• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (ben ik weer. Ga meteen typen)


    Happy Birthday my Potter!

    Camile Abigail Turner

    Harry vertelde over zijn moeder en zus Gemma. Ik kon mijzelf wel voor mijn kop slaan. Dat waren zo weinig mensen dat ik dat eigenlijk wel had moeten onthouden van al die feitjes. Ach, ik kon er eigenlijk niet teveel over inzitten. Kon ik er wat aan doen dat ik geen fan was?
    'Jullie zijn vast heel close?' vroeg ik maar, aangezien ik niks beters kon verzinnen.
    'Dat waren we wel ja, nu ik zoveel bij de jongens ben groeien we steeds meer uit elkaar.' Ik glimlachte triest. Dat leek mij echt heel vervelend. Ik zou mij echt geen raad weten als ik echt zou moeten kiezen tussen mijn moeder en mijn mafkezen vrienden familie.
    Ik stond op met mijn thee nog in mijn handen, toen Harry vroeg of ik mee wilde naar de woonkamer. 'Tuurlijk,' had ik geantwoord. Ik had toch niks beters te doen. Bovendien was Harry zo slecht nog niet.
    'Hmm lekker warm,' hoorde ik hem zeggen, toen hij voor de openhaard was gaan zitten. Grijnzend ging ik naast hem zitten.
    'Alsof die thee nog niet warm genoeg voor je was,' mompelde ik, aangezien hij zijn mond net nog had gebrand. 'Maar het lijkt mij wel vervelend om om twee dingen veel te geven en een soort van tussen die twee dingen te moeten kiezen.' Ik keek naar het vuur en nam nog een slok. Vervolgens richtte ik mijn blik weer op Harry.

    (Btw, dit zijn tips voor mensen die moeite hebben met lange stukken door inspiratieloosheid Klik)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {omg ik ben LWWY aan het luisteren!!!}


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles.

    Ze ging naast me zitten en grijnsde, ik warmde mezelf op bij het vuur.
    'Alsof die thee nog niet warm genoeg voor je was' mompelde Camile, ik knikte.
    'Maar het lijkt mij wel vervelend om twee dingen veel te geven en een soort van tussen die twee dingen te moeten kiezen.'
    Ze keek me aan, ik begreep haar vraag niet goed en keek haar vragend aan.
    'hoe bedoel je?' stamelde ik en voelde mezelf best wel dom, het ging vast over iets van de jongens en mijn familie of zo.
    Ik keek uit het raam en zag dat het nog steeds sneeuwde.
    Ik keek haar nog steeds vragend aan, en wachtte haar antwoord af.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:47 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [whut? LWWY?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna Scarlett Greenlake
    Ik kijk op als ik een stem naast me hoor en glimlach. Als ik me weer focus op het keyboard, komt er ineens een deuntje in mijn hoofd. Ik speel het op het keyboard. In mijn hoofd probeerde ik een tekst te bedenken, maar ik besefte dat dat bij dit liedje niet hoefde. Ik zette het ding op klassieke piano, begon weer te spelen en liet me helemaal op gaan in de muziek. De keyboard zette ik wat luider en ik vloog met mijn vingers over de toetsen. Dit was het eerste liedje wat ik zelf bedacht, maar om een of andere reden voelde het alsof ik het al jaren deed. Ik neuride zachtjes mee. Het kwam niet boven het geluid van het keyboard uit, gelukkig. Ik vergat gewoon de hele woonkamer waar ik was en liet me meevoeren op de tonen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ oke, ik verveel me en wil eigenlijk wel reageren, maar ik ben natuurlijk nog bij dawn. Maar ik kan opzich ook wel even naar beneden gaan, Wie wil er met mij pratenn ?(":


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [@curlies Hij is uitgelekt..]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Ja.. Het liedje is wel leuk^^ Wel jammer dat hij gelekt is..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camile Abigail Turner

    Harry keek mij niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je?' stamelde hij. Zijn ogen gingen heel even naar het raam, maar daarna keek hij mij gewoon weer vragend aan. Hij was blijkbaar vergeten dat hij had gezegd dat hij dankzij de jongens minder close met zijn moeder en zus was? Nou ja, het zal wel.
    'Nou, je zei net dat je dankzij dit alles,' ik gebaarde naar de groep mensen in de woonkamer, 'minder close bent met je familie. Dat is dus een keuze die je hebt gemaakt. Als ik zo'n keuze zou moeten maken, zou ik dat vervelend vinden,' legde ik uit, waarna ik weer naar het vuur staarde. Ik wilde mij niet eens voorstellen hoe het zou zijn als mijn stiefvader erachter zou komen, dat ik nog gewoon bij de crew zat. Dan zou ik echt moeten kiezen en dat... tja, dat zou ik dus echt niet kunnen.
    'Maar blijkbaar zie jij dat niet als een keuze?' zei ik vragend, zonder mijn blik af te wenden van de dansende vlammen.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles.

    Camile keek me aan, nu voelde ik me nog zo veel dommer.
    'Nou je zei net dat je dankzij dit alles' ze gebaarde naar iedereen in de woonkamer 'minder close bent met je familie. Dat is dus een keuze die je hebt gmaakt. Als ik zo'n keuze zou moeten maken zou ik dat vervelend vinden.' legde Camile uit.
    Ik begreep het nu wel en dacht aan Gemma en mijn moeder.
    Camile heeft gelijk, ik heb gekozen voor de jongens, eigenlijk vind ik dat ze soort familie voor me zijn.
    Ik knikte, 'maar blijkbaar zie jij dat niet als een keuze?' vroeg ze, ik zie dat wel als een keuze maar heb er eigenlijk nooit over na gedacht.
    'natuurlijk zie ik dat wel als een keuze, maar de jongens betekenen ook veel voor me, het was ook moeilijk voor me om te kiezen. Ik heb geprobeerd om voor beiden te kiezen maar dat heeft ook niet gewerkt. Eigenlijk heb ik daar niet vaker over nagedacht.' zei ik zachtjes.
    Ik heb mijn familie in de steek gelaten, ik voelde me stom nu, ik keek in de vlammen.
    Een tijdje zeiden we helemaal niks tegen elkaar en ik zat lang na te denken.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [om 6 uur komt LWWY op Q-Music]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [ ugh, dan ben ik weg... ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [YEAH BUDDIEE!! je kan Q-music ook online luisteren.. toch?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [heeft iemand de link nodig voor de video&lied?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.