• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Wiskunde vind ik niet eens zo erg alleen die GR is verschrikkelijk :') Natuurkunde examen schijnt de makkelijkste te zijn van heel VWO, het enige wat je hoeft te weten zijn de formules en die mogen we in onze GR zetten.

    Het punt bij mij op school is dat als ik nu een drie heb deze het hele jaar meetelt. Als ik de eerste periode niet snap en dus verpest blijf ik geheit zitten :')

    Hmm.. Klinkt onwijs knullig maar kun je geen extra hulp vragen bij je docent?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hmm.. Klinkt onwijs knullig maar kun je geen extra hulp vragen bij je docent?


    Heb ik gedaan maar ik snap hem niet :') Haha. Ach, ik zie het wel. Van de week vraag ik het aan een klasgenootje. Die zuurstofisotopen heeft mijn buurmeisje net uitgelegd dus die kan ik nu wel maar de Milankovich theorie snap ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb sowieso medelijden met jullie. Voor vmbo examens moest je twee uur zitten, maar die van HAVO soms gewoon drie uur? Echt hoe houd je het vol?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan maar ik snap hem niet :') Haha. Ach, ik zie het wel. Van de week vraag ik het aan een klasgenootje. Die zuurstofisotopen heeft mijn buurmeisje net uitgelegd dus die kan ik nu wel maar de Milankovich theorie snap ik niet.

    ..


    Lol, mijn brein heeft te lang uitgeschakeld gestaan voor dit soort termen. :') _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ..


    Lol, mijn brein heeft te lang uitgeschakeld gestaan voor dit soort termen. :') _O_


    Mijn proefwerk bestaat daaruit :') Mijn brein moet ervoor openstaan. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    Ik heb sowieso medelijden met jullie. Voor vmbo examens moest je twee uur zitten, maar die van HAVO soms gewoon drie uur? Echt hoe houd je het vol?


    Heel erg graag naar de universiteit willen helpt. Haha. En mijn perfectionisme helpt ook :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Mijn proefwerk bestaat daaruit :') Mijn brein moet ervoor openstaan. Haha

    Poor girl! Ik moet mijn hoofd volstampen met auto-theorie.. gadverdamme wat heb ik daar een hekel aan..

    @Amy: Eindexamens vallen best mee! Ik vond ze zelfs behoorlijk relaxt. Als je eenmaal aan het werk was, vloog de tijd voorbij. Vooral als je dan een dan kon tekenen wanneer je klaar was. (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:20 ]


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    (...)

    Heel erg graag naar de universiteit willen helpt. Haha. En mijn perfectionisme helpt ook :Y)

    Je moet er sowieso blij mee zijn! Als ik er in de tweede niet met de pet naartoe had gegooid, zat ik nu misschien nog wel op havo en God wat heb ik een spijt. Echt, die kansen moet je niet verpesten hoor, neem dat maar van mij aan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Poor girl! Ik moet mijn hoofd volstampen met auto-theorie.. gadverdamme wat heb ik daar een hekel aan..

    @Amy: Eindexamens vallen best mee! Ik vond ze zelfs behoorlijk relaxt. Als je eenmaal aan het werk was, vloog de tijd voorbij. Vooral als je dan een dan kon tekenen wanneer je klaar was. (nerd)

    Wij mochten gewoon weg als we klaar waren, tenzij het in het laatste kwartier was. Wij deden het in een tenniszaal, dus uiteindelijk ging iedereen in de kantine daar zitten en wachten tot het tijd was zodat we onze examenboekjes met kladantwoorden konden meenemen en het dan thuis na konden kijken, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Je moet er sowieso blij mee zijn! Als ik er in de tweede niet met de pet naartoe had gegooid, zat ik nu misschien nog wel op havo en God wat heb ik een spijt. Echt, die kansen moet je niet verpesten hoor, neem dat maar van mij aan. (:


    Haha. Ik vermoord mezelf als ik die kansen verpest :') We hebben ook alleen een Havo/Vwo school dus als ik te ver zak moet ik ook van school af. Nee, univerisiteit is echt mijn streven en die wil ik ook graag afmaken.

    @Claire; Arme jij. Daar begin ik over een jaartje mee :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:23 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga naar mijn bedje. Slaap lekker ladies <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Ik ga naar mijn bedje. Slaap lekker ladies <3

    And again, a very gooodnight to youuu. Ik ga ook schlafen, xooo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    G'night <3!


    ars moriendi

    War Horse is echt zo'n mooie film, mijn nieuwe favoriet


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    G 'morning girlies. Niets beter omg wakker te worden dan geruzie van je ouders. Fuck this hè. Mogen ze ook echt wel even rekening mee houden. Asdfghjkl!!! Maarok. Ik ga mn tijd wel nuttig besteden door te douchen en vanavond dus vroeg naar bed :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.