoet, maar raak me 1 keer en je krijgt de volle laag.' zeg ik dan en grinnik even.
    'Maar ja, ik kan misschien iderdaad wat bewegen, van stilstaan krijg ik het ook niet warm, maar van een sneeuwballengevecht word ik nou ook niet echt warm denk ik.' zeg ik dan en lach even. En kijk dan weer even naar de rest en dan weer naar Camile.
    'Hoe kan jij het niet koud hebben? Het ziet er ook niet naar uit dat je nu ook veel aan het bewegen bent.' zeg ik dan en grinnik even en kijk dan weer voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    'Ik ben zelf ook niet echt het persoon die uit zichzelf meedoet, maar raak me 1 keer en je krijgt de volle laag. Maar ja, ik kan misschien iderdaad wat bewegen, van stilstaan krijg ik het ook niet warm, maar van een sneeuwballengevecht word ik nou ook niet echt warm denk ik.' Zei, waarna ze even lachte. Ik bedacht mij dat je in eerste instantie geen last zou hebben van de kou, maar zodra je even ophield, werd het toch weer koud. Dat was altijd zo bij sneeuwballen gevechten.
    'Hoe kan jij het niet koud hebben? Het ziet er ook niet naar uit dat je nu ook veel aan het bewegen bent.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik denk dat ik er gewend aan ben. Ik sluit mij gewoon af voor de kou en denk aan andere dingen. Maar ik heb ook veel tijd gehad om te oefenen.'
    Ik wende mijn blik weer af van Rose en keek naar de in de sneeuw rollende mensen. Stiekem miste ik mijn vrienden nu wel een beetje, maar de mensen hier waren ook wel aardig. Wel grappig, ik kon nooit lang zonder de crew. Ze waren mijn familie.
    'Wat zijn jouw hobby's eigenlijk?' vroeg ik geïnteresseerd. Misschien kon ik wel iemand vinden die dingen gemeen had met mij. Of in ieder geval ook leuke dingen deed. Dawn hield dus blijkbaar van voetbal, wat wel leuk was. Misschien deed Rose ook wel iets leuks.


    Happy Birthday my Potter!

    Rosalie Lauren Lima

    Ik kijk haar aan.
    'Mijn hobby, ik hou van zingen, ik bespeel meerdere instrumenten en een van mijn favourite hobby's is denk ik toch wel ballet.' zeg ik dan en glimlach.
    'Wat zijn jouw hobby's?' vraag ik dan nieuwsgierig en glmlach even.
    'Zullen we naar binnen gaan?' vraag ik dan en kijk naar de sneeuw voor, van het kijken ernaar krijg je het gewoon al koud.
    Ik zucht. 'Zouden ze hier ook iets van een danszaal hebben?' vraag ik dan mezelf hardop af.
    'Van instrumenten ben ik wel zeker dat ze die hier hebben aangezien de jongens zelf ook instrumenten bespelen en zingen.' zeg ik dan en lach even en kijk dan weer naar Camile.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    Bij het woord ballet, verscheen er een brede grijns op mijn gezicht. Yes, in één keer raak. Ik wilde net vertellen over de dansacademie en de crew en alles, toen ze voorstelde om naar binnen te gaan. Ik knikte, aangezien ze het toch echt koud leek te hebben.
    'Zouden ze hier ook iets van een danszaal hebben?' vroeg ze meer in zichzelf dan aan mij. Mijn ogen gingen even bedenkelijk langs het huis, maar tot nu toe had ik alleen mijn kamer, de keuken, de gang en de woonkamer kunnen vinden.
    'Van instrumenten ben ik wel zeker dat ze die hier hebben aangezien de jongens zelf ook instrumenten bespelen en zingen,' voegde ze er aan toe, waarna ze lachte en mij weer aankeek.
    Ik haalde mijn schouders op en liep naar de deur om hem voor haar open te houden. 'Geen idee, ik kan op zich overal dansen, maar een danszaal of iets dergelijks zou toch wel heel fijn zijn. En dan komen we gelijk bij mijn hobby's, want dat zijn zo goed als alle dansstijlen.' Ik glimlachte even. Ik leek wel dans verslaafd. Al was ik dat eigenlijk ook.


    Happy Birthday my Potter!

    [Eten, brb.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mweh , hw is nog niet af -__- en ik viel in slaap op de bank :$ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik knikte en zei 'ja graag zelfs, ik verga van de kou' en hij grijnsde 'kom dan gaan we gauw'. Ik zag rosalie staan met nog een ander meisje ik liep nog even naar Rosalie toe om te zeggen dat ik naar binnen ging, voor het geval ze me ging zoeken. Toen we bij de meiden waren aangekomen zei ik 'Rosalie, ik ga naar binnen hoor, voor het geval je me ging zoeken' en ze glimlachte 'oke'. Ik keek naar hem andere meisje wat er naast stond en stelde me voor 'Haai, ik ben Violet' en ze deed hetzelfde. Snel gingen harry en ik naar binnen, Niall zat op de bank wat te spelen op zijn gitaar en Samanta en een ander meisje waren druk in gesprek. Harry en ik plofte naast Niall op de bank. Niall keek vrolijk op en zei 'hallo jongens!' en de meisjes bij de openhaard keken ook op omdat ze door hadden dat wij ook binnen gekomen waren. Het meisje die naast Samanta zat stelde zich voor als Jessy en ik deed hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:07 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (Cam en Rose gaan nu naar binnen

    Nu lijkt het net alsof ik dit uit het niets zei :'))

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Camile Abigail Turner

    Bij het woord ballet, verscheen er een brede grijns op mijn gezicht. Yes, in één keer raak. Ik wilde net vertellen over de dansacademie en de crew en alles, toen ze voorstelde om naar binnen te gaan. Ik knikte, aangezien ze het toch echt koud leek te hebben.
    'Zouden ze hier ook iets van een danszaal hebben?' vroeg ze meer in zichzelf dan aan mij. Mijn ogen gingen even bedenkelijk langs het huis, maar tot nu toe had ik alleen mijn kamer, de keuken, de gang en de woonkamer kunnen vinden.
    'Van instrumenten ben ik wel zeker dat ze die hier hebben aangezien de jongens zelf ook instrumenten bespelen en zingen,' voegde ze er aan toe, waarna ze lachte en mij weer aankeek.
    Ik haalde mijn schouders op en liep naar de deur om hem voor haar open te houden. 'Geen idee, ik kan op zich overal dansen, maar een danszaal of iets dergelijks zou toch wel heel fijn zijn. En dan komen we gelijk bij mijn hobby's, want dat zijn zo goed als alle dansstijlen.' Ik glimlachte even. Ik leek wel dans verslaafd. Al was ik dat eigenlijk ook.


    Rosalie Lauren Lima

    Bij het woord ballet, verscheen er een brede grijns op haar gezicht en had dan ook al snel door dat zij waarschijnlijk ook iets deed met dans of ballet.
    Ik glimlach als ze zegt dat ze ook doet dansen, zowel alle dansstijlen.
    'Cool.' zeg ik dan. 'Ik doe vooral aan ballet op hoog niveau, maar ik kan ook een beetje modern en wat van die dingen in die richting.' zeg ik dan.
    Als ik dan binnen ben trek ik mijn jas en sjaal uit en hang die weer aan de kapstok en voel meteen hoe de warmte me ontvangt, daar was ik nu wel aantoe, warmte.
    Dan kijk ik weer naar Camile. 'Waar gaan we naartoe?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wait , where's Jay? haha XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -pickaquuuu-

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:22 ]


    Do what people say you can't.

    [haha ja^^ Maar dat komt doordat ik snel in slaap val door stemmen die praten.. Jup , het is raar - maar dat is gewoon zo XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camile Abigail Turner

    Ik deed net als Rose mijn jas uit en hing hem netjes op de kapstok, om vervolgens om mij heen te kijken. Waar naartoe... ik had geen idee. Ik bedoel, ik kende de woonkamer, waar blijkbaar al wat mensen zaten, mijn slaapkamer, niet echt de gezelligste plek en de keuken. Bij het woord keuken bedacht ik mij, dat ik al veel te lang niks gedronken had.
    'Zullen we kijken of er iets te eten en te drinken valt? Ik heb reuze dorst en een kop thee zou mij echt goed doen. Dat zouden ze toch wel hebben?' zei ik. Mijn ogen gingen richting de deur die naar de keuken leidde. 'Al heeft Naill misschien wel al het eten al opgegeten, de mafkees.' Ik grijnsde even en keer weer terug naar Rose, haar reactie afwachtend.

    (Sorry, beetje kort...)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:26 ]


    Happy Birthday my Potter!