• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [mwehehhe :Y) Maar ze gaan het om 6u bij Qmusic uitzenden en om 7u de video op VEVO (hoera)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    Ik bleef lang naar de vlammen staren.
    'Als ik zou moeten kiezen, zou ik waarschijnlijk ook voor mijn vrienden en passie kiezen, al ben ik er nog niet zeker van of ik het überhaupt zou kunnen.' vertelde Camile.
    Ze keek een tijdje voor zich uit, 'sorry dat ik erover begon. misschien kunnen we beter over iets vrolijks praten' zei ze voorzichtig, er verscheen een glimlach op haar gezicht.
    Ik glimlachte 'maakt niet uit, jij kon het toch ook niet weten..' zei ik.
    'Vertel eens iets leuks of grappigs' zei ze op een lieve, vrolijke toon.
    Ik lachte zachtjes, 'heb je mijn handschoenen al gezien?' grinnikte ik, ik rende naar de gang en haalde de roze gestippelde handschoenen tevoorschijn en rende terug.
    'Ik was mijn handschoenen vergeten dus moch die van Gemma lenen!' vertelde ik lacherig.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [twitcam kan ik zoiezo niet kijken.. Ik moet naar school -__-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Dan zal mijn downloadprogramma hem vast wel willen downloaden. Hij ziet het nu nog als illegale video's of zo :c)


    Happy Birthday my Potter!

    [ik moet eten, tot vanavond(: byeeeeee(doeg)]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [haha XD Ik weet niet hoe ik m moet downloaden.. En ik wil m zo graag op mn mobiel :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {als ik hem wil, vraag ik het gwn aan mn vader en die download het (A)}


    Do what people say you can't.

    Camile Abigail Turner

    Ik was blij dat Harry ook weer lachte. Het was niet echt mijn ding om mensen meteen boos of verdrietig te maken door gewoon iets te zeggen. Al kon ik dan nog zo goed kritiek geven, ik was geen bitch. Behalve als mensen natuurlijk gemeen tegen mij gingen doen.
    Harry zei vlug iets over zijn handschoenen en rende naar de gang. Ik dronk snel de laatste paar slokken thee op en zette de lege kop op de tafel.
    Nieuwsgierig keek ik naar de handschoenen, toen Harry terug kwam gerend, om vervolgens in lachen uit te barsten.
    'Echt heel sexy,' bracht ik uit en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. 'Nu alleen nog een bijpassende muts en een sjaal en dan zullen de vrouwen nooit meer van je af kunnen blijven.' Ik keek gespeeld bedenkelijk. 'Ow wacht, dat konden ze al niet.' Ik grijnsde en keek nog eens naar de handschoenen. Typisch, roze én stipjes. Wedden dat zijn zus hem expres die handschoenen had geleend.


    Happy Birthday my Potter!

    GANGNAMSYLE schreef:
    [ik moet eten, tot vanavond(: byeeeeee(doeg)]


    (Byebye (doeg) Ik heb trouwens wel om 7 uur repetitie totaaltheater van school, dus ben er dan pas weer vanavond laat )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Byebye (doeg) Ik heb trouwens wel om 7 uur repetitie totaaltheater van school, dus ben er dan pas weer vanavond laat )


    okeee, ik heb ook nog huiswerk en ik ga misschien nog even naar de stad, maar ik ga nog wel even schrijven(:

    HEBBEN JULLIE LWWY GEHOORD?? <3333(:


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Ja, op Q-music net, en eigenlijk ook al eerder:P]

    [JAA IKKE NET OP Q MUSICC BABEEHH]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [IK OOK OP Q MUSIC! ME BROERTJE ECHT ZO: 'DIT ZINGT HARRY TOCH?' (:


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    glims schreef:
    [ oke, ik verveel me en wil eigenlijk wel reageren, maar ik ben natuurlijk nog bij dawn. Maar ik kan opzich ook wel even naar beneden gaan, Wie wil er met mij pratenn ?(":


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Harry Edward Styles.

    Ik showde mijn handschoenen lachend 'heel sexy!' lachte Camile.
    Ze wiebelde met haar wekbrouwen en ik wiebelde met mijn wenkbrauwen terug.
    'Nu alleen nog een een bijpassende muts en sjaal, en de vrouwen kunnen niet meer van je afblijven!' giegelde ze, 'Oh nee, dat kunnen ze nu al niet!' Ik grijnsde en voelde dat mijn wangen rood werden.
    Ik dronk mijn laatste slok thee op en zette hem op tafel.
    'Pfiewww, wat is het warm!' zei ik en ging op de bank zitten 'dat is beter!' grijnsde ik.
    Ik klopte naast me op de bank, en Camile kwam naast me zitten.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x