• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Aria schreef:
    (...)
    You goooooo girl. Hahahaa. Aardappelschijfjes uit de frituur, of de pan?

    Bak die shit in de koekenpan hahaha


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    Yeeeeeeeeyyy Real heeft gewonnen met 0-2:D En mijn schatje heeft ook nog een paar minuten gespeeld(flower)


    Wie scoorde de tweede?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Bak die shit in de koekenpan hahaha


    HAHAHA. Sorry, wilde deze al zolang posten. LOOOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)


    HAHAHA. Sorry, wilde deze al zolang posten. LOOOL.

    Hahaha I like I like! But I like my number 9 moaarr. (; Al is hij dat nu ff ineens niet, because fuck everybody.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:23 ]


    ars moriendi

    Gooood morning <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Piazon schreef:
    Zijn jullie allemaal van school af dan, als jullie steeds 'deed' schrijven? (:

    Ik nog niet hoor, zit nu in 4vwo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Kutschool. Als je meer dan 20% afwezig geweest bent, moet je alles inhalen. Dus hier zit ik dan. Vanaf half twaalf al uit, tot vijf uur op school. Fuck my lifeeee. En dan vrijdag weer eerste uur en volgende week ook nog op maandag, dinsdag en vrijdag. Ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Kutschool. Als je meer dan 20% afwezig geweest bent, moet je alles inhalen. Dus hier zit ik dan. Vanaf half twaalf al uit, tot vijf uur op school. Fuck my lifeeee. En dan vrijdag weer eerste uur en volgende week ook nog op maandag, dinsdag en vrijdag. Ugh.

    OMG, wat een naaiers. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bleh, moet donderdag van kwart over 9 tot half 5 op school blijven omdat ik geen stage heb :(
    Vorige keer mocht je weg wanneer je klaar was

    Aah, wat een mongols Amy. Bij ons op school is ook zo'n regeling. Beetje jammer dat ze hun eigen administratie niet kunnen bijhouden en ik bij sommige klassen nog niet ingevuld sta, wat als gevolg heeft dat ik dan zogenaamd 'afwezig' ben. -____-


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aah, wat een mongols Amy. Bij ons op school is ook zo'n regeling. Beetje jammer dat ze hun eigen administratie niet kunnen bijhouden en ik bij sommige klassen nog niet ingevuld sta, wat als gevolg heeft dat ik dan zogenaamd 'afwezig' ben. -____-

    Die scholen hebben allemaal zo'n rommelige administratie
    Bij mij in de klas staan er ook een paar mensen niet op de lijst, die worden er wel bijgeschreven, maar de lijst wordt nooit bijgewerkt

    Hallooooooww.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe grappig. Bij CKV krijg ik vanaf volgende weer vier à vijf weken les in het schrijven van artikelen, verhalen, blogposten etc. Veel beter dan die Djembe van vorige week :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Zijn jullie allemaal van school af dan, als jullie steeds 'deed' schrijven? (:

    Met VMBO ben ik wel klaar, maar nu moet ik MBO doen (:


    Chaos is a ladder.

    Lyon schreef:
    (...)
    Die scholen hebben allemaal zo'n rommelige administratie
    Bij mij in de klas staan er ook een paar mensen niet op de lijst, die worden er wel bijgeschreven, maar de lijst wordt nooit bijgewerkt

    Idioot gewoon. En dan wel mauwen als je absent staat. Ja hallo, als je me niet bijschrijft op die lijst kan ik theoretisch gezien ook niet aanwezig zijn. -__-
    @Demi: ohhh das vet leuk! =O


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi