• Hallo lieve mensen, die op dit topic durfde te klikken.
    Wel, ik ga een nieuw verhaal schrijven en aangezien ik een catastrofe ben in het verzinnen van persoontjes ,dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ze door jullie te laten verzinnen. ;3

    Het verhaal kort samengevat;

    De 16-jarige Ariël is nieuw in het kleine Engelse vissersdoprje Crawsford, haar haren zijn rood haar ogen blauw en haar lippen zachtroze. Ze is vreselijk mysterieus, en ligt meestal in het water.
    Ze is een zeemeermin.
    De 17-jarige James merkt haar ook op, en kan zijn ogen niet van haar afhouden. Hij is vastbesloten het mysterie achter het meisje te ontrafelen, koste wat het kost.

    Rollen nodig:

    Vriend James: Coockies
    Zus Ariël: Coockies
    Zus Ariël:Curlies
    Broertje Ariël: XInnocenceX
    Vreemd meisje school: Feline
    Buurmeisje James: Oczy
    Ex James: TheSeasons
    Eventuele andere rollen die bedacht kunnen worden:

    Lijstje om intevullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Overig:
    Waarschuwen?:

    Have fun loves ;3.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:01 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.



    Rol: Vreemd meisje school
    Naam: Emily Rose Oregon
    Bijnaam: Emz
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Hongaars
    Karakter: Emily heeft een nogal wisselend karakter. Op het ene moment is ze vriendelijk en aardig. Op het andere moment onvriendelijk en gemeen. Het is nooit goed in te schatten hoe ze reageert op dingen en dat is dan ook elke keer anders. Hierdoor vinden mensen haar vreemd. Maar wat mensen niet weten is dat Emily te kampen heeft met autisme. Ze vindt het lastig om zich in mensen te verplaatsen en doet dit dan ook niet zo graag. Het liefst wil ze dat mensen zich aan haar aanpassen, maar zo gaat het helaas niet. Ook thuis is dit altijd een valkuil. Toch blijft het gezellig in huize Oregon, omdat Emily toch wel een heel vrolijk en gezellig meisje is. Ze gaat voor haar vrienden en familie door het vuur en zal niemand ooit willen kwetsen.
    Uiterlijk: Emily heeft zwarte haren die in een emokapsel geknipt zijn. Haar blauw/groene ogen steken hier prachtig bij uit evenals haar slanke figuur en haar vele piercings. Ze heeft ook enkele tatoeages waar ze uitermate trots op is.
    Foto: (Staat bovenaan)
    Overig: Emily is een creatief ingesteld meisje. Ze heeft de vaardigheden om goed te kunnen tekenen, schilderen en dingen in elkaar te zetten.
    Waarschuwen?: Zeker weten!


    26 - 02 - '16

    Danku love ;3


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Zou je het er mee eens zijn als ik een rol maak van James zijn jaloerse en achterdochtige ex? Brengt misschien wat drama in het verhaal? :Y)


    The expert in anything, was once a beginner.

    Haha, ja hoor :P
    Ik zei toch dat ik faal in persoontjes verzinnen ;)
    Ik hou trouwens van je verhaal "50 first dates" :$


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Oke, hij komt er aan (A)
    Haha ahw dankje (:


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rol: De ex van James
    Naam: Rose Lileas Somerled
    Bijnaam: Rose-Rosie
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Frans en Engels
    Karakter: Rose, kan nogal bot en achterdochtig overkomen voor de mensen die haar niet kennen. Soms, kan ze wel eens aardig zijn, maar dit moet dan een erge uitzondering zijn. Rose is een total bitch wat komt door haar verleden. Haar ouders waren bijna nooit thuis, en als ze thuis waren hadden ze vaak weinig tijd voor hun dochter. Echter was het niet zo dat Rose altijd alleen was, de Nanny. Een oude vrouw, die in het huis woonden en op Rose pasten als haar ouders weg waren. Maar lief zoals je denkt dat alle vrouwtjes zijn, nee dat was ze niet, integendeel. Vaak sloot ze Rose op in de oude ruimte onder het huis, en als er eens iets kapot ging was het altijd Rose die het had gedaan. Volgens de vrouw. Echter kwam haar nachtmerrie pas tot werkelijkheid toen haar vader overleed bij een vliegtuig ongeluk, terwijl hij op weg was naar een van zijn vele zakenreizen. Niet kort daarna ging het achteruit met de gezondheid van haar moeder, die tot op de dag van vandaag nogsteeds in bed ligt. Te hoesten en te kreunen van de pijn. Maar dit is echter iets wat niemand weet, want voor buitenstaanders en vele mensen uit het dorp, is de familie Lileas het ideale gezin. Je zou het niet zeggen, maar onder haar masker van jaloezie en woede schuilt een onzeker en bang meisje. Bang om nog meer mensen in haar leven te verliezen.
    Uiterlijk: Rose is een meisje van ongeveer de 1.70. Haar lichaam is goed gevormd. Haar haren zijn lang en donkerblond met hier en daar een natuurlijke slag. Haar ogen zijn knal blauw en haar lippen zijn vol en roze.
    Foto:



    Overig: Rose had een relatie met James, maar wil zijn hart sinds kort weer terug veroveren. Kosten wat het kost.
    Waarschuwen?: Ja!(:


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hallo Rose, ik ben Rose fijn je te ontmoeten (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ik wil wel iemand invullen en kan je me waarschuwen als je je verhaal begint? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sure love ;)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Hoe ziet James er eigenlijk uit?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben nog steeds druk bezig op WHI voor James.
    Hij heeft in iedergeval donkerbruin haar en groene ogen (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: Zus Ariël
    Naam: Keira Aria Geen idee wat achternaam is(Misschien Flow, maar jouw story)
    Bijnaam: Gewoon Keira of Aria. Zussen vaak 2de naam, ouders 1e naam en bij vrienden verschillend
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit:Zelfde als Ariël
    Karakter:Keira is een vrolijk, spontaan en open meisje. Ze staat soms een beetje in contrast met Ariël. Ze houdt van haar familie en heeft veel voor ze over. Ze is erg betrouwbaar en zelfstandig. Ze vertrouwd veel mensen, maar dat vertrouwen moet je winnen. Alleen geeft ze dat vertrouwen soms te snel. Geheimen die echt belangrijk zijn, houdt ze voor zich. Daar is ze vastbesloten in. Ze leidt een zelfstandig leventje, is slim en opgewekt. Ze houdt van nieuwe avonturen en risico's nemen. Ze zit eerste jaar op haar universiteit en pakt die kans goed aan. Ze haalt hoge cijfers en is erg intelligent. Toch heeft ze ook haar min kantjes, zoals ze soms naar de slechte kant dreigd te gaan. Zo valt ze op badboy's en is ze makkelijk in de val te leiden. Ook heeft ze nog haar kinderlijke trekjes en is ze eigenwijs en koppig. Wat felle discussies op kan leveren. Vooral als het om jongens gaat. Haar vriendjes worden namelijk niet altijd geaccepteerd door haar ouders.
    Uiterlijk: Keira heeft zwarte haren dat een beetje in een slag zit, maar ook heel steil kan vallen. Ze heeft groen bruine ogen die erg opvallen. Ze heeft zachroze lippen. Haar uiterlijk laat haar sterk en volwassen overkomen, terwijl ze in haar gedrag soms onvolwassen is. Haar kledingstijl is stoer. Gaten in broeken, leren jacks enz. Ze draagt haar haren vaak los, in een vlecht of in een staart. Ze houdt van oorbellen en sieraden.
    Foto:



    Overig: nee
    Waarschuwen?: Ja!

    [Is het karakter wat?]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het is geweldig liefje ;)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    IK IK IK wil de rol van zus van Ariël wel op me nemen, kay? x


    What’s tasty in Busan?

    Altijd mevrouw (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.