• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Panday schreef:
    [maakt me niet veel uit hoor ^^ maar ik verzin wel ff wat...]

    Dawn

    Ik dacht even na. 'Oh ja! Dat was een maand geleden, toch? Wij staan nu tweede in de competitie volgens mij en we moeten nog één wedstrijd, maar die mis ik nu.' ik krab even op mijn hoofd. Die word aanstaande zaterdag gespeeld, en we hebben niet veel goede verdedigers. Ik was altijd verdediger. We hebben wel honderd mensen in de spits, maar geen geit wil verdedigen. 'Ik word wel binnenkort overgeplaatst naar West-Brown. Ik moet dan zestien kilometer fietsen. Maar dat maakt me niet veel uit. Ik hoef alleen nog de laatste wedstrijd bij FP football te spelen. Maar dat kan dus niet, aangezien dat aanstaande zaterdag is.' ik ratelde maar door haalde even mijn hand door mijn haar. 'Het is wel jammer, ik was namelijk een verdediger. We hebben niet zo veel. En een andere verdediger is geblesseerd. Een scheur in haar teen of zo. Dus nu moeten al die onervaren spelers gaan verdedigen. Het is trouwens wel jammer dat ik daar weg ga, maar West-Brown is gewoon veel beter.' het was wel waar. Ik vond het echt jammer dat ik weg moest bij FP football, weg van Robert. Een club waar ik nu al tien jaar speelde. Maar ik was te goed, en moest een groep hoger.



    Violet Rose Vroom

    Ik keek haar diep onder de indruk aan ' West-brown, wow Daarvoor moet je geselecteerd worden daar spelen alleen de allerbesten, Ben je gescout?' ze knikte. En dromerig keek ik voor me uit, West-brown was al jaren een wens van mij, om daar te spelen. Een paar jongens van school speelden er ook, pfoeh, die waren goed. Bij de wedstrijden van ons kwamen er weleens scouten maar vaak was ik geblesseerd of speelde gewoon barslecht. Trots keek ze me aan 'vorig seizoen kwam er na een wedstrijd een man naar me toe die graag wat dingen van me wou weten, ik heb maar braaf geantwoord maar toen ik uiteindelijk zijn kaartje kreeg waar op stond dat hij van West-brown was. Dat was echt geweldig' Ik keek haar grijnsend aan, zei verdiende het ook om daar te spelen, ze was vast heel goed. 'bij ons in het team is de verdeling opzich wel goed alleen het probleem is er zijn dit jaar veel onervaren spelers bij en de ervaren spelers zijn dit seizoen hoger op gegaan, Ik was wel goed genoeg om hoger op te gaan alleen ik had de leeftijd nog niet, ik was maar 16 en je moest 18 zijn. Volgend seizoen mag ik er gelukkig wel heen.' Ik haalde diep adem om even bij te komen van mijn lange praat moment en grijnsde naar Dawn.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Rider schreef:
    (Voetbal... Uhm... Je hebt per team 11 mensen. Deze kunnen verschillend opgesteld staan. Meestal heb je voor een spits en twee vleugelspelers. Achter de spits staat één speler en naast hem staan ook weer twee vleugelspelers. Dit worden de middenvelders genoemd. Dan heb je achter meestal vier spelers om te verdedigen en dan heb je nog de keeper.
    Je kan gele kaarten krijgen en rode kaarten. Twee gele kaarten betekend een rode kaart. Bij een rode kaart moet de speler het veld verlaten en zal het team doormoeten met een speler minder.
    Overtredingen zijn bijvoorbeeld slidings die niet op de bal zijn, hands (ook aangeschoten hands mag niet), spelers duwen of vasthouden, enz. Wanneer er een zware overtreding wordt uitgevoerd binnen de rechthoek voor het doel, krijgt de tegenpartij een penalty. Dan mag dus alleen de keeper in de weg staan en mag het team de bal schieten vanaf de stip voor het doel.
    Op de helft van de wedstrijd wordt er altijd van kant gewisseld. Een wedstrijd duurt 90 minuten, waar verlenging bij kan komen als er oponthoud in de wedstrijd is geweest. Op de helft is er altijd rust.
    Ballen die uitgaan worden ingegooid door degenen die de bal niet als laatst hebben aangeraakt. Wanneer de bal over de achterlijk gaat, krijgt of de ene partij een hoekschop, of de andere partij een keeperbal. Ligt er weer aan wie de bal als eerst is kwijtgeraakt.
    Wanneer je de bal naar voren schiet en de man naar wie je hem schiet voorbij de laatste verdediger staat, is het buitenspel.

    Maar waarschijnlijk wist je dat al?

    Ow en bij amateurvoetbal heb je zo'n vage indeling met a'tjes en b'tjes enzo. Je speelt dan bijvoorbeeld in B1. Het één staat voor de leeftijd en het ander voor het niveau, maar wat nou voor wat staat... Ik weet het niet meer :'))


    Mercii:Y)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Harry Edward Styles.

    Camile antwoorde dat ze haar kamer zelf had op gezocht.
    'hebben jullie ook suiker?' vroeg ze, ik liep naar het keukenkastje en pakte de suiker 'alstublieft' glimlachte ik.
    'dankje' lachte ze en pakte de suikerpot aan.
    Ik pakte ook een kop thee en ging zitten, ik nam een slok van mijn thee en brande mijn lippen 'auww!' grijnsde ik, Camile lachte en begon in haar thee te blazen.
    Ik pakte de kop en blaasde ook eventjes. 'heb je broers of zussen?' vroeg ik


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    @GANGNAMSYLE Denk je wel aan de Tien regels? Xx


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    glims schreef:
    @GANGNAMSYLE Denk je wel aan de Tien regels? Xx


    Ja sorry, ben verschrikkelijk inspiratie loos:$


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [ik ga hoor, ik moet nog leren:( byeee:Y)


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Camile Abigail Turner

    'Alstublieft,' glimlachte Harry, toen hij de suiker had gepakt en mij die aanbood. Ik bedankte hem lachend. Ik bleef die jongens mafkezen vinden. Maar ja, eigenlijk zijn de meeste mensen waar ik mee omga mafkezen. Eigenlijk bestaat het grootste deel van de wereld gewoon uit mafkezen!
    Ik strooide een klein beetje suiker in mijn kopje en roerde langzaam. Mijn ogen gingen weer naar Harry, die een grote slok had genomen en blijkbaar zijn mond brandde, want er kwam een grappig klinkende 'Auww' uit zijn mond. 'Idioot,' mompelde ik en ik grinnikte even. Ik bracht mijn lippen naar de rand van de mok en blies zachtjes, waarna ik weer verder ging met roeren. Harry leek dat een slim idee te vinden, want hij blies ook.
    'Heb je broers of zussen?' vroeg hij. Ik staarde even bedenkelijk voor mij uit voor ik antwoord gaf. Ik had iets gelezen over de samenstelling van Harry's gezin, maar ik was het weer vergeten. Ik moest ook zo plotseling alles over de jongens in mijn hoofd stampen.
    'Nee,' antwoordde ik uiteindelijk. 'Het zijn alleen ik, mijn moeder en mijn stiefsukkel. Al maakt hij mijn moeder wel gelukkig, dus is hij ook weer niet zo'n grote sukkel. Hij speelt gewoon te veel de baas. Verder is hij wel oké.' Ik sloot mijn mond weer. Ik kon natuurlijk nog veel meer vertellen, maar ik wilde Harry geen overdosis van informatie bezorgen. Bovendien kende ik hem amper.
    'En jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles.

    Camile vertelde dat ze alleen een moeder en een 'stiefsukkel' had.
    'ja, ik heb alleen me moeder en me zus Gemma.' mompelde ik. \
    'jullie zijn vast heel close?' vroeg Camile, 'dat waren we wel ja, nu ik zoveel bij de jongens ben groeien we steeds meer uitelkaar' legde ik mompelend uit.
    Ze glimlachtte en nam een slok van haar thee, ik deed het zelfde. 'ga je mee naar de woonkamer?' vroeg ik 'tuurlijk!' was haar antwoord.
    Ik stond op en liep naar de kamer 'hai' zei ik tegen iedereen die in de woonkamer was, ik ging bij de openhaard zitten en vreef met mijn handen over elkaar 'hmm lekker warm' glimlachte ik.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [homeeeeeee]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    (ik moet eerst even de hond uitlaten, maar daarna zal ik reageren met Camile)


    Happy Birthday my Potter!

    [okeeeeee(:]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [ik moet even naar de winkel, ben zo terug!]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [ Helooow(: ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    {hoii}


    Do what people say you can't.

    [haaaai(:]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x