• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    @quin98 denk aan de verleden tijd:Y)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Niall

    Ik glimlachte en haalde mijn hand even door mijn haar waarna ik hem uitstak. 'Niall Horan.' zei ik. Ik was vrij zeker dat ze mijn naam al wist, maar het leek me zo stom om te gaan zeggen : ''Ja, je kent me vast al want je bent een hele grote fan.'' Dus ik glimlachte weer en luisterde even naar Liam, die aan het zingen was terwijl een ander meisje piano speelde. Ik grijnsde en keek weer naar Jay. 'Mmm, een reden zeg je? Nou, ik heb honger en het eten is op een mysterieuze wijze verdwenen.' ik keek zo onschuldig mogelijk en hield mijn handen op. 'Éen stukje, please Jay.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Violet Rose Vroom

    Ze antwoordde dat veel van voetbal hield, piano speelde en niet van shoppen hield.
    Ik lachte en zei ' dus, jij bent absoluut niet zo als de meisjes uit mijn klas.
    Maar geloof me dat moet je als compliment zien' ze grijnsde en zei 'En wat zijn jou hobby's' ik dacht even na omdat ik was natuurlijk voetbalster en hield van verhalen schrijven en Opzich gaf ik best wel een om uiterlijk, maar om nou over mezelf te zeggen dat ik zo'n tutje was, nee want dat was ook gewoon echt niet zo.
    Veel meisjes uit mijn klas praten alleen over Jongens, kleding, make-up en natuurlijk One direction.
    In de tijd dat er bekent was gemaakt dat ik 4 weken bij hun in één huis ging wonen werd ik ineens ook bij al hun gesprekken betrokken en mocht ik wél naast ze zitten, ja, rare tijden waren dat.
    Door het vragende gezicht van dawn werd ik uit mijn gedachten weggehaald 'Nou, net zoals jij ben ik helemaal in-to voetbal, ik schrijf vaak verhalen en shoppen tsjaa dat vind ik dus eigenlijk wel leuk' en ze glimlachte 'nice.'


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Jaymina Dé La Garté
    Ik grinnikte en gaf hem een groot stukje. Ik had zeg maar nog 4 andere repen in mijn tas.. En ze konden toch niet smelten in dit weer? Ik zuchtte en ging naast Niall zitten. Mijn haar stond alle kanten op en ik dacht dat ik mijn make-up moest bijwerken.. Maar who cares? Nou ja , ik zelf , maar dan maakt niet zoveel uit. Ik nam nog een hap van mijn reep tot hij op is. Ik liep naar de keuken en gooide het papiertje weg en nam een glas water en dronk die op. ''Weet je wat er hier te doen is?'', riep ik naar Niall.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dawn

    'Nice,' glimlachte ik. Ik hield niet echt bepaald van lezen, maar ik vond het wel een leuke hobby. Niet voor mezelf, maar als iemand anders dat deed. Shoppen mochten ze ook leuk vinden, mij best. Ik bestelde mijn kleren vaak op internet. Ik was dan wel in Londen opgegroeid en er waren echt overal winkels, maar ik hield gewoon niet van shoppen. 'Waar kom jij eigenlijk vandaan?' vroeg ik toen. 'Ik uit Londen.' ik glimlachte en haalde mijn hand door mijn haar. Dit was iets wat mij best nog interesseerde, ik vond het leuk om wat te weten over de plaatsen. Voetbalclubs en zo. In Londen waren er heel erg veel en ik zat bij één van de beste. Glimlachend dacht ik aan onze laatste wedstrijd, die we met twee- nul gewonnen hadden.

    Niall

    Ik propte de chocola in mijn mond en begon er op te kauwen. Tja, dat is ook weer iets. De meeste mensen beginnen er eindeloos op te zuigen, iets wat mij ook irriteert. Toen ze vroeg of er iets te doen was, dacht ik even na. 'Uhm, sleeën, eten, zingen, dansen, weet ik veel.' ik grijnsde en leunde achterover.

    [Ik weet trouwens niks van voetbal xd.]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:22 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {ben er weer, heb ik nog iets gemist?}


    Do what people say you can't.

    [ @panday Hahaa, ik ook niet, maar we maken er wel iets van:Y) ]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:35 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Violet Rose Vroom


    'Wat grappig, ik kom ook uit londen, nou niet uit londen zelf maar uit een klein stadje er naast' Ze lachte 'Voor welk team speel je dan?' Ik dacht even kort na, ik had het altijd al moeilijk gehad met die naam, maar volgens mij heete het London UF, ja dat was het. ' Voor Londen UF, jij dan?' ze antwoordde ' Voor FP football' Ik schoot in de lach 'dan heb ik vast al wel eens tegen je gespeelt, ik bedoel maar Ik speel zo vaak tegen die club, Jullie zijn echt goed' de vorige keer dat we tegen hun moesten hadden we nog net gelijk gespeelt, de hele wedstrijd had het een 1 - 0 gestaan tot in de laatste minuut toen scoorde Ilza nog op het nippertje. Ze grijnsde ' inderdaad, wat grappig'


    ugh, wat een verschrikkelijk slecht stukje. Inspiratie loos.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [ @Panday uhm, over die club, ik kon even niks bedenken dus als je hem wilt verander zeg het maar hoor!]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [maakt me niet veel uit hoor ^^ maar ik verzin wel ff wat...]

    Dawn

    Ik dacht even na. 'Oh ja! Dat was een maand geleden, toch? Wij staan nu tweede in de competitie volgens mij en we moeten nog één wedstrijd, maar die mis ik nu.' ik krab even op mijn hoofd. Die word aanstaande zaterdag gespeeld, en we hebben niet veel goede verdedigers. Ik was altijd verdediger. We hebben wel honderd mensen in de spits, maar geen geit wil verdedigen. 'Ik word wel binnenkort overgeplaatst naar West-Brown. Ik moet dan zestien kilometer fietsen. Maar dat maakt me niet veel uit. Ik hoef alleen nog de laatste wedstrijd bij FP football te spelen. Maar dat kan dus niet, aangezien dat aanstaande zaterdag is.' ik ratelde maar door haalde even mijn hand door mijn haar. 'Het is wel jammer, ik was namelijk een verdediger. We hebben niet zo veel. En een andere verdediger is geblesseerd. Een scheur in haar teen of zo. Dus nu moeten al die onervaren spelers gaan verdedigen. Het is trouwens wel jammer dat ik daar weg ga, maar West-Brown is gewoon veel beter.' het was wel waar. Ik vond het echt jammer dat ik weg moest bij FP football, weg van Robert. Een club waar ik nu al tien jaar speelde. Maar ik was te goed, en moest een groep hoger.

    [Lol, ik weet echt niks xd. Zit er iemand op voetbal ofzo?]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Nope , ik ga alleen maandag een toernooi op school spelen en ik zat ooit bij school in een meisjes zaalvoetbal team(A)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Voetbal... Uhm... Je hebt per team 11 mensen. Deze kunnen verschillend opgesteld staan. Meestal heb je voor een spits en twee vleugelspelers. Achter de spits staat één speler en naast hem staan ook weer twee vleugelspelers. Dit worden de middenvelders genoemd. Dan heb je achter meestal vier spelers om te verdedigen en dan heb je nog de keeper.
    Je kan gele kaarten krijgen en rode kaarten. Twee gele kaarten betekend een rode kaart. Bij een rode kaart moet de speler het veld verlaten en zal het team doormoeten met een speler minder.
    Overtredingen zijn bijvoorbeeld slidings die niet op de bal zijn, hands (ook aangeschoten hands mag niet), spelers duwen of vasthouden, enz. Wanneer er een zware overtreding wordt uitgevoerd binnen de rechthoek voor het doel, krijgt de tegenpartij een penalty. Dan mag dus alleen de keeper in de weg staan en mag het team de bal schieten vanaf de stip voor het doel.
    Op de helft van de wedstrijd wordt er altijd van kant gewisseld. Een wedstrijd duurt 90 minuten, waar verlenging bij kan komen als er oponthoud in de wedstrijd is geweest. Op de helft is er altijd rust.
    Ballen die uitgaan worden ingegooid door degenen die de bal niet als laatst hebben aangeraakt. Wanneer de bal over de achterlijk gaat, krijgt of de ene partij een hoekschop, of de andere partij een keeperbal. Ligt er weer aan wie de bal als eerst is kwijtgeraakt.
    Wanneer je de bal naar voren schiet en de man naar wie je hem schiet voorbij de laatste verdediger staat, is het buitenspel.

    Maar waarschijnlijk wist je dat al?

    Ow en bij amateurvoetbal heb je zo'n vage indeling met a'tjes en b'tjes enzo. Je speelt dan bijvoorbeeld in B1. Het één staat voor de leeftijd en het ander voor het niveau, maar wat nou voor wat staat... Ik weet het niet meer :'))

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Foutje, rider had het al gezegd :Y)]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:26 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ow, uhm na nog even denken en verhalen van een vriend van mij overnieuw spelen in mijn hoofd, ben ik toch tot de conclusie gekomen dat de letter voor de leeftijd staat en het cijfer voor het niveau. A is het oudst. 1 is het hoogst.)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Camile Abigail Turner

    Ik had net theezakjes gevonden, toen ik iemand binnen hoorde komen. Ik draaide mij om met een zakje lemon thea in mijn hand en zag de krullenbos van Harry.
    'Hai meiden,' zei hij vrolijk. Ik stelde mijzelf voor na ook gedag te hebben gezegd en Rose deed hetzelfde. Vervolgens zei Harry ook zijn naam, al wist iedereen die natuurlijk al. Best wel maf eigenlijk dat wij al aardig wat van hen wisten, in ieder geval de namen, en zij zo goed als niets van ons.
    'Koekje?' Ik keek naar het pak koekjes en pakte er eentje uit. Mijn ogen gingen even naar Rose en ik grijnsde onwillekeurig. Naill had dus blijkbaar toch niet alles opgegeten.
    Ik nam een hap en mompelde 'Thanks'. Snel slikte ik het door en knikte op de vraag van Harry. 'Ja, ik was hem maar op mijn eigen houtje gaan zoeken, aangezien ik geen zin had om afhankelijk te zijn van jullie. Niet dat ik iets tegen jullie heb hoor.' Ik haalde mijn schouders op en goot het warme water in het kopje, om vervolgens het thee zakje erin te hangen.
    'Hebben jullie ook suiker?' vroeg ik, toen de thee donker genoeg was.


    (En ik quote mijn laatste reactie even, omdat ik het vertik nog een keer per ongeluk genegeerd te worden. Bovendien ben ik wel zo'n persoon dat soms uren zoekt naar mijn laatste reactie :Y) )


    Happy Birthday my Potter!