• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    dit is die van mij, die moest er nog bij komen!:


    Jongen/meisje: meisje

    Naam: Elizabeth Jordin Vazquez

    Bijnaam: Elis/Eliza

    Leeftijd(16-20): 17

    Uiterlijk:


    ze draagt meestal alleen mascara. en houd heel veel van jurkjes in alle kleuren van de regen boog, ze houd niet zo erg van zwart,bruin,oranje en grijs.

    Karakter: ze is zelfverzekerd maar niet arrogant, als ze iets arrogant zegt is dat niet de bedoeling. ze is niet heel erg behulpzaam maar als ze iets doet doet ze het goed, dat probeert ze in ieder geval. ze is heel artistiek en draagt en doet dingen die anderen niet zo snel zouden doen.

    Familie: haar vader is spaans (vandaar die achternaam) en haar moeder engels.
    ze heeft ook een zus, Julia.

    Extra:ze kent 1d best goed en is verliefd op zayn.

    ik ga nu eten:Y)


    Be yourself, then you reach the most!

    [Lieverd, we lezen het rollentopic wel. Ik word helemaal gek, dit is verwarrend,]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wil er iemand met Rosalie praten? Dan kan ik ook wat meer regels posten, want weet nu echt niet wat ik moet schrijven...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Je kan haar naar Louis sturen als je wilt. Die zit op het aanrecht in de keuken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Dé La Garté
    Ik zucht en stap de auto uit. Ik pak mijn kleine handtas uit de auto en loop naar de deur. Snel kijk ik even op mijn telefoon - het is 12.00 in de middag. Kon ik niet uitslapen of zo? Nu ben ik doodop en in een chagrijnig humeur. Ook niet goed voor de mensen hier. Ik klop even op de deur en wacht tot de deur word open gedaan. Na 2 minuten , doen ze nog steeds niet open. Ik word een beetje geïrriteerd en klop harder dit keer. Nog steeds doet niemand open. ''Hey! Er staat iemand voor de deur!'', schreeuw ik dit keer. Ik rol met mijn ogen en klop nog harder. ''Hey!'', schreeuw ik een paar decibel harder. Nu hopen dat ze het hebben gehoord. Ik zucht als ik de deurklink naar beneden zie schuiven. Ze glimlacht breed en steekt haar hand uit. ''Rosalie'', zei ze glimlachend.

    [Iets?]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oke. :Y) Ga nu stukje schrijven, hoop dat ik 10 regels haal, om alleen er naartoe te lopen, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dawn

    Ik stapte uit de bus en keek naar het huis. Het zag er gezellig uit, voor zover ik wist. Ik glimlachte en streek een paar lokken achter mijn oor. Zwitserland was geweldig, maar ik kon One Direction niet uitstaan. Hun muziek was nog niet zo erg maar ze leken gewoon van die verwende snot jochies. Ugh. Ik liep naar het huis en wierp een snelle blik op de schuur die een stukje verderop stond. Het zag er allemaal wel grappig uit. Godzijdank hoefde je geen koffer mee te nemen, ik was waardeloos met inpakken. Ik had waarschijnlijk mijn keyboard mee genomen of zo. Ik grijnsde en belde aan waarna ik zacht begon te fluiten. De enige reden waarom ik zoiezo mee deed aan deze wedstrijd was omdat ik Zwitserland wel eens wou zien. En wonder boven wonder won ik ook nog. Ik keek om me heen en zag dat er nog iemand stond te wachten. Pff, een van de andere meisjes. 'Hay...' mompelde ik en nam haar ongezien in me op. Ze leek me wel aardig. Ik zuchtte en pakte wat sneeuw van de grond. Ik maakte er een bal van een wierp die tegen het raam. 'Doe open, please!' schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:25 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Je hebt ook nog de gedachtes van je personage? )


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan

    Vrolijk huppelde ik naar de keuken om wat te eten. Doordat Louis met zijn benen voor het kastje zat, kon ik er niet bij. Aan de andere kant zag ik een meisje. Ik zwaaide naar haar en stelde mezelf voor. 'Ik ben Niall' glimlachte ik. Ik richtte me weer op Louis. 'Lou, kun je weggaan?' smeekte ik. Hij bleef zitten dus kreeg ik een idee. Ik pakte een wortel uit de andere kast en hield hem voor Louis' neus. 'Wortel? Zoek!' lachte ik en ik legde hem een meter van Louis af, Hij kroop erheen en ik pakte mijn kans. Snel trok ik het kastje open en pakte er chips en een kom uit. 'Dankje Lou' gniffelde ik. Voormezelf deed ik wat chips in een kom en keek van de zak naar de kom. In de zak zat meer. Snel gaf ik de kom aan Louis en liep naar de woonkamer waar ik me op de bank stortte. In een recordtijd werkte ik de chips naar binnen en likte mijn vingers af. Het was gewoon zo lekker, dat ik besloot om de kom te halen bij Louis en weer op de bank te gaan zitten. Ik zette de tv aan en zapte wat. Opeens zag ik mezelf en de jongens op tv en liet het op staan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oh my gosh, ik had twaalf regels getypt! Klik ik op ''plaats reactie'' zijn het er nog maar 9 en 1 woord...raar. 0_0]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [THUMBS UP FOR BROEKIE! Heb de tien regels gehaald, hoor!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Lol, Naill huppelt zonder iets te zeggen gewoon langs Camile :'))

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Goed he]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik pas wel even aan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."