• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    euhm, kan ik al verder want ik ben al kind off naar mijn kamer gebracht, kan ik dat stukje nu al schrijven?


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (Mijn topics)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:20 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja , ik ben nog geen stukje aan het schrijven:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Oeps, mijn stukje is wel erg lang geworden :') )


    Happy Birthday my Potter!

    {Rider ik ben nog bezig met reactie stukje op jou =)}


    Do what people say you can't.

    Jessy Anna Evans
    Snel knikte ik. Weer belde iemand aan. 'Ik word zeker de nieuwe portier ofzo.' mompelde ik. Er stond weer een meisje. 'Kom binnen.' zei ik vriendelijk. 'En voor de duidelijkheid, ik ben niet degene die altijd de deur open gaat doen.' Ugh, Jes wat doe je vreselijk. 'Laat maar.' zei ik snel als ze me niet begrijpend aankijkt. 'Kom maar gewoon binnen voordat je bevriest.' Als ze binnen staat sluit ik weer de deur. 'ALs er over 5 minuten weer iemand komt doe ik niet open, die jongens hebben dit gereorganiseerd, niet ik.'


    Do what people say you can't.

    [mijn topics, ik reageer als ik op m'n laptop zit (: ]


    Dare to dream ~ one direction

    Samanta Alexandra Jozephs
    Na een lange rit met trein en bus.Had ik dan toch eindelijk het huis bereikt,het zag er warm en gezellig uit.Toch iets anders dan buiten zou ik zeggen,want ik vroos bijna dood.Ik had toch een klein tasje mee met wat spulletjes aangezien we niets mochten meenemen.Ik probeerde door de sneeuw te lopen naar het huisje,maar makkelijk was dat niet.Het was zo'n 15 cm sneeuw!Toch had ik dan eindelijk het huis bereikt en belde aan.Na een tijdje werd ik binnen gelaten en glimlachte ik en ging naar binnen.Direcet voelde ik de gezellige warmte om me heen en deed ik mijn jas uit."Hoi."zei ik tegen niemand in het bijzonder.En hangde mijn jas dan aan de voorziende plaatsten.DitTruitje had ik onder mijn jas aan en die had ik gekombineerd met een bordeau rode broek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Camile Abigail Turner

    Ik rolde de oortjes om de Ipod heen. Mijn blik vloog echter omhoog, toen de deur open ging en ik iemand 'kom binnen' hoorde zeggen. Het meisje dat de deur open deed, had lange steile lichtbruine haren. Ze was van ongeveer mijn lengte. Ik wilde mijn mond open doen om gedag te zeggen, maar ze praatte al weer verder.
    'En even voor de duidelijkheid, ik ben niet degene die altijd de deur open gaat doen.' Ik trok lichtelijk verbaasd mijn wenkbrauwen op, maar hield verder mijn mond. Het was niet zo'n goed idee om nu al iedereen tegen mij in het harnas te jagen met mijn geweldige commentaar.
    'Laat maar,' kwam er vlug uit haar mond. Waarschijnlijk als reactie op mijn niet begrijpende blik. 'Kom maar gewoon binnen, voordat je bevriest.'
    Ik rolde ongemerkt met mijn ogen en stapte naar binnen de muur van warmte in. Ik liet soepeltjes mijn jas uitglijden en keek even om mij heen. Het kon er nog steeds wel mee door. Op zich hield ik wel van die berghutjes. Ze zagen er altijd zo gezellig uit.
    'Ik ben trouwens Camile,' mompelde ik, terwijl ik mijn jas aan de kapstok hing. Ik draaide mij half om naar het meisje dat open had gedaan en glimlachte even vriendelijk. Vervolgens liep ik verder naar een keuken, waar twee van de jongens van One Direction bleken te zitten. Als ik het goed had waren dit Harry en Louis...
    'Misschien moeten jullie dat meisje in de gang even helpen met deur opendoen? Ze lijkt er niet echt blij mee.' Het was dan wel niet de gezelligste openingszin, maar kom op, je liet je gast toch niet alle mensen ontvangen?

    (Dat was dus tegen Harry & Louis)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Uhm, waar beginnen we? kan niet volop reageren trouwens want ben met me huiswerk bezig :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mijn topics, beetje laat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik snap niet dat er staat dat het een RPG is voor gewoon niet zo vaak, om ik ben even weg en nu is het al op 3 bladzijdes. Mag je trouwens voor iemand anders spelen? Ik zie hier vaak 'Niall' instaan die wat zegt en ik heb niet gereageert:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Uhm, ik denk niet dat 10 regels voor niets in rood staat, mensen... Niet dat ik commentaar wil leveren of zo...
    @MyDreamStory
    Dat komt denk vooral omdat iedereen even tegelijkertijd aan moet komen nu en van dat spelen voor iemand weet ik ook niet.)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:10 ]


    Happy Birthday my Potter!