• Ik en mijn vriend zijn al enige tijd aan het overwegen om een konijntje te kopen voor ons zoontje. Nu kwam mijn ma dus doodleuk en heel serieus naar ons toe, ik heb een heel leuk konijntje gekocht en ik kan hem deze week al ophalen. Ik weer van: mam, we zijn het aan het overwegen, dat is iets anders dan kopen.
    M'n ma toch helemaal enthousiast en het negeren, je moet deze gewoon zien, je zal helemaal verkocht zijn.



    Ja, ik was dus echt helemaal verkocht. Ik lag gewoon dubbel van het lachen. Zo eentje willen we er echt allemaal :'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 11:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    De meningen over 1 of 2 konijnen houden zijn behoorlijk verdeeld. De ene zegt dat het beter is er 2 samen te hebben, de ander zegt dat het geen kwaad kan om er gewoon 1 te houden zolang het genoeg aandacht krijgt. Ik ga me ook zeker niet uitspreken wat waar is en wat niet (:
    Het is ook zeker niet dat we een konijn aanschaffen van o wat leuk, een pluizig ding dat je in een hok houdt en eten geeft. (Okay, toegegeven, voor m'n vriend is dat wel zo :'D) Ik doe me altijd inlezen voor ik ergens aan begin.
    Of het nu om een roodstaart papegaai gaat die we hebben of om een simpel konijn.

    Ik heb daarnaast m'n halve leven konijnen gehad, waaronder 9 jaar lang een dwergkonijn in z'n uppie (echt gestorven van ouderdom en niet van het wegkwijnen), dus dat gaat vast wel goed komen (:
    Natuurlijk, als we ontdekken dat het konijn een 'vriendje' nodig heeft omdat het wegkwijnt - want dat kan natuurlijk altijd gebeuren - zullen we er zeker wel voor zorgen dat er een 'vriendje' bij komt, maar tot die tijd houden we er gewoon 1. Ik ben ook heel eerlijk, ik wil dat het konijn een soort maatje wordt voor m'n zoontje, gewoon omdat ik vind dat dat heel belangrijk is in de ontwikkeling van een kind. Zo leert hij met dieren omgaan, er zorg voor te dragen en daarnaast is het emotioneel ook zeker niet slecht, en dat gaat nu eenmaal beter met 1 konijntje dan met 2.


    Nee, oke, nu ik dit lees snap ik het best haha, zelf heb ik ook pas een dwergje aangeschaft. Ook in zn uppie, omdat ik er elke dag een paar uur mee zit, maar ik heb het als reactie neergezet omdat ik heel veel mensen tegen ben gekomen die er niet zo over denken als jou. Maar het is goed dat je er wel zeker verstand van hebt en het niet zomaar aanschaft (:
    Ik wens je er heel veel plezier van en je zoontje natuurlijk ook! Hopelijk kun je snel een goede fokker/winkel vinden die een prima konijntje voor je heeft! Veel succes en post je misschien ook een foto als je hem hebt? Altijd lief haha :D


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Hahahahahhaa


    Life is hard and then we die

    PurpleCandy schreef:
    (...)

    Nee, oke, nu ik dit lees snap ik het best haha, zelf heb ik ook pas een dwergje aangeschaft. Ook in zn uppie, omdat ik er elke dag een paar uur mee zit, maar ik heb het als reactie neergezet omdat ik heel veel mensen tegen ben gekomen die er niet zo over denken als jou. Maar het is goed dat je er wel zeker verstand van hebt en het niet zomaar aanschaft (:
    Ik wens je er heel veel plezier van en je zoontje natuurlijk ook! Hopelijk kun je snel een goede fokker/winkel vinden die een prima konijntje voor je heeft! Veel succes en post je misschien ook een foto als je hem hebt? Altijd lief haha :D


    Je hebt inderdaad heel veel mensen die een dier aanschaffen en niet eens weten wat ze in huis nemen. Dat is niet alleen met konijnen zo, helaas. Mijn vriend is ook zo iemand vrees ik, maar die heeft dan weer mazzel dat ik alles opzoek xD
    Als ik het niet vergeet zal ik tegen die tijd een fotootje plaatsen :3

    Maar zeg, ik ben wel erg nieuwsgierig naar jou dwergje :3 Hoe het hem en heb je mss een foto? (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat beest wil ik :o


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Merrow schreef:
    (...)

    Je hebt inderdaad heel veel mensen die een dier aanschaffen en niet eens weten wat ze in huis nemen. Dat is niet alleen met konijnen zo, helaas. Mijn vriend is ook zo iemand vrees ik, maar die heeft dan weer mazzel dat ik alles opzoek xD
    Als ik het niet vergeet zal ik tegen die tijd een fotootje plaatsen :3

    Maar zeg, ik ben wel erg nieuwsgierig naar jou dwergje :3 Hoe het hem en heb je mss een foto? (:


    Het heeft even geduurd maar ik heb er een foto op gekregen.
    Klik
    Zoals je ziet oogt ze hier nog gezond, maar helaas heeft ze een bacterie uit het nest meegekregen en kreeg ze dus allerlei antibiotica, hier heb ik dus een betere foto, maar schrik er niet van haha. Ze is al aan de betere hand hier (:
    Klik


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik heb schrik van dat beest. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Holy crap, that freaked me the hell out.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Holy crap, that freaked me the hell out.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pyromancer schreef:
    Ik had nu echt iets schattigs verwacht.


    IK SCHROK ME EEN BULT OOK.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    PurpleCandy schreef:
    (...)

    Het heeft even geduurd maar ik heb er een foto op gekregen.
    Klik
    Zoals je ziet oogt ze hier nog gezond, maar helaas heeft ze een bacterie uit het nest meegekregen en kreeg ze dus allerlei antibiotica, hier heb ik dus een betere foto, maar schrik er niet van haha. Ze is al aan de betere hand hier (:
    Klik


    Cherme beestje, maar ja, aan een nest bacterie doe je weinig. Gelukkig maar dat de antibiotica aanslaat en dat ze al aan de betere hand is. Op die eerste foto ziet ze er echt schattig uit :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”